Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-24
Warszawa: przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno-edukacyjnych przygotowywanych w ramach projektu LIFE 10 INF PL 677 pn. Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. Postępowanie nr 25/GDOŚ/2015
Numer ogłoszenia: 188834 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno-edukacyjnych przygotowywanych w ramach projektu LIFE 10 INF PL 677 pn. Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. Postępowanie nr 25/GDOŚ/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie wymienionych w pkt 1-3 części zamówienia od 1 do 3. Każdemu Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie następującą część lub części: 1) Część 1: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj. Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika; 2) Część 2: Dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000; 3) Część 3: Aktualizacja, druk, złożenie i dystrybucja 8800 map dla 16 województw (po 550 sztuk map dla jednego województwa) na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 2. W przypadku Części nr 1 przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj: Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika, przygotowanych w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 3. W przypadku Części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000 w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 4. W przypadku Części nr 3 przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, druk, skład i dystrybucja 8800 map przygotowanych na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy załączyć pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Termin realizacji - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana osób, o których mowa w par. 8 ust. 1 wzoru umowy, danych dotyczących ich numerów telefonów oraz adresów e-mail, następuje poprzez pisemne powiadomienie drugiej Strony Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy możliwość wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie instrumentu finansowego LIFE+ (m. in. Komisją Europejską i Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej), w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących instrumentu finansowego LIFE+ lub wytycznych i zaleceń instytucji nadzorujących wdrażanie tego instrumentu, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie w sprawie zamówienia publicznego, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 2 Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
pokój nr 459.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój nr 486.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot umowy w sprawie zamówienia publicznego jest realizowany w ramach projektu nr Life 10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wszystkich 3 części, o których mowa w art. 3 ust. 1 SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. 1. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: 1) Pani Justyna Pokorska - Główny Specjalista w Biurze Administracyjno-Kadrowym w Wydziale Zamówień Publicznych i Administracji - fax (0 22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl; 2) Pani Urszula Załoga - Starszy Specjalista w Biurze Administracyjno-Kadrowym w Wydziale Zamówień Publicznych i Administracji - fax (0 22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj. Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego, skład, druk, magazynowanie i dystrybucja dwóch publikacji tj: Raportu nt. konfliktów społecznych dla 5 obszarów Natura 2000 oraz Raportu Laika, przygotowanych w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin realizacji - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodruk, dostawa i dystrybucja 200 sztuk gier planszowych o obszarach Natura 2000 w ramach projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin realizacji - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja, druk, złożenie i dystrybucja 8800 map dla 16 województw (po 550 sztuk map dla jednego województwa) na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, druk, skład i dystrybucja 8800 map przygotowanych na potrzeby projektu LIFE10 INF PL 677 pn.: Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna Poznaj swoją Naturę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin realizacji - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- USŁUGA OPRACOWANIA GRAFICZNEGO, SKŁADU, ŁAMANIA, KOREKTY, DRUKU I DOSTAWY DWÓCH WYDAŃ BIULETYNU REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
- Usługa opracowania graficznego oraz skład, łamanie, korekta i przygotowanie do druku pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski" oraz numeru specjalnego w 2024 r.
- Kompleksowa produkcja serii podcastów na potrzeby cyklu "TOBcast - O transporcie i funduszach Unii Europejskiej (UE) z Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)".
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.