eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Monitorowanie systemów zarządzania mediami energetycznymi (35 istniejących i 19 nowopowstałych) ciepłem, energią elektryczną, gazem oraz wodą przy pomocy zintegrowanego systemu telemetrii PMS używanego przez Gminę Miasta Gdańska do racjonalnego gospodarowania ich zużyciem w 50 obiektach szkolnych będących własnością Gminy Miasta Gdańska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Gdańsk: Monitorowanie systemów zarządzania mediami energetycznymi (35 istniejących i 19 nowopowstałych) : ciepłem, energią elektryczną, gazem oraz wodą przy pomocy zintegrowanego systemu telemetrii PMS używanego przez Gminę Miasta Gdańska do racjonalnego gospodarowania ich zużyciem w 50 obiektach szkolnych będących własnością Gminy Miasta Gdańska
Numer ogłoszenia: 18852 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7938 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitorowanie systemów zarządzania mediami energetycznymi (35 istniejących i 19 nowopowstałych) : ciepłem, energią elektryczną, gazem oraz wodą przy pomocy zintegrowanego systemu telemetrii PMS używanego przez Gminę Miasta Gdańska do racjonalnego gospodarowania ich zużyciem w 50 obiektach szkolnych będących własnością Gminy Miasta Gdańska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) bieżące nastawianie i regulowanie pracą urządzeń na obiektach celem obniżenia zużycia mediów za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej www; B) natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego i / lub wskazanych przez niego podmiotów lub osób o stanach awaryjnych na obiektach; C) archiwizowanie w bazie danych bieżących odczytów z urządzeń pomiarowych i regulacyjnych oraz czynności serwisowych i eksploatacyjnych w obiektach; D) udostępnianie zdalnego wglądu w bieżące i archiwalne parametry pracy urządzeń regulacyjnych i pomiarowych poprzez Internet dla służb Zamawiającego i wskazanych przez niego użytkowników obiektów oraz ew. dostawców mediów - na różnych poziomach uprawnień dostępu - do danych w oparciu o prosty i zrozumiały dla przeciętnego użytkownika komputerów interfejs graficzny strony www realizowany przez przeglądarkę stron www; E) udostępnianie zdalnej możliwości rejestracji wykonanych czynności serwisowo - eksploatacyjnych przez uprawnione osoby; F) zapisywanie i przechowywanie w bazie danych systemu wszelkich dokumentacji technicznych takich jak np. schematy i instrukcje eksploatacyjne węzłów cieplnych, kotłowni, urządzeń regulacyjnych i pomiarowych z możliwością dostępu do nich przez służby nadzoru eksploatacyjnego i serwisu poprzez przeglądarkę www. G) prowadzenie dla Zamawiającego okresowych analiz techniczno ekonomicznych ułatwiających optymalne zarządzanie mediami, wydatkami i finansami, racjonalizację działań remontowych, projektowych i termomodernizacyjnych - w formie raportów obejmujących: a. wykresy czasowe wybranych parametrów i analizę statystyczną dla obiektów; b. porównania bieżącego zużycia mediów w nadzorowanych obiektach względem siebie oraz wobec okresów poprzednich; c. analizę danych z obiektów o nadmiernym zużyciu mediów i kosztach ich dostawy, ze wstępną diagnoza przyczyn i stawianiem wniosków o sposobie poprawy sytuacji; d. wykaz alarmów, przeprowadzonych działań nadzoru i serwisu, regulacji i napraw; e. dane archiwalne obejmujące rejestry pracy, parametrów i zużycia mediów w nadzorowanych obiektach - w formie elektronicznej - umożliwiającej dalsze, komputerowe przetwarzanie; H) roczne sprawozdanie obejmujące analizę efektów ekonomicznych i innych wynikających z zastosowania systemu wraz z syntetyczne opracowywaniem wniosków, służących decyzjom modernizacyjnym i inwestycyjnym w obiektach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infracorr Sp. z o.o., ul. Chrobrego 8, 80-423 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286454,70

  • Oferta z najniższą ceną: 286454,70 / Oferta z najwyższą ceną: 286454,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.