eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa oświetlenia ulicy bocznej Al. Niepodległości w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Rzeszów: Budowa oświetlenia ulicy bocznej Al. Niepodległości w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 189061 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicy bocznej Al. Niepodległości w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicy bocznej Al. Niepodległości w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę i ułożenie kabli ziemnych YAKY 4x35 mm2 - 403 mb b) dostawę i montaż fundamentów prefabrykowanych B5 - dla słupów oświetleniowych - 7 szt. c) dostawę i montaż słupów oświetleniowych parkowych, cylindrycznych, aluminiowych, anodowanych w kolorze oliwkowym, o wysokości 5,0m i średnicy przy podstawie 146 mm nie gorszym od typu SAL-5 - 7 szt. d) dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych parkowych nie gorszych od typu OPC - 1/100 W z kloszem typu Atlantis - biały, z lampą MASTER SON-T - 7 szt. Wykonawca winien stosować materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne - zgodne z określonymi w projekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 820 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Wykazać się doświadczeniem zawodowym . Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego na łączną kwotę minimum 30 000,00 zł brutto. 3. Posiadać potencjał kadrowy: Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz winien udokumentować członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ponadto wykonawca winien dysponować: a) osobami z uprawnieniami SEP eksploatacja E - do 1 kV - 20 % pracowników na budowie, b) minimum 1 osobą z uprawnieniami SEP do prac kontrolno - pomiarowych instalacji elektrycznych. 4. Posiadać potencjał techniczny Wykonawca winien dysponować: a) samochodem dostawczym, b) koparką, c) agregatem prądotwórczym, d) stopą udarową do zagęszczania gruntu, e) elektronarzędziami ręcznymi, Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów zło-żonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt. II ppkt. 3) na załączniku nr 4 - wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia. 1.5. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.6. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul.Targowa 3 (pokój 321),.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul Targowa 1, VI piętro, pokój 601.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.