Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Żywiec: Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy i oprogramowania dla Biblioteki Samorządowej w Żywcu
Numer ogłoszenia: 188736 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, fax 033 4754202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy i oprogramowania dla Biblioteki Samorządowej w Żywcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w sprzęt komputerowy i oprogramowania dla Biblioteki Samorządowej w Żywcu wyszczególniony w załączniku nr 7 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 18-10-2007r. do godziny 1000 w następujących formach: 1)w pieniądzu płatne przelewem na konto: Bank Przemysłowo - Handlowy PBK S.A. o/Żywiec Nr 91106000760000330000140638. - wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, w wypadku zwrotu wadium Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy do banku oraz na konto Oferenta. 2)poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych oraz gwarancjach ubezpieczeniowych; wadium w tych formach musi być przekazane osobie uprawnionej przez Zamawiającego tj.: Piotr Kumorek Waldemar Dziki, Iwona Kwiecińska - pokój Nr 102 najpóźniej do upływu terminu wnoszenia wadium uwaga - gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe nie mogą być składane w ofertach - gdyż zgodnie z art. 61 K.C. Wadium nie będzie mogło być uznane za wniesione skutecznie w formach określonych wyżej. 3)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2.Oferent, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania. 3.Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 4.Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 5% wartości przedmiotu zamówienia w formach przewidzianych ustawą. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust.1 - ust.3 Prawa zamówień publicznych. 6.Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.5 Prawa zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) zapoznali się z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 2. Sposób dokonywania oceny ich spełnienia: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej SIWZ. b) z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniami: Lp. Kryteria Znaczenie Metoda oceny 1. Cena brutto za przedmiot przetargu 90% Cena oferty najniższej cena oferty badanej x 90 pkt 2. Okres rękojmi 10% Okres rękojmi badanej oferty Najdłuższy okres rękojmi x 10 pkt *Uwaga: Dla oceny i porównania ofert w kryterium Okres rękojmi przyjęty zostanie termin podany przez oferenta, o ile nie będzie on dłuższy niż minimalne okresy wymagane wg pkt II w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku zaoferowania terminu rękojmi dłuższego niż minimalne okresy wymagane wg pkt II w załączniku nr 7 do SIWZ, to dla oceny i porównania ofert przyjęty zostanie minimalny wymagany jw. przez zamawiającego okres rękojmi. Zasada ta nie ogranicza zaoferowanej długości rękojmi, która w przypadku wyboru oferty - przyjęta zostanie w umowie. Wszystkie minimalne wymagane warunki gwarancji poszczególnych elementów zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ pkt II Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszelkim wymogom Prawa Zamówień Publicznych oraz SIWZ, uzyska najwyższą sumę punktów i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Zał. nr 1), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7. Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 9. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 10. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 tyś zł. 11. Wypełniony formularz cenowy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 7) Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, z zastrzeżeniem postanowień cz. II ust. 3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmii - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ureząd Miejski w Żywcu 34-300 Żywiec Rynek 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu, Rynek 2, biuro podawcze, parter, nie późnej niż do dnia 18-10-2007r. do godziny 1000.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z PŁYNEM ADBLUE
- Przystosowanie III piętra Szpitala Żywiec do udzielania świadczeń zdrowotnych - etap I
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do spraw związanych z regulacją i rozporządzaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Żywieckiego
- Zabezpieczenie i stabilizacja osuwisk przy drodze powiatowej nr 1483 S Żywiec - Przybędza w km od 2+909 do km 3+283 w m. Przybędza - Etap II
- Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ulic - nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Browarnej bocznej
- Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim" z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.