eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajenka › Budowa kolektorów tranzytowych (tłocznych i grawitacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą) kanalizacji sanitarnej Gminy Krajenka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Krajenka: Budowa kolektorów tranzytowych (tłocznych i grawitacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą) kanalizacji sanitarnej Gminy Krajenka
Numer ogłoszenia: 189195 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektorów tranzytowych (tłocznych i grawitacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą) kanalizacji sanitarnej Gminy Krajenka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kolektorów tranzytowych (tłocznych i grawitacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą) kanalizacji sanitarnej Gminy Krajenka. Roboty wykonywane będą na obszarze 6 Podstawowych Jednostek Osadniczych (PJO). Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej o łącznej długości w osiach komór i studzienek wynosi 17 474,2 mb. Ponadto wykonane będą inne niezbędne roboty takie jak komory przewiertowe, studnie rozprężne, przejścia pod przeszkodami w rurach ochronnych itp. Szczegółowe długości przewodów oraz obmiary innych elementów robót zawarte są w przedmiarach robót dla odpowiednich PJO: PJO - 01 Krajenka - PE 180 w wykopie - 1 911,5 mb, - PE 180 przewiertem - 951,8 mb; PJO -02 Augustowo - PE 180 w wykopie - 1 536,6 mb, - PE 180 przewiertem - 2 100,2 mb, - PVC 0,20 grawitacyjny - 394,8 mb; PJO - 07 Żeleźnica - PE 110 w wykopie - 1 329,4 mb, - PE 110 przewiertem - 266,1 mb ; PJO - 08 Paruszka-Dolnik - PE 110 w wykopie - 2 001,0 mb, - PE110 przewiertem - 1 859,6 mb ; PJO -09 Śmiardowo Krajeńskie - PE 110 w wykopie - 185,4 mb , - PE110 przewiertem - 2 378,5 mb , - PVC 0,20 grawitacyjny - 342,0 mb ; PJO - 10 Podróżna - PE 110 w wykopie - 1349,4 mb, - PE110 przewiertem - 867,9 mb . Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (rysunkach wykonawczych, projekcie budowlanym, przedmiarze robót, dokumentacji geotechnicznej) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Projekt budowlany zawiera również opis sieci, obiektów nie wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, w związku z tym wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wyłącznie zakres wskazany poniżej. UWAGA: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są: tylko odcinki kanalizacji wskazane na rysunkach wykonawczych (linią pogrubioną jako zakres I części projektu) stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ (36 szt.), oraz pełen zakres ujęty w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ (6 szt.). Zakres prac określony w przedmiarach obejmuje wykonanie m.in. następujących robót (czynności): dla kanałów rurowych, grawitacyjnych i tłocznych - wytyczenie, rozebranie nawierzchni, roboty ziemne wraz z umocnieniem ścian wykopów i odwodnieniem, wykonanie podsypek, montaż rurociągów metodą tradycyjną lub przewiertem sterowanym numerycznie, montaż obiektów (komór i studzienek), zasypanie i zagęszczenie wykopów, odtworzenie nawierzchni, próby szczelności, wykonanie inspekcji wideokamerą rurociągów wraz ze studzienkami (kanały grawitacyjne i przewody tłoczne PE o średnicy zewnętrznej co najmniej 160 mm). Przy realizacji zadania wykonać należy pełen zakres robót budowlanych, drogowych, instalacyjnych, elektrycznych i technologicznych wraz z niezbędnymi pomiarami, próbami, rozruchami, uzgodnieniami i opiniami, przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - tak by zapewnić pełną zdolność wykonanych elementów do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem określonym w Dokumentacji Projektowej. W szczególności Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich niezbędnych robót tymczasowych jak roboty ziemne, umocnienia ścian wykopów, odwodnienia, odtworzenie warstwy gleby i uszkodzonej nawierzchni drogowej, zabezpieczenie roślinności i sąsiadujących obiektów w strefie wykonywania robót. Przed przystąpieniem do sporządzania oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z Dokumentacją Projektową, sytuacją miejscową, istniejącymi uwarunkowaniami terenowo-prawnymi, warunkami hydrogeologicznymi oraz drzewostanem i istniejącymi w pobliżu zabytkami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości 40 000 zł (slownie czterdzieci tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące budowę sieci kanalizacyjnej, o wartości co najmniej 3 500 000 zł brutto każde.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli: - dysponuje lub będzie dysponował 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie obwiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) zatrudniał rocznie średnio co najmniej 30 pracowników.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2 500 000 zł, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 3 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ 2)kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu: a) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, a wynika to z potrzeby wykonywania prac i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, b) jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych. 2 . Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnej zmiany terminu zakończenia realizacji robót, w szczególności wynikającą z: a)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, b)wystąpienia obiektywnych czynników wstrzymujących lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, np. zbiory plonów, na terenie projektowanych robót, c)zmiany zakresu robót w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, d)konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp. e)wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn lezących po stronie Zamawiającego. f)opóźnienia w procedurze uzyskania ostatecznych decyzji pozwoleń na budowę. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem), przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Krajenka ul. Wladysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Krajenka ul. Wladysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka - pokój nr 6 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.