Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Mogielnica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.:
1. Budowa kanalizacji sanitarnej Dylew, Gracjanów, Odcinki Dylewskie, Jastrzębia, Kaplin i Górki
2. Budowa kanalizacji sanitarnej Izabelin I
3. Budowa kanalizacji sanitarnej Izabelin II -
4. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej Dalboszek
5. Budowa wodociągu we wsi Pączew
6. Przebudowa świetlicy wiejskiej w budynku OSP Wólka Gostomska
7. Zagospodarowanie rekreacyjne stawu w miejscowości Pawłowice
8. Zagospodarowanie rekreacyjne terenu nad rzeką we wsi Pączew
Numer ogłoszenia: 189194 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy , Rynek 1, 05-640 Mogielnica, woj. mazowieckie, tel. 048 6635149, faks 048 6635060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej Dylew, Gracjanów, Odcinki Dylewskie, Jastrzębia, Kaplin i Górki 2. Budowa kanalizacji sanitarnej Izabelin I 3. Budowa kanalizacji sanitarnej Izabelin II - 4. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej Dalboszek 5. Budowa wodociągu we wsi Pączew 6. Przebudowa świetlicy wiejskiej w budynku OSP Wólka Gostomska 7. Zagospodarowanie rekreacyjne stawu w miejscowości Pawłowice 8. Zagospodarowanie rekreacyjne terenu nad rzeką we wsi Pączew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . Budowa kanalizacji sanitarnej Dylew, Gracjanów, Odcinki Dylewskie, Jastrzębia, Kaplin i Górki Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - O 200 mm - 3690 m i tłocznej O 110 mm - 3060 m , budowa 5 szt. tłoczni, 116 studzienek rewizyjno- połączeniowych z tworzywa i 11 szt studzienek rewizyjno- połączeniowych betonowych. II. Budowa kanalizacji sanitarnej Izabelin I Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - O 200 mm - 841 m i tłocznej O 160 mm - 463 m , budowa 1 szt. przepompownia, studzienki rewizyjne betonowe - 12 szt, przejście pod drogą wojewódzką. III. Budowa kanalizacji sanitarnej Izabelin II Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej 1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna O PVC-U LITE 200x5,9, klasy S, SDR 34, SN8 mm - 4016,00m 2. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna O PVC-U LITE 160x4,7, klasy S, SDR 34, SN8 mm - 141,30 m 3. Kanalizacja sanitarna tłoczna O PE HD 90x5,4, SDR 17 PE 100, PN 10 -98,80 mb PE HD 110x6,6 , SDR 17 PE 100, PN 10 -455,65 mb 4. Tłocznie 3 szt. 5. Przepompownia przydomowa ścieków 1 szt. 6. Studzienki rewizyjne z betonu B40 O1000mm - 95 szt 7. Studzienki rewizyjne PPO600mm - 41szt IV. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej Dalboszek Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej -O 250 mm - 127,5 m, O 200 mm - 2130 m, O 160 mm - 65,5 m i tłocznej O 75 mm - 662 m ,O 63 mm - 143 m, O 40 mm - 90 m budowa 1 szt. przepompownia, studzienki rewizyjne betonowe - 58 szt, Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej O 125 mm - 1062 m, O 110 mm- 463 m , O 90 mm - 1119,5 m, 14 hydrantów nadziemnych , 22 zasuwy kołnierzowe, V. Budowa wodociągu we wsi Pączew Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej O - 110 mm - 1706,5 m, O 90 mm - 876 m, 15 węzłów połączeniowych , 11 hydrantów nadziemnych , 2 przejścia pod torami. VI. Przebudowa świetlicy wiejskiej w budynku OSP Wólka Gostomska Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w budynku OSP Wólka Gostomska VII. Zagospodarowanie rekreacyjne stawu w miejscowości Pawłowice Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie kostki brukowej, wiata z paleniskiem stolikiem i ławkami, ławki VIII. Zagospodarowanie rekreacyjne terenu nad rzeką we wsi Pączew Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie kostki brukowej, drewniany domek typowy KUBUŚ , palenisko na ognisko, stolik i ławki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCY spełniają ten warunek, jeżeli nadzorowali roboty określone w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej po 1 nadzorze nad robotami budowlanymi, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i instalacji elektrycznych na wartość nadzorowanych robót minimum 20.000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCY spełniają ten warunek, jeżeli dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnej funkcji nadzoru nad robotami budowlanymi, instalacji sanitarnych, wodociągowych oraz instalacji elektrycznych, a ponadto osoby te posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) oraz przynależność do właściwej izby zawodowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
WYKAZ ZREALIZOWANYCH USŁUG - ROBÓT NADZOROWANYCH wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi nadzoru budowlanego zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub złożenia poświadczeń - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie z Izby Inżynierów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wyczerpując deklarację zawartą w art. 144 ust Pzp informuje o dopuszczeniu do istotnych zmiany treści umowy z wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących przyczyn: a) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia,wydłużenia) lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków z instytucji finansującej zamówienie, b) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób trzecich, c) konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu: działania Siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności lub z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Za czynnik zakłócający nie uważa się wpływu czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który powinien być brany pod uwagę przy składaniu ofert (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrofy), d) konieczności dokonania zmian osób funkcyjnych (obu stron) wymienionych w umowie,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogielnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy 05-640 Mogielnica ul. Rynek 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy 05-640 Mogielnica ul. Rynek 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MOGIELNICA
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem dla OSP Michałowice - drugi przetarg
- Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Kozietułach Nowych wraz z siecią wodociągową i przyłączami
- Przebudowa budynku przedszkola w części Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Mogielnicy (oddziału przedszkolnego) wraz z dostosowaniem tej części budynku do aktualnych przepisów p-poż
- Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 180 Brzostowiec
więcej: przetargi MOGIELNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Kulturalno-turystyczny zamek Rabsztyn w Gminie Olkusz
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- "Budowa, przebudowa zbiorników wody w Gminie Obrazów "
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.