eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Gliwice: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej
Numer ogłoszenia: 188950 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161660 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej dla pracowników Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I - zakup wraz z dostawą odzieży roboczej Część II - zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. CZĘŚĆ I - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ: Zamówienie obejmuje: 1.Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice. 2.Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. 3.Dla wskazanego w załączniku A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku A szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. 5.Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. 6.Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. Uwaga: Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). 7.Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część I Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji załącznika A: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki,* Poz. 4 - spodnie do pasa 3/4 długości (za kolano) damskie-męskie, Poz. 5 - spodnie do pasa - dresowe, Poz. 6 - spodnie długie odpinane na krótkie damskie-męskie, Poz. 9 - spodnie medyczne, Poz. 11 - koszulka trykotowa,* Poz. 12 - koszulka polo męska, Poz. 13 - koszulka polo damska, Poz. 24 - kurtka zimowa męska dla dozoru,* Poz. 25 - kurtka zimowa damska dla dozoru,* Poz. 26 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru, Poz. 29 - trzewiki robocze,* Poz. 30 - trzewiki robocze - sandały, Poz. 33 - klapki basenowe wg wzoru crocs lub równoważne, Poz. 34 - obuwie sportowe antypoślizgowe typu adidas, Poz. 35 - buty gumowe ocieplane, Poz. 38 - buty gumowe ze ściągaczem - męskie, Poz. 40 - półbuty męskie dla dozoru i kierowców, Poz. 41 - półbuty damskie dla dozoru i wieńcowni, Poz. 42 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru,* Poz. 43 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru.* CZĘŚĆ II - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ: Zamówienie obejmuje: 1. Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice. 2. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji. 3. Dla całego asortymentu wskazanego w załączniku B Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE lub deklaracje zgodności z Polską Normą. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku B szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. 6. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. Uwaga: Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). 7. Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część II Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji załącznika B: Poz. 2 - rękawice drelichowe,* Poz. 3 - rękawice antyprzecięciowe - SIP model 1701-2SA4 lub równoważny, Poz. 4 - rękawice ocieplane pięciopalcowe typu top up winter lub równoważne, Poz. 5 - rękawice ocieplane wzmocnione skórą pięciopalcowe, Poz. 6 - rękawice drelichowe pięciopalcowe typu mary lub równoważne,* Poz. 7 - rękawice drelichowe wzmocnione skórą pięciopalcowe, Poz. 8 - rękawice olejoodporne pięciopalcowe, Poz. 10 - rękawice gumowe gospodarcze,* Poz. 11 - rękawice nitrylowe z flokowaną wyściółką Sol-Vex lub równoważne, Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne,* Poz. 16 - rękawice antywibracyjne, Poz. 19 - rękawice typu koza,* Poz. 23 - zatyczki do uszu (stopery), Poz. 48 - szelki bezpieczeństwa, Poz. 49 - linka bezpieczeństwa, Poz. 50 - linka bezpieczeństwa z amortyzatorem, Poz. 51 - urządzenie samohamowne do prac na wysokości, Poz. 52 - hełm ochronny do prac na wysokości,* Poz. 53 - maska spawalnicza, Poz. 55 - gogle spawalnicze. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: * - Zamawiający przy ocenie ofert dokona oceny zaznaczonych próbek, tj.: CZĘŚĆ I: poz. 1 (ubranie robocze letnie typ szwedzki), poz. 11 (koszulka trykotowa), poz. 24 (kurta zimowa męska dla dozoru), poz. 25 (kurtka zimowa damska dla dozoru), poz. 29 (trzewiki robocze), poz. 42 (buty zimowe męskie dla pracowników dozoru), poz. 43 (buty zimowe damskie dla pracowników dozoru) CZĘŚĆ II: poz. 2 (rękawice drelichowe), poz. 6 (rękawice drelichowe pięciopalcowe typu mary lub równoważne), poz. 10 (rękawice gumowe gospodarcze), poz. 15 (rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne), poz. 19 (rękawice typu koza), poz. 52 (hełm ochronny do prac na wysokości). 1. Oceniane próbki jak i próbki niepodlegające ocenie Wykonawcy, który wygra przetarg w danej części, pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu porównania dostarczanego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie. Próbki zostaną zwrócone po zakończeniu trwania umowy. 2. Próbki Wykonawców, którzy nie wygrają przetargu zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania - Wykonawcy winni zgłosić się po odbiór próbek osobiście. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może je zwrócić w inny sposób na koszt Wykonawcy. 3. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c) przed upływem terminu składania ofert. 4. Do każdej próbki należy dołączyć karteczkę z numerem pozycji, której próbka dotyczy. Próbki należy umieścić w nieprzeźroczystym zamkniętym pudełku (kartonie). Na pudełku należy umieścić nieprzeźroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić tylko numer części zamówienia na którą składane są próbki, a do koperty włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres Wykonawcy. Próbki, pudełko jak i koperty z zewnątrz, nie mogą nosić żadnych oznaczeń wskazujących Wykonawcę od którego pochodzą. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ i szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załącznik A i B) służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości danego produktu/materiału. Dopuszcza się zamienne, równoważne produkty/materiały pod warunkiem spełnienia wymagań opisanych w załączniku A lub załączniku B. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.** Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** ** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.44.33.20 - Czapki 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 18.81.22.00 - Buty gumowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o. Oddział Katowice, ul. Wiosny Ludów 91, 40-373 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149991,88

  • Oferta z najniższą ceną: 149991,88 / Oferta z najwyższą ceną: 149991,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Oddział Katowice, ul. Wiosny Ludów 91, 40-373 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73033,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101080,49

  • Oferta z najniższą ceną: 101080,49 / Oferta z najwyższą ceną: 101080,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.