eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zestawy komputerowe, urządzenie do automatycznego wypalania płyt CD/DVD, medyczn monitory referencyjne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Olsztyn: Zestawy komputerowe, urządzenie do automatycznego wypalania płyt CD/DVD, medyczn monitory referencyjne.
Numer ogłoszenia: 188810 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestawy komputerowe, urządzenie do automatycznego wypalania płyt CD/DVD, medyczn monitory referencyjne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: Zadanie nr 1. Zakres zadania obejmuje dostawę 20 szt. zestawów komputerowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem, w tym 20 szt. monitorów LCD, skanery - 2 szt., laserowa drukarka monochromatyczna A4 - 1 szt. Zadanie nr 2 - Zakres zadania nr 2 obejmuje dostawę 1 kompletnego urządzenia (robot) z oprogramowaniem, umożliwiającego automatyczne wypalanie płyt CD/DVD z funkcja nadruku. Zadanie nr 3 - Zakres zadania nr 3 obejmuje dostawę 3 szt. kolorowych, medycznych monitorów referencyjnych 1 MpiX do podglądu obrazów z MR i CT. Szczegółowy zakres zawiera: załącznik nr 1A do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / m.in. obrót handlowy produktami, urządzeniami informatycznymi itp./ 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem ( sprzęt komputerowy - informatyczny itp.) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia( każda nie mniejsza niż 60% wartości ofertowej łącznie - wykonawcy brutto) , z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zosyały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych, faktur łącznie z protokółami odbioru urządzenia itp. Listy maja być podpisane przez wykazanych w zał. nr 3 odbiorców. (W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, warunek będzie spełniony poprzez wykazanie łącznie 3 dostaw, z zachowaniem wymogu dot. wartości łącznej, o czym mowa powyżej). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga Wykonawców złożenia kopii dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu - Deklaracja CE dla oferowanych produktów - zgodnie przepisami ustawowymi obowiązującymi w RP. kopia oryginału wraz z tłumaczeniem w j. polskim/. 2. Firmowe Materiały Informacyjne (FMI) - instrukcje obsługi, foldery reklamowe lub prospekty itp., w których zawarte będą informacje i dane nt. oferowanego produktu /podstawowe informacje o oferowanym urządzeniu , sposób użycia, dane techniczne itp.- ze zdjęciami (w j. polskim). FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI. A do C wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww lub złożyć w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje dostawę 20 szt. zestawów komputerowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem, w tym 20 szt. monitorów LCD, skanery - 2 szt., laserowa drukarka monochromatyczna A4 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.16.11-0, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 2 obejmuje dostawę 1 kompletnego urządzenia (robot) z oprogramowaniem, umożliwiającego automatyczne wypalanie płyt CD/DVD z funkcja nadruku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.31.50-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 3 obejmuje dostawę 3 szt. kolorowych, medycznych monitorów referencyjnych 1 MpiX do podglądu obrazów z MR i CT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.