Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-24
Warszawa: Zamówienie uzupełniające do zadania pod nazwą konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2014 r. i 2015 r.
Numer ogłoszenia: 188932 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5601365, faks 022 5601367 , strona internetowa www.zoliborz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pod nazwą konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2014 r. i 2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zadania pod nazwą konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2014 r. i 2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające do zamówienia pn. Konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2014 r. i 2015 r. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o wszczęciu zamówienia podstawowego oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 35.894,58 zł netto tj 44.150,33 zł brutto (wartość zamówienia podstawowego wynosi: 406.289,69 zł netto tj. 499.736,32 zł brutto), została ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego i stanowi 8,83 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające udzielane jest w terminie do 3 lat od ogłoszenia zamówienia podstawowego i zgodne z jego zakresem tj. polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót. Ilości robót objęte zamówieniem podstawowym, wykazane w pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego uległy wyczerpaniu, gdyż konieczne było wykonanie wytycznych Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy dotyczących oznakowania dróg na terenie Urzędu Dzielnicy Żoliborz. Wyczerpanie się środków finansowych nie pozwala na prawidłowe utrzymanie oznakowania ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz do zakończenia umowy podstawowej tj do dnia 17.12.2015 r. Zakres zamówienia uzupełniającego obejmuje rozszerzenie ilościowe poszczególnych pozycji z kosztorysu ofertowego zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia uzupełniającego zapewni ciągłość prowadzenia konserwacji i utrzymania dróg na terenie dzielnicy. Jest uzasadnione aby w okresie obowiązywania umowy podstawowej Nr ŻOL-18IR-B/I/2/1/1/47/4622/14 tj do dnia 17.11.2014 r. roboty na tych samych obiektach wykonywał ten sam wykonawca. W związku z powyższym istnieją przesłanki faktyczne i prawne do udzielenia zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy , na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Usług Brukarskich ADROG Sp. Jawna Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 lok 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 466 Słupca - Pyzdry w zakresie budowy chodnika w m. Rataje"
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Łozina, gm. Długołęka, dz. nr ew. 375/1, 305/6, 305/3, 298/3, obręb Łozina, w formule zaprojektuj - wybuduj
- Zagospodarowanie Placu Jana Pawła II w Ciechanowie realizowanego w ramach projektu pn.: "Ciechanów - więcej zieleni i wody, mniej betonu
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.