eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Warszawa: Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych
Numer ogłoszenia: 189136 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych, w którego skład wchodzą: Zestaw nr 1 segregator A4/35 mm 4R (z czterema kółkami-pierścieniowy), ciemno zielony, oklejony dwustronnie folią z logo systemu - 4 kolory na: - stronie przedniej segregatora (11cmx8cm), - grzbiecie segregatora (z rokiem obrachunkowym 2011); Specyfikacja książek: format A4; papier offsetowy - 80g; okładki - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g (5 książek); nakład poszczególnych elementów kompletu (bez okładek): pięć podstawowych książek - nakład: 14 200 egzemplarzy każda, zszywane drutem z zaczepami, druk dwustronny, wpięte w segregator: Spis Wybranych Aktywów i Zobowiązań indywidualnego gospodarstwa rolnego- stron 16; Książka Wpływów i Wydatków indywidualnego gospodarstwa rolnego- stron 64, w tym 36 stron druku w kolorze niebieskim, 20 stron druku w kolorze zielonym oraz 8 stron druku w kolorze czarnym; Książka Obrotów i Zaszłości indywidualnego gospodarstwa rolnego - stron 44, druk czarny; Instrukcja Kodowania oraz Wykazy Kodów- stron 40;druk czarny w tym 11 stron z kolorem czerwonym, rozrzucone po całej pozycji. Instrukcja Prowadzenia Zapisów w Książkach Rachunkowych - stron 72 druk czarny w tym 5 stron z kolorem czerwonym, rozrzucone po całej pozycji. oraz Ankieta dot. dochodów spoza gospodarstwa rolnego rodziny rolnika w 2011 r. - stron 1 - nakład: 14 200 egzemplarzy, dołączona do poszczególnych segregatorów w koszulce foliowej, format A5, papier offsetowy - 80g., druk jednostronny. Informacja dla rolników - stron 3 - nakład 14 200 egzemplarzy, dołączona do poszczególnych segregatorów w koszulce foliowej, format A4, papier offsetowy - 80g., druk dwustronny. Zdjęcia znajdują się w załączniku Nr 4 do SIWZ - wzór segregatora Zestaw nr 2 książki luzem. Specyfikacja książek: format A4; papier offsetowy - 80g; okładki - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g (2 książki); nakład poszczególnych elementów kompletu (bez okładek): dwie podstawowe książki - nakład: 4000 egzemplarzy każda, zszywane drutem z zaczepami, komplet luzem, nie wpinany do segregatora: Spis Aktywów i Zobowiązań indywidualnego gospodarstwa rolnego- stron 28; broszura informacyjna - Polski FADN , zszywana drutem z zaczepami, wpięta w segregator, druk dwustronny, format A4, papier offsetowy - 80g, okładka - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g., 64 strony Zestaw nr 3 Okładki luzem - Raport indywidualny z gospodarstwa rolnego za rok 2010 Specyfikacja książek: Format A3 Karton jednostronny 250 g Strony 1 i 4 pokryte lakierem UV Nakład: 11250 egzemplarzy 3.2. Pliki materiałów w formie elektronicznej w formacie pdf. zostaną przekazane wykonawcy do dnia 23. 10. 2010 roku. 3.3. Komplety materiałów zostaną wykonane i rozesłane na koszt Wykonawcy do właściwych 17 biur rachunkowych - ODR na terenie całego kraju w terminie do 6 grudnia 2010 r., według rozdzielnika - załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 3000zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20 pok. 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20 pok. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.