eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › usługi poligraficzne -wykonanie kopert i cyfrowego druku katalogów dla Galerii PROFIL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Poznań: usługi poligraficzne -wykonanie kopert i cyfrowego druku katalogów dla Galerii PROFIL
Numer ogłoszenia: 188708 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek" , ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6465348, faks 061 6465308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckzamek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucji Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi poligraficzne -wykonanie kopert i cyfrowego druku katalogów dla Galerii PROFIL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Katalogi - 4 różne wzory, nakład: 100 szt., format: A4, objętość: 12 str. + okładka, druk: 4+4, papier wnętrze: kreda mat 150 g, okładka: kreda mat 300 g + folia matowa jednostronnie, druk: 4+0, oprawa: zeszytowa, szyta dwoma zszywkami. Termin realizacji i dostawy druku: 3 dni robocze od dnia dostarczenia plików do druku. 2. Katalogi - 1 wzór, nakład: 110 szt., format: A4, objętość: 28 str. + okładka, druk: 4+4, papier wnętrze: kreda mat 150 g, okładka: kreda mat 300 g + folia matowa jednostronnie, druk: 4+0, oprawa: zeszytowa, szyta dwoma zszywkami. Termin realizacji i dostawy druku: 3 dni robocze od dnia dostarczenia plików do druku. 3. Katalogi - 1 wzór, nakład: 100 szt., format: A4, objętość: 36 str. + okładka, druk: 4+4, papier wnętrze: kreda mat 150 g, okładka: kreda mat 300 g + folia matowa jednostronnie, druk: 4+0, oprawa: oprawa klejona Termin realizacji i dostawy druku: 5 dni roboczych od dnia dostarczenia plików do druku. 4. Katalogi - 1 wzór, nakład: 100 szt., format: A4, objętość: 76 str. + okładka, druk: 4+4, papier wnętrze: kreda mat 150 g, okładka: kreda mat 300 g + folia matowa jednostronnie, druk: 4+0, oprawa: oprawa klejona Termin realizacji i dostawy druku: 5 dni roboczych od dnia dostarczenia plików do druku. 5. Zaproszenia - 1 wzór, nakład: 300 szt., format: A5 po złożeniu, objętość: 4 str., druk: 4+4, papier: kreda mat 300 g + folia matowa dwustronnie, bigowanie. Termin realizacji i dostawy druku: 3 dni robocze od dnia dostarczenia plików do druku. Katalogi (poz. 1, 2, 3, 4) będą posiadały nr ISBN 6. Koperty C 6 (114x162) - 1 wzór, Nakład: 5000 szt., Format: 114x162 mm, samoklejące z paskiem, bez okna, Druk: 4+0 Termin realizacji i dostawy druku: 5 dni roboczych od dnia dostarczenia plików do druku. 7. Koperty B5 (176x250) - 1 wzór, Nakład: 10 000 szt., Format: 176x250 mm, samoklejące z paskiem, bez okna, Druk: 4+0 Termin realizacji i dostawy druku: 5 dni roboczych od dnia dostarczenia plików do druku..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będzie miało miejsce wówczas, gdy wyniknie konieczność wykonania nieprzewidzianej w planach tej samej usługi o wartości do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy usługi poligraficzne, na kwotę brutto: co najmniej 2 500,00 zł każda (słownie: dwatysiącepięćśet złotych 00/100) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz przedstawi wykaz usług poligraficznych niewykonanych lub wykonanych nienależycie o wartości min. 2 000,00 zł netto (załącznik nr 9 do SIWZ) Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz usług poligraficznych niewykonanych lub wykonanych nienależycie o wartości min. 2 000,00 zł netto (załącznik nr 9 do SIWZ);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności w tym zakresie może spowodować niezamierzone ujawnienie treści przedmiotowych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckzamek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury Zamek, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 80/82, pokój 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury Zamek, 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 80/82, pokój 134 - sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.