eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 2 W LĘDZINACH- WYPOSAŻENIE KUCHNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Lędziny: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 2 W LĘDZINACH- WYPOSAŻENIE KUCHNI
Numer ogłoszenia: 189145 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 2 W LĘDZINACH- WYPOSAŻENIE KUCHNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : wyposażenia kuchni do Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Lędzinach. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy , nieużywany. 2.Wymagania szczegółowe do przedmiotu zamówienia: 2.1 W przypadku bloków wielostanowiskowych, wymagane jest takie dobranie poszczególnych urządzeń aby zachowana została jedna linia ustawienia wyposażenia. 2.2 Wykonawca dostarczy na własny koszt i własne ryzyko oraz zamontuje fabrycznie nowe profesjonalne urządzenia kuchenne o wysokiej jakości i trwałości o klasie energetycznej AA, rok produkcji nie wcześniej niż 2010 rok, o parametrach materiałowych i użytkowych wymaganych przez zamawiającego, wskazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Tabela wyposażenia kuchni i kalkulacja ceny ofertowej. 2.3 Wykonawca winien skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia zgodnie z technologią. 2.4 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wskazane jest by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną oraz wykonania niezbędnych pomiarów w celu uzyskania informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty pod względem cenowym oraz technicznym. Wszystkie koszty związane z jej przeprowadzeniem ponosi Wykonawca. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prób zainstalowanego wyposażenia kuchni na własny koszt. 2.6 Wszystkie szkody spowodowane przez Wykonawcę i powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się usunąć na własny koszt. 2.7 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace instalacyjne na okres 24 miesięcy, jeżeli gwarancja producenta urządzenia jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta. 2.8 Serwis gwarancyjny wynosi: 2.8.1 maksymalny czas liczony od chwili zgłoszenia awarii do chwili przybycia serwisanta - 24 godziny, -do chwili usunięcia awarii - 7 dni, w przypadku naprawy przekraczającej 7 dni kalendarzowych Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 2.8.2 Wykonawca wykona naprawę w pierwszej kolejności u Zamawiającego, a jeżeli nie jest to możliwe to w autoryzowanym serwisie. 2.8.3. Wykonawca przeprowadzi bezpłatny przegląd w okresie gwarancji min. 1 raz w roku, czyli min. 2 razy w okresie trwania gwarancji. 2.8.4 Wykonawca w okresie gwarancyjnym , tj. 24 miesięcy zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu kuchni w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2.8.5 W całym okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz. : 8:00-16:00. 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu, instrukcję obsługi w języku polskim i certyfikatów CE. 2.10.Wyspecyfikowanie w załączniku Nr 1.- Tabela wyposażenia kuchni i kalkulacja ceny ofertowej urządzenia Zamawiający traktuje w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Dopuszcza złożenie oferty na dostawę urządzeń, które są równoważne pod względem technicznym. Przez urządzenie równoważne uważa się urządzenie nie pochodzące od wskazanego w opisie producenta ( pochodzące np. Z produkcji licencyjnej oraz od innych wytwórców), spełniające wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu oraz wykonane w całości z nowych elementów. 2.11. Meble ze stali nierdzewnej muszą być spawane. 2.12. Wszelakie wątpliwości powstałe w trakcie zamówienia winny być konsultowane i uzgadniane z Zamawiającym. 2.13. Wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie certyfikaty lub atesty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.11.00 - Regały .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia wymienione w § 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru , referencje) - Załącznik Nr 5 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością minimum 2 dostaw z zakresu wyposażenia technologii kuchni o wartości min. 100 000,00 zł .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) zmianę terminu realizacji dostaw mebli i wyposażenia, asortymentu wskazanego w ofercie, jeżeli wynika ona z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę umowy, b) zmianę podwykonawców, którym Wykonawca powierzył część zamówienia do wykonania. 2.Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny, ul. Ledzińska 55, 43-143 Lędziny - pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny, ul. Ledzińska 55, 43-143 Lędziny - pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.