eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont sali gimnastycznej w budynku przy ul Kościuszki 1 w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Słupsk: Remont sali gimnastycznej w budynku przy ul Kościuszki 1 w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 188581 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w budynku przy ul Kościuszki 1 w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku przy ul Kościuszki 1 w Słupsku. 1)zakres robót budowlanych: a)demontaż parkietu i posadzek betonowych, b)wykonanie izolacji poziomych posadzek, c)wymiana stolarki okiennej i obróbek blacharskich, d)wymiana stolarki drzwiowej, e)wymiana tynków, f)wykonanie przeciwwilgociowych izolacji pionowych w pomieszczeniach sanitarnych, g)wykonanie okładzin ścian i schodów z płytek ceramicznych, h)wykonanie posadzek z wykładzin PCW i terakoty, i)dostarczenie i montaż podłogi sportowej, j)dostarczenie i montaż wyposażenia sportowego, k)wykonanie gładzi gipsowych, l)wykonanie prac malarskich. 2)Prace towarzyszące i roboty tymczasowe wyszczególnione w specyfikacji technicznej nr 1 wykonania i odbioru robót budowlanych: a)zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, b)wykonanie i rozbiórka rusztowań na potrzeby branży budowlanej, c)wywóz gruzu i ziemi (z usunięciem z budynku), d)wyniesienie zdemontowanych materiałów, e)segregowanie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych niewykorzystanych do wykonania robót lub na inne potrzeby inwestora (złom, elementy konstrukcji drewnianych itp.). 3)Roboty sanitarne: a)zdemontowanie istniejącej instalacji wod. - kan., b)wykonanie pionów kanalizacyjnych z podejściami, c)wykonanie instalacji kanalizacyjnej, d)wykonanie instalacji wodociągowej, e)wykonanie instalacji p-poż i zamontowanie hydrantów wnękowych, f)zamontowanie przyborów sanitarnych g)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej. h)montaż centrali wentylacyjnej, montaż wentylatorów dla pozostałych pomieszczeń, i)wykonanie instalacji grzewczej z istniejącej instalacji w piwnicy. 4)Prace towarzyszące i roboty tymczasowe z zakresu robót sanitarnych: a)wykonanie i zasypanie wykopu dla wykonania instalacji kanalizacyjnej, b)demontaż i montaż grzejników, zabezpieczenie zaworów na czas prowadzenia prac remontowych, c)badanie drożności przewodów wentylacyjnych (uzyskanie protokołu badań przeprowadzonych przez kominiarza). 5)Roboty elektryczne: a)wykonanie i montaż rozdzielni n/n, b)wykonanie instalacji zasilającej agregaty wentylacyjne, c)wykonanie instalacji elektrycznych p/t gniazd wtykowych, d)wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych p/t, e)wykonanie instalacji dla nagłośnienia sali gimnastycznej, f)instalacja oddymiania małej klatki schodowej. 6)Prace towarzyszące i roboty tymczasowe (roboty elektryczne): a)wywóz gruzu (z usunięciem z budynku), b)segregowanie i wywiezienie na złom lub wysypisko śmieci materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania (decyzję co do przydatności materiałów podejmie inspektor nadzoru robót elektrycznych). 7)Dane dotyczące placu budowy oraz organizacji robót: Planowany remont zostanie przeprowadzony w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę, w związku z czym wykonawca musi zapewnić objęcie stanowiska kierownika budowy przez osobę posiadającą stosowne do pełnionych obowiązków uprawnienia budowlane oraz sporządzenie planu bioz. Przeznaczony do remontu budynek znajduje się w północno - zachodnim narożniku działki nr 673/8, północna ściana budynku przylega do chodnika przy ul. Kościuszki. Wykonawcę zobowiązuje się do zachowania czystości w pomieszczeniach sanitarnych oraz ciągach komunikacyjnych budynku. 9)Zamówienie planowane jest do wykonania w dwóch etapach: I etap: 1)zdemontowanie istniejącej instalacji wod. - kan., 2)wykonanie pionów kanalizacyjnych z podejściami, 3)wykonanie instalacji kanalizacyjnej, 4)wykonanie instalacji wodociągowej, 5)wykonanie instalacji p-poż i zamontowanie hydrantów wnękowych, II etap: pozostałe roboty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1.wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 2.dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 5.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 6.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 7.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5)dokumenty potwierdzające, ze robota ta została wykonana należycie. Wartość brutto wykazanej roboty nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. 6)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób, dla których wymagane są uprawnienia wynikające z odrębnych ustaw - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej oraz aktualne zaświadczenia, potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Gwearancja jakości - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Kancelaria Wydziału Prezydialnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.