eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie robót remontowych na dwóch piętrach I i VIII, pomieszczeń biurowych, administracyjnych, socjalnych, magazynowych, mieszkalnych, zaplecza portierni i samorządu studenckiego na parterze w Domu Studenckim Wcześniak Politechniki Warszawskiej, Szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Płock: Wykonanie robót remontowych na dwóch piętrach I i VIII, pomieszczeń biurowych, administracyjnych, socjalnych, magazynowych, mieszkalnych, zaplecza portierni i samorządu studenckiego na parterze w Domu Studenckim Wcześniak Politechniki Warszawskiej, Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych zlokalizowanych w Płocku przy ul. Dobrzyńskiej 5.
Numer ogłoszenia: 188636 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych , ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, faks 024 3672225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na dwóch piętrach I i VIII, pomieszczeń biurowych, administracyjnych, socjalnych, magazynowych, mieszkalnych, zaplecza portierni i samorządu studenckiego na parterze w Domu Studenckim Wcześniak Politechniki Warszawskiej, Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych zlokalizowanych w Płocku przy ul. Dobrzyńskiej 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych I i VIII piętra -segmenty mieszkalne i korytarze, malowanie kuchni - I i VIII piętro, malowanie suszarni - I piętro, remont pralni i suszarni - VIII piętro, remont pomieszczeń biurowych oraz portierni - parter, remont pomieszczeń administracyjnych i socjalnych - parter, remont pomieszczeń magazynowych i pomieszczenia RM.- parter, remont pomieszczeń mieszkalnych - parter w budynku Domu Studenta Wcześniak Politechniki Warszawskiej, Szkoły Nauk Technicznych i Społecznych zlokalizowanych w Płocku przy ul. Dobrzyńskiej 5. Zakres prac: I Segment mieszkalny - I i VIII piętro 16 segmentów . przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach, . przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach, . gładzie gipsowe 3 mm jednowarstwowe na ścianach i sufitach, . przygotowanie podłoża - gruntowanie podłoży ( ścian i sufitów ) preparatami ATLAS UNI-GRUNT i CERESIT CT 17 . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną, . gruntowanie podłoży - podłóg preparatami ATLAS UNI-GRUNT i CERESIT CT 17 . licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wym. 20x25cm . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5mm . posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych - zgrzewane . listwy przyścienne z polichlorku winylu - klejone . wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, . obsadzenie ościeżnic drewnianych i stalowych . jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej -ościeża . . montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych oszklonych i pełnych, . wywiezienie gruzu. . mycie okien II. korytarze I i VIII piętro . przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach, . przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach, . gładzie gipsowe 3 mm jednowarstwowe na ścianach i sufitach, . przygotowanie podłoża - gruntowanie podłoży ( ścian i sufitów ) preparatami ATLAS UNI-GRUNT i CERESIT CT 17 . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną, . gruntowanie podłoży - podłóg preparatami ATLAS UNI-GRUNT i CERESIT CT 17 . licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wym. 30x50cm . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5mm . posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych - zgrzewane . listwy przyścienne z polichlorku winylu - klejone . wykucie z muru ościeżnic drewnianych . obsadzenie ościeżnic drewnianych . jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej -ościeża . . dwukrotne malowanie zwykła farbą olejna lub ftalowa podłoży gipsowych z dwukrotnym szpachlowaniem (wariant 1) . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem (wariant 2) ściany powyżej 1,5 m . ręczne przenoszenie wyposażenia hotelowego . montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych wzmocnionych . wywiezienie gruzu. . mycie podłóg po remontach malarskich. III Malowanie kuchni na I i VIII piętrze . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem, nierówności, . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - ściany i sufit. . gładzie gipsowe 3 mm jednowarstwowe na ścianach i sufitach, . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. IV Malowanie pralni i suszarni na I piętrze . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem, nierówności, . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - ściany i sufit. . gładzie gipsowe 3 mm jednowarstwowe na ścianach i sufitach, . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. V. Remont pralni i suszarni na VIII piętrze . zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych . warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej o gr. 5 mm . posadzki jedno i wielobarwne z płytek z kamieni sztucznych 30 x 30 cm . cokolik z płytek terakotowych . licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wym. 20 x 25 cm. . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności . gładzie gipsowe gr. 3 mm na stropach i ścianach, . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. . dwukrotne malowanie farbą olejną tynków wewnętrznych bez szpachlowania . wywiezienie gruzu. VI Remont pomieszczeń biurowych oraz portierni - parter Pomieszczenie biurowe . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchni pionowych i poziomych. . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm . posadzki z paneli podłogowych prospanel dla pomieszczeń biurowych . wykucie z muru ościeżnic stalowych, . montaż ościeżnic drewnianych, . montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych . wymiana opaski drzwiowej od strony przedsionka Portiernia . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchnie pionowe i poziome, . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm . posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych- cokolik, . wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. 2 m2 . ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie FD10 specjalne do drzwi wzmocnionych i p.poż, . montaż drzwi stalowych p.poż typu Horman H8-5 . wymiana opaski drzwiowej od strony korytarza (listwa maskująca) . wywiezienie gruzu VII Remont pomieszczeń administracyjnych i magazynowych - parter Pomieszczenia administracyjne . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchnie pionowe i poziome, . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych . jednokrotne malowanie farbą olejną krat okiennych z prętów prostych. . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm . posadzki z paneli podłogowych prospanel dla pomieszczeń biurowych . wykucie ościeżnic stalowych . rozebranie ścianki z cegieł o gr.1/2 ceg. Na zaprawie cementowo wapiennej . odbicie tynków wew. z zaprawy wapiennej pasami o szer. 20 cm . uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego . montaż ościeżnic drewnianych . montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych- wzmocnionych . wymiana opaski drzwiowej od strony przedsionka - listwa maskująca . ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowieFD10w specjalne do drzwi wzmocnionych i p.poż - Hormann . montaż drzwi stalowych i przegród pełnych p.poż. H8-HORMANN Pomieszczenie socjanle . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchnie pionowe i poziome . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulowych - cokolik . osadzki jedno i wielobarwne z płytek z kamieni sztucznych o wym. 30 x 30cm . cokolik i kształtek z kamieni sztucznych układanych na zaprawie klejowej . wykucie z muru ościeżnic stalowych o pow. 2 m2 . ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie FD10 specjalne do drzwi wzmocnionych . montaż drzwi stalowych p.poż typu Horman H8-5 . wymiana opaski drzwiowej od strony korytarza 9 listwa maskujaca) . wywiezienie gruzu VIII Pomieszczenie administracyjne i magazynowe parter - część druga Pomieszczenie Samorządu studenckiego . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchnie pionowe i poziome . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm . posadzki z paneli podłogowych prospanel o twardości dla pomieszczeń biurowych . wywiezienie gruzu Pomieszczenie magazynowe . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchnie pionowe i poziome . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm . posadzki jedno i wielobarwne z płytek z kamieni sztucznych o wym. 30 x 30cm. . cokoliki z kształtek z kamieni sztucznych układanych na zaprawie klejowej . wykucie z muru ościeżnic stalowych o pow. 2 m2 . ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie FD10 specjalne do drzwi wzmocnionych . montaż drzwi stalowych p.poż. H8- Hormann . dwukrotne malowanie farbą olejna krat . wywiezienie gruzu IX Remont w pomieszczeniach mieszkalnych . przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności . gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT powierzchnie pionowe i poziome . gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach . dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem . zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych . zerwanie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew i cokołów . warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonane w pomieszczeniach o pow. 8m2 . posadzki z paneli podłogowych prospanel o twardości dla pomieszczeń biurowych . posadzki jedno i wielobarwne z płytek z kamieni sztucznych o wym. 30 x 30cm . cokoliki z kształtek z kamieni sztucznych układanych na zaprawie klejowej . wykucie z muru ościeżnic stalowych o pow. 2 m2 . montaż ościeżnic drewnianych . montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych oszklonych fabrycznie wykończonych, . montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych . wymiana opaski drzwiowej od strony przedsionka - listwa maskująca . dwukrotne malowanie farbą olejną krat . obsadzenie kratek wentylacyjnych. . mycie po robotach malarskich okien zespolonych. . wywiezienie gruzu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.12.00 - Zakładanie paneli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PeKaO S.A. II/O PŁOCK nr konta: 23124017211111000007258857 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r Nr 42, poz. 275). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a. upłynie termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: . posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500 tyś. zł. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: Kierownik/cy robót o minimalnych kwalifikacjach zawodowych - co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika robót budowlanych, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.3. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty (zamówienia) rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie, co najmniej 3 zadań remontowo-modernizacyjnych pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (o wartości nie mniejszej niż 500 tyś. zł netto każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tzw. referencje). 2.4. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zamieszczonym w rozdziale 2 niniejszej instrukcji dla Wykonawców, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 2. , Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1. 4.2. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe) w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo Budowlane) oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. 4.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela inwestora jednostki. Zamawiający dopuszcza by referencje były wystawione przez Wykonawcę dla Podwykonawcy pod warunkiem, że do ww referencji będą dołączone referencje wystawione dla Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela inwestora/jednostki na to samo zadanie budowlane. 4.4. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3.1. i 3.2. składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a). nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. oraz b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 5. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt.5. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty określone w pkt. 5 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 9 Wspólne ubieganie się o zamówienie: 9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.2. Oryginał pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 9.3. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców 9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 3.1., 3.2 - składa każdy z Wykonawców oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku ul. Łukasiewicza 17, pok. nr 6 09-400 Płock 024 377 22 21 www.pw.edu.pl -> zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku ul. Łukasiewicza 17, pok. nr 118 09-400 Płock.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.