eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › ODBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ W GMINIE BIAŁY DUNAJEC PO POWODZI W 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Biały Dunajec: ODBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ W GMINIE BIAŁY DUNAJEC PO POWODZI W 2008r.
Numer ogłoszenia: 188683 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, fax 018 2073124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWO-MOSTOWEJ W GMINIE BIAŁY DUNAJEC PO POWODZI W 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy infrastruktury drogowo-mostowej w Gminie Biały Dunajec po powodzi w 2008 roku na następujących obiektach: 1. Zadanie 1. Odbudowa zabezpieczenia lewego przyczółka mostu na potoku Biały Dunajec w km 0+060 drogi Do os. Gile roboty ziemne, wykonanie narzutu kamiennego ciężkiego (kamień śr. ~ 1 m) na długości 150 mb lewego brzegu potoku, obsypanie materiałem miejscowym pasa narzutu kamiennego. 2. Zadanie 2. Odbudowa zabezpieczenia prawego przyczółka mostu na potoku Biały Dunajec przy drodze Pańszczykowej. roboty ziemne, wykonanie narzutu kamiennego ciężkiego (kamień śr. ~ 1 m) na długości 130 mb lewego brzegu potoku, obsypanie materiałem miejscowym pasa narzutu kamiennego. 3. Zadanie 3. Remont drogi Golocki i zabezpieczenia brzegu potoku w Gliczarowie Górnym na odcinku od 0+000 km do 0+120 km. roboty ziemne i podbudowa z kruszyw pod drogę na długości 120 mb, wykonanie zabezpieczenia brzegu potoku i drogi z budowli siatkowo-kamiennych na długości 80 mb (286m3), narzutu kamiennego w ilości 30 m3 i walcy siatkowo-kamiennych w ilości 12 m3. wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej gr. 6 cm i poboczy drogi na dł. 120 mb. 4. Zadanie 4. Remont drogi Koślówka w Białym Dunajcu na odcinku od 2+700 km do 3+700 km. rozbiórka fragmentów jezdni asfaltowej (krawędzi), roboty ziemne i podbudowa z kruszyw pod drogę i korytka betonowe na poboczu jezdni na długości 1 km, ułożenie koryt betonowych na poboczu drogi, uzupełnienie jezdni asfaltowej przy poboczach jezdni gr. 8 cm. 5. Zadanie 5. Remont drogi Do Leszczyn w Białym Dunajcu na odcinku od 0+100 km do 0+795 km. roboty ziemne i podbudowa z kruszyw pod drogę , wykonanie jezdni asfaltowej gr. 6 cm na długości 695 mb, wykonanie poboczy jezdni z nakropieniem emulsją asfaltową. 6. Zadanie 6. Remont drogi Do Małych w Gliczarowie Dolnym na odcinku od 0+100 km do 0+250 km. roboty ziemne i podbudowa z kruszyw na długośi 150 mb drogi , ułożenie korytek odwadniających, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych typu JUMBO na betonie gr. 10 cm - dwa ślady szerokości 75 cm na długości 150 mb, wykonanie nawierzchni żwirowej i poboczy z kruszyw na dł. 150 mb. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45220000-5, 45233220-7, 45233142-6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na poszczególne części (zadania) w wysokości: 1.Zadanie 1. 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 2.Zadanie 2. 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 3.Zadanie 3. 3500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100. 4.Zadanie 4. 12000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100. 5.Zadanie 5. 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 6.Zadanie 6. 1200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1. Zobowiązani są do pełnej wyceny wszystkich pozycji kosztorysu z uwzględnieniem w ostatecznej cenie ofertowej wszelkich ewentualnych kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, organizacją i zabezpieczeniem placu budowy, korzystania z energii elektrycznej i wody na budowie, wykonaniem tymczasowych przejść, przejazdów i ogrodzeń oraz związanych z wykonaniem pełnej obsługi geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej geodezyjnej, a także uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wszelkie prace geodezyjne zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty. 1. Zobowiązani są do pełnej wyceny wszystkich pozycji kosztorysu ślepego z uwzględnieniem w ostatecznej cenie ofertowej wszelkich ewentualnych kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, organizacją robót, wykonaniem tymczasowych przejść, przejazdów i ogrodzeń oraz zabezpieczeniem placu budowy, uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót. 2. Zobowiążą się do zabezpieczenia finansowania robót we własnym zakresie. 3. Udzielą gwarancji, niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lata na wykonany przedmiot umowy. 4. Zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 5. Posiadają aktualną polisę OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: - Nie spełni warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 1a, dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( pełnomocnictwa itp.), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, uprawnienia budowlane branżowe, zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2. Dokumenty dodatkowe: - w przypadku spółek prawa handlowego, stosownie do przepisów art.230 Kodeksu Spółek Handlowych - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób reprezentujących spółkę do zawierania umów o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego tj. stosowną uchwałę zgromadzenia lub umowę spółki, jeżeli z jej treści wynika, że podejmowanie takiej uchwały jest wymagane. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w specyfikacji dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty (załączniki) składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według załącznika nr 5, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według załącznika nr 6, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 7 niniejszej SIWZ polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 11 niniejszej SIWZ 5. Dokumenty dodatkowe. Formularz cenowy - załącznik nr 1A, z uwzględnieniem warunków szczegółowych podanych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ, Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - według załącznika nr 4, Kosztorys ofertowy, Wykaz podwykonawców oraz robót, które Wykonawca chce im powierzyć według załącznika nr 8, Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy jako załącznik nr 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Bialy Dunajec II piętro, pok. nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Bialy Dunajec Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.10.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Odbudowa zabezpieczenia lewego przyczółka mostu na potoku Biały Dunajec w km 0+060 drogi Do os. Gile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ziemne, wykonanie narzutu kamiennego ciężkiego (kamień śr. ~ 1 m) na długości 150 mb lewego brzegu potoku, obsypanie materiałem miejscowym pasa narzutu kamiennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Odbudowa zabezpieczenia prawego przyczółka mostu na potoku Biały Dunajec przy drodze Pańszczykowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ziemne, wykonanie narzutu kamiennego ciężkiego (kamień śr. ~ 1 m) na długości 130 mb lewego brzegu potoku, obsypanie materiałem miejscowym pasa narzutu kamiennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Remont drogi Golocki i zabezpieczenia brzegu potoku w Gliczarowie Górnym na odcinku od 0+000 km do 0+120 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ziemne i podbudowa z kruszyw pod drogę na długości 120 mb, wykonanie zabezpieczenia brzegu potoku i drogi z budowli siatkowo-kamiennych na długości 80 mb (286m3), narzutu kamiennego w ilości 30 m3 i walcy siatkowo-kamiennych w ilości 12 m3. wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej gr. 6 cm i poboczy drogi na dł. 120 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Remont drogi Koślówka w Białym Dunajcu na odcinku od 2+700 km do 3+700 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiórka fragmentów jezdni asfaltowej (krawędzi), roboty ziemne i podbudowa z kruszyw pod drogę i korytka betonowe na poboczu jezdni na długości 1 km, ułożenie koryt betonowych na poboczu drogi, uzupełnienie jezdni asfaltowej przy poboczach jezdni gr. 8 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Remont drogi Do Leszczyn w Białym Dunajcu na odcinku od 0+100 km do 0+795 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ziemne i podbudowa z kruszyw pod drogę , wykonanie jezdni asfaltowej gr. 6 cm na długości 695 mb, wykonanie poboczy jezdni z nakropieniem emulsją asfaltową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Remont drogi Do Małych w Gliczarowie Dolnym na odcinku od 0+100 km do 0+250 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ziemne i podbudowa z kruszyw na długośi 150 mb drogi , ułożenie korytek odwadniających, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych typu JUMBO na betonie gr. 10 cm - dwa ślady szerokości 75 cm na długości 150 mb, wykonanie nawierzchni żwirowej i poboczy z kruszyw na dł. 150 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.