eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno-edukacyjnych przygotowywanych w ramach projektu LIFE 10 INF PL 677 pn. Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. Postępowanie nr 25/GDOŚ/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Warszawa: przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno-edukacyjnych przygotowywanych w ramach projektu LIFE 10 INF PL 677 pn. Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. Postępowanie nr 25/GDOŚ/2015
Numer ogłoszenia: 188834 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno-edukacyjnych przygotowywanych w ramach projektu LIFE 10 INF PL 677 pn. Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. Postępowanie nr 25/GDOŚ/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie wymienionych w pkt 1-3 części zamówienia od 1 do 3. Każdemu Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie następującą część lub części: 1) Część 1: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj. Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika; 2) Część 2: Dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000; 3) Część 3: Aktualizacja, druk, złożenie i dystrybucja 8800 map dla 16 województw (po 550 sztuk map dla jednego województwa) na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 2. W przypadku Części nr 1 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj: Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika, przygotowanych w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 3. W przypadku Części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000 w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 4. W przypadku Części nr 3 przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, druk, skład i dystrybucja 8800 map przygotowanych na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy załączyć pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin realizacji - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana osób, o których mowa w par. 8 ust. 1 wzoru umowy, danych dotyczących ich numerów telefonów oraz adresów e-mail, następuje poprzez pisemne powiadomienie drugiej Strony Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy możliwość wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie instrumentu finansowego LIFE+ (m. in. Komisją Europejską i Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej), w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących instrumentu finansowego LIFE+ lub wytycznych i zaleceń instytucji nadzorujących wdrażanie tego instrumentu, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie w sprawie zamówienia publicznego, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 2 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój nr 459.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój nr 486.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot umowy w sprawie zamówienia publicznego jest realizowany w ramach projektu nr Life 10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wszystkich 3 części, o których mowa w art. 3 ust. 1 SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. 1. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: 1) Pani Justyna Pokorska - Główny Specjalista w Biurze Administracyjno-Kadrowym w Wydziale Zamówień Publicznych i Administracji - fax (0 22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl; 2) Pani Urszula Załoga - Starszy Specjalista w Biurze Administracyjno-Kadrowym w Wydziale Zamówień Publicznych i Administracji - fax (0 22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj. Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj: Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika, przygotowanych w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000 w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja, druk, złożenie i dystrybucja 8800 map dla 16 województw (po 550 sztuk map dla jednego województwa) na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, druk, skład i dystrybucja 8800 map przygotowanych na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin realizacji - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.