eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › Modernizacja kotłowni w budynku Publicznego Przedszkola Nr 3 w Świebodzicach przy ul. Spokojnej 2.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-11

Świebodzice: Modernizacja kotłowni w budynku Publicznego Przedszkola Nr 3 w Świebodzicach przy ul. Spokojnej 2.
Numer ogłoszenia: 188868 - 2009; data zamieszczenia: 11.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole nr 3 z grupą żłobkową , ul. Spokojna 2, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6669642, 6669643, faks 0-74 6669643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolenr3.biposwiata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedszkole publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni w budynku Publicznego Przedszkola Nr 3 w Świebodzicach przy ul. Spokojnej 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacji ulega kotłownia wodna opalana gazem o mocy 200 kW, pracująca na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania. Istniejąca kotłownia zbudowana została w oparciu o dwa kotły gazowe ELKA2000 o mocy 100 kW każdy. Nowa kotłownia uwzględnia zapotrzebowanie ciepła dla instalacji centralnego ogrzewania budynku /przedmiot niniejszego przetargu/ i ciepłej wody użytkowej /nie objęty niniejszym zamówieniem/. Kotłownia realizowana jest w dwóch etapach. W pierwszym etapie zainstalowano kocioł opalany gazem pracujący na potrzeby układu przygotowania ciepłej wody użytkowej (odrębna dokumentacja projektowa). W drugim etapie (przedmiot niniejszego postępowania) zainstalowane zostaną dwa kotły opalane gazem, dostarczające ciepło do instalacji centralnego ogrzewania. Przy modernizacji, w miarę potrzeb i możliwości, zostaną wykorzystane urządzenia istniejącej kotłowni. Kotłownia została zaprojektowana w oparciu o dwa kondensacyjne wodne kotły firmy IMMERGAS typ VICTRIX o mocy 50 kW każdy. Kotły mają zamknięte komory spalania. Zewnętrzny regulator pogodowo-kaskadowy, steruje parametrami wody zasilającej instalację centralnego ogrzewania w zależności od temperatury powietrza zewnętrznego oraz pracą kotłów poprzez ich regulatory podstawowe. Każdy kocioł wyposażony jest we własną pompę obiegową, gwarantującą wymagany przepływ czynnika grzewczego. Optymalna regulacja pracy, połączonych w kaskadzie kotłów polega na pracy układu z możliwie najniższą mocą, sterowaniu kolejnością włączeń kotłów i funkcją równomiernego obciążenia kotłów. Przepływy w instalacji centralnego ogrzewania zapewnia pompa obiegowa, typu UPSD 50-60/2F firmy Grundfos, wyłączana przez regulator kaskadowy. W takim układzie, zapewniającym z jednej strony wymagany przepływ przez każdy kocioł, z drugiej zaś rozdzielenie pomp w układzie szeregowym, należy zastosować sprzęgło hydrauliczne typ WST 80-54. Kotły pracują w układzie zamkniętym z naczyniem przeponowym 100NG na ciśnienie 6,0 bar firmy Reflex. Każdy kocioł wraz z instalacją c.o. zabezpieczony jest zaworem bezpieczeństwa , dostarczanym przez producenta kotłów. Ubytki wody w instalacji uzupełniane będą automatycznie. Kondensat z kotłów i z kominów odprowadzany będzie do neutralizatora..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. 2. Dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane branż objętych przedmiotem zamówienia wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (branża sanitarna). 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem, co najmniej dwóch modernizacji bądź budowy kotłowni w oparciu o kotły gazowe o mocy minimum 100 kW zbliżonych wartością do zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania z potwierdzeniem, że prace zostały wykonane należycie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne). 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch modernizacji bądź budowy kotłowni w oparciu o kotły gazowe o mocy minimum 275 kW z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 9. Wykaz osób posiadających niezbędne uprawnienia przewidzianych do realizacji zadania, dla każdej branży budowlanej, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień budowlanych i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Kosztorys ofertowy 12. Wykaz wyposażenia technologicznego (wg zał. Nr 8 do SIWZ) 13. Wskazanie w ofercie podwykonawców robót oraz zakresu robót, które Wykonawca zamierza im powierzyć, 14. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 15. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie niniejszego zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 16. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkolenr3.biposwiata.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 3 w Świebodzicach, ul. Spokojna 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Publiczne Przedszkole Nr 3 w Świebodzicach, ul. Spokojna 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.