eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › D10.251.7.D.2015 Wykonanie systemu parkingowego na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha w Gdańsku

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Gdańsk: D10.251.7.D.2015 Wykonanie systemu parkingowego na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 18858 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D10.251.7.D.2015 Wykonanie systemu parkingowego na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie bezobsługowego systemu płatnych miejsc parkingowych wraz z zakupem, instalacją i uruchomieniem niezbędnych do tego urządzeń oraz wykonaniem wszystkich prac na terenie Szpitala im. Św. Wojciecha. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie: A: 3 wjazdów 1. dwa wjazdy na parkingi o szerokości 2,5m 2. jeden wjazd na teren szpitala z funkcją drogi pożarowej o szerokości 5 m ( szlaban składający się z dwóch oddzielnych ramion o długości 2,5 m każde) B: 3 wyjazdów 1. dwa wyjazdy o szerokości 2,5 m, usytuowane w innych miejscach niż wjazdy na parkingi 2. jeden wyjazd z terenu szpitala przez szlaban wjazdowy A.2 C: okablowania elektrycznego i okablowania sterującego wszystkich urządzeń systemu parkingowego D: zakup, dostawę wraz z instalacją serwera i stanowiska administratora obsługiwanego przez pracownika Zamawiającego, dwa oddzielne komputery, E: instalację w Punkcie Informacyjnym na holu głównym szpitala systemu interkom współpracującego z interkomami zainstalowanymi przy wjazdach i wyjazdach z wszystkich parkingów. F: instalację dwóch kas automatycznych ustawionych w hollu głównym szpitala i w poczekalni SOR G: instalację sześciu zewnętrznych kamer IP Full HD. Instalacja kamer zewnętrznych na stalowych słupach, zabezpieczonych antykorozyjnie o wysokości ok. 3,5 m w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. H: instalację cyfrowego rejestratora zdarzeń umożliwiającego zapis obrazu z min 8 kamer w rozdzielczości HD z archiwizacją zdarzeń wynoszącą minimum 14 dni, który ma funkcję po okresie 14 dni automatycznego nadpisywania nowych zdarzeń, I: instalację dwóch automatów biletowych wjazdowych do wydawania biletów wyposażonych w czytniki kart zbliżeniowych oraz dwóch czytników biletów wyjazdowych wyposażonych w czytniki kart zbliżeniowych. J: instalację jednego automatu wjazdowego i jednego wyjazdowego wyposażonych tylko w czytniki kart zbliżeniowych K: montaż sześciu szlabanów hydraulicznych L: instalację urządzenia radiowego sterowanego pilotem o zasięgu min 15 m, które umożliwi otwarcie szlabanów wjazdu i wyjazdu z terenu szpitala przy pomocy pilota z kabiny podjeżdżającego samochodu. Wykonawca dostarczy 200 sztuk zaprogramowanych pilotów wraz z bateriami. Szlaban po przejeździe samochodu powinien zamknąć się automatycznie w czasie uniemożliwiającym przejazd następnego samochodu. M: montaż pętli indukcyjnych ukrytych w nawierzchni jezdni. Pętle sprawdzają obecność pojazdu (pętle obecności) oraz zamykają szlaban (pętle przejazdu). Dodatkowo sygnały z pętli indukcyjnych potwierdzają faktyczny przejazd pojazdu oraz rozpoznają kierunek przejazdu. O: Wykonania wyjazdu z parkingu na ulicę Powstańców Wielkopolskich (drogowego połączenia ulicy z parkingiem) w miejscu zgodnie z uzyskanym zezwoleniem. N: W zakresie Umowy jest uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz akceptacji Zamawiającego, pozyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz wykonanie zgłoszeń i uzgodnień wymaganych przez ustawę prawo budowlane, wykonanie projektów budowlanych wyjazdu z parkingu na ulicę Powstańców Wielkopolskich oraz projektów wewnętrznej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i pozwoleń właściwych organów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.63.00 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta: 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu należy dołączyć do oferty. 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu systemu parkingowego (w ramach jednej umowy) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Istotne zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy w tym dostawy, montażu lub odbioru wyposażenia , 2) warunków płatności. II. Zmiany, o których mowa w ust. I mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, 3) wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac, 4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym Przedmiotu Umowy, wymagających dostosowania się Zamawiającego lub Wykonawcy do wprowadzonych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o tj. Szpital im. św. Wojciecha Al. Jana Pawła II 50 Gdańsk. (Dział zamówień publicznych pokój 091-093).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o tj. Szpital im. św. Wojciecha Al. Jana Pawła II 50 Gdańsk. (Sekretariat Prezesa pokój 44).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.