eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › przebudowa drogi powiatowej nr 3555W gr. woj. - Pakosław - Iłża na odcinku dł. 741 m od km 8+520 do km 9+261

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-27

POZYCJA 18861

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: przebudowa drogi powiatowej nr 3555W gr. woj. - Pakosław - Iłża na odcinku dł. 741 m od km 8+520 do km 9+261 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, do kontaktów: Joanna Chojnacka, ul. Władysława Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231, e-mail: powiat@radompowiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): radompowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarzadzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 3555W gr. woj. - Pakosław - Iłża na odcinku dł. 741 m od km 8+520 do km 9+261. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. mazowieckie powiat radomski , teren gminy Iłża. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3555W gr. woj. - Pakosław - Iłża na odcinku długości 741 od km 8+520 do km 9+261 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 3555W gr. woje. - Pakosław-Iłża na odc. dł. 741 m od km 8+520 do km 9+261 w tym wykonanie: - robót ziemnych w tym: koryta na poszerzenia gł. 35 cm ( 308,58 m3) podczyszczenie istniejacych rowów lub wykonanie nowych rowów (666,9 m3) - podbudowy na poszerzeniach w tym: w-wy odsączajacej gr.15cm (904,5 m2); dolnej w-wy podbudowyz kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie po zagęszczeniu gr. 20 cm 824,5 m2); nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie po zagęszczeniu gr. 15 cm 80 m2), - oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na poszerzenia pow.( 824,5 m2), - mechaniczne wyrównanie podbudowy na poszerzeniach mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 100 kg/m2 gr. 4 cm( 82,45 t), -oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych ( pow.4149,6 m2), -mechaniczne wyrównanie istniejacej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową w ilości ok. 75/kg/m2 ( ( 311,22t), - ułożenie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12,8 gr. 3 cm ( 4075,5 m2), - profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych ( 1081, 5 m2) - wykonanie 10 zjazdów z przepustami rurowymi dł. 5 m i średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie podlegaja wykluczeniu na podstawi art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniaja niżej wymienione warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót z co najmniej 5 letnim doświadczeniem, 2. Potencjał techniczny - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: WMB 100 i rozśiełaczem/układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. rozkładania mi. 5,0 m. 3. Doswiadczenie- Wykonawca musi wykazać , że jako strona umowy zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat tj od 01.01.2004 roku do 31.12.2006 r ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie w którym działalności była prowadzona) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj.wykonywał roboty budowlane w zakres którego wchodziły roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnie z masy mineralno-asfaltowej na odcinku drogi dł. min 500 m. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców. Ocena dokonana będzie w skali 0 - 1 gdie 0 oznacza nie spełnienie warunku , 1 oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy , a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu okreslone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2.)Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 3.)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub sołeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.) Informację o osobie, przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika robót (\ Potencjał kadrowy \) Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, Do informacji winna być dołączona: a)kopia uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane ), b)dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)życiorys zawodowy. 7.) Informację o posiadanym sprzęcie (\ potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji rzedmiotu zamówienia, 8.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 9.) Informację na temat Podwykonawców przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, 10.) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 11.) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.sprado.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Pobranie SIWZ ze strony internetowej jest bezpłatne , ponadto SIWZ jest dostępna w siedzibie zamawiajacego ul. Graniczna 24 w pok. 104, lub za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu wniosku o jej przekazanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 11:15, Radom, ul. Graniczna 24 pok. 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.