eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Przebudowa drogi powiatowej nr 4965P Dąbrówka-Strumiany-Borek Wlkp. miejscowość Borek Wlkp.ulica M.Konopnickiej km 5.487,79 -6.081,25 na długości 0,59352 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Gostyń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4965P Dąbrówka-Strumiany-Borek Wlkp. miejscowość Borek Wlkp.ulica M.Konopnickiej km 5.487,79 -6.081,25 na długości 0,59352 km
Numer ogłoszenia: 18869 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, faks 065 5751965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4965P Dąbrówka-Strumiany-Borek Wlkp. miejscowość Borek Wlkp.ulica M.Konopnickiej km 5.487,79 -6.081,25 na długości 0,59352 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu rzeczowego robót : - Roboty rozbiórkowe ( nawierzchni wjazdów bitumicznej, nawierzchni z kostki betonowej, krawężników, obrzeży betonowych, ścieków ulicznych, kanalizacji deszczowej z rur betonowych, studni rewizyjnych ) - Roboty ziemne - 1120,85 m3 - odwodnienie: kanały z rur PVC SN-8 o śr.315 mm -554,80 mb, o śr.160mm- 59,0mb studzienki kanalizacyjne -16 kpl., - Podbudowa z kruszyw łamanych w-wa dolna i górna - 701,16 m2 - Podbudowa z mieszanki asfaltowej - 701,16 m2 - - Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 3935,28 m2 - W-wa z gruntu stabilizowanego cementem - 1806,89 m2 - Podbudowa z betonu cementowego B-15 - 485,74 m2 - Wyrównanie podbudowy mieszanką min. bitum. - 393,54 t - W-wa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8mm grub.5 cm - 4.136,57m2 - Ułożenie siatki z włókna szklanego - 1.184,60 m2 - Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej grub.6cm - 1569,50 m2 - Nawierzchnia wjazdów z kostki brukowej betonowej szarej gr.8cm - 593,80 m2 - Obrzeże betonowe - 1198,70 m - Krawężniki betonowe - 1240,0 m - Ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej grub. - 1179,20 mb - Oznakowanie uliczne poziome i pionowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN. Wadium musi byc wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach , w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu;przelewem na rachunek bankowy WBK:Oddział Gostyn nr 82 1090 1258 0000 0000 2505 0457 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym ; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych ; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 i spełniają warunki określone art.22 ust.1 i złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków i wykażą że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał że : 2.1posiada doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 latach tj.(od 2003-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz o wartości nie mniejszej niż 1.100,000,00 zł ( brutto) 2.2dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wraz podaniem informacji na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ,w tym dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz posiadającym zaświadczenie o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3 dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min.100Mg, układarką do mas bitumicznych szer. 6m z pełną automatyką -min1 szt., walcami ogumionymi min.1 szt.; statycznymi min.2 szt , samochodami samowyładowczymi - wg potrzeb, skrapiarką do bitumu min.1 szt., frezarką - min. 1 szt., koparki 0,25-0,6m3 - min.1 szt. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunek będzie spełniony, gdy wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Wniosą wadium w wysokości określonej w SIWZ. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.2 i 3 4.Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie układania mas bitumicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podt.art.24 ustawy z dnia29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych,, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - wg zał.nr 3 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp. , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.4Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt.9ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.5Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - według załącznika nr 4 2.2Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzonego wg załącznika nr 5 Jeżeli wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń. 2.3Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6 do specyfikacji Jeżeli wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.4Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg 2.5Zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następującego dokumentu : 3.1 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Formularz OFERTA - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1. 5. Wypełniony kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2. 6. Informacje o podmiotach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 7 7. Dowód wniesienia wadium. 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawców sładających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt.1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców: b) dokumenty wymienione w pkt. 1.2;1.3;.1.4;1.5. składa każdy z Wykonawców oddzielnie c) dokumenty wymienione w pkt.2 i 3 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, spośród Wykonawców składających wspólnie ofertę, gdzie z umowy regulującej zasady współpracy wynika ,że oni powinni potwierdzić spełnienie warunku. 9. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200, 63-800 Gostyń II piętro ,pokój nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200, 63-800 Gostyń II piętro ,pokój nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.