eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa benzyny bezołowiowej PB 98 i PB 95 realizowana z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Wrocław: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 98 i PB 95 realizowana z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 188612 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu - Państwowa Inspekcja Pracy , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3710483, faks 071 3710492.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 98 i PB 95 realizowana z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej PB 98 w ilości 8 000 litrów i benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 50 000 litrów realizowany z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, dokonywany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podane ilości paliwa są orientacyjne i mogą ulec w trakcie realizacji umowy zmianie. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). 3.1. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: * W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz. 3.2. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.2 siwz mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. 3.4. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.2 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. 3.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 3.1.1 i 3.1.2 siwz - potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty (art.36 ust. 1 pkt. 6 Pzp) 4.1. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt. 3 siwz zobowiązany jest załączyć do oferty: 4.1.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; 4.1.2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 4.1.3 Informacje o podmiocie wspólnym - załącznik nr 4. siwz- jeżeli dotyczy 4.1.4. Dane konieczne do przygotowania bezgotówkowych kart płatniczych - załącznik nr 5 4.1.5. Lista stacji benzynowych, na których Zamawiający będzie mógł kupować paliwo (pkt. 2.2 siwz) - załącznik nr 6 do siwz. 4.1.6. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4.1.7. W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz.U. z 2000r Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - jeżeli dotyczy. 4.1.8. Ogólne warunki handlowe Wykonawcy - Ogólne Warunki Sprzedaży 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1.1 - 4.1.4 mają być oryginałami. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.7 siwz: 4.2.1. może być załączony w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.4 siwz, 4.2.2. gdy ofertę składa podmiot wspólny, ma złożyć każdy podmiot wchodzący w jego skład. 4.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.6 siwz może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność jak w pkt. 1.2 siwz, natomiast dokument, o których mowa w pkt. 4.1.5 i pkt. 4.1.8 może być kserokopia poświadczona za zgodność jak w pkt. 1.4 siwz. 4.4. Brak któregokolwiek z dokumentów w pkt. 4.1 skutkował będzie odrzuceniem oferty (a nie wykluczeniem wykonawcy z postępowania) jego oferty. Dokumentów tych Wykonawca nie będzie mógł uzupełnić w trakcie toczącego się postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość dostępnych stacji paliw wykonawcy na terenie woj. dolnośląskiego, na których Zamawiający będzie mógł tankować paliwo - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/16_oip_wroclaw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Pracy, Wrocław, ul. Zielonego Dębu 22 w pok. 216..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy, Wrocław, ul. Zielonego Dębu 22 w pok. 216..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.