eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Rozbudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Stare Lipki z przeznaczeniem do użytku publicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Stoczek: Rozbudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Stare Lipki z przeznaczeniem do użytku publicznego
Numer ogłoszenia: 188384 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Gminy Stoczek , ul. Armii Krajowej 1, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 25 691 91 77, faks 25 691 91 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.snrrgstoczek.vel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Stare Lipki z przeznaczeniem do użytku publicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 1095 położonej w miejscowości Stare Lipki, gm. Stoczek, pow. Węgrowski, woj. Mazowieckie. Powierzchnia zabudowy istniejąca - 231 m2 Powierzchnia zabudowy projektowana - 121 m2 Podstawowy zakres prac do wykonania: - Roboty ziemne (wykopy liniowe) - Fundamenty - Ściany nadziemia i komin - Słupy, wieńce i podciągi - Dach - konstrukcja i pokrycie - Tynki i okładziny wewnętrzne - Podłoża i posadzki - Stolarka okienna i drzwiowa - Malowanie - Docieplenie ścian i roboty zewnętrzne - Instalacje elektryczne - Instalacje sanitarne, w tym wod-kan i ciepłej wody, wentylacja grawitacyjno-mechaniczna oraz instalacja c.o. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuj także: - odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. - Protokólarne przejęcie terenu budowy, - Wyznaczenie kierowników budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń w protokole przejęcia terenu budowy, - Prowadzenie dziennika budowy, - Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie, wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych np. obiektów tymczasowych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania budowy, ogrodzenia, itp.), - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie) oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, - ochronę terenu budowy od momentu przejęcia terenu budowy do momentu końcowego odbioru przedmiotu umowy i przekazania jej Zamawiającemu do użytkowania, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań mających na celu sprawdzenie zgodności wykonanych elementów robót z dokumentacją techniczną oraz wymaganiami odpowiednich przepisów i norm, a także zapewnienie wszelkich niezbędnych protokołów pomiarowych do odbioru obiektu, - wykonanie technicznej dokumentacji powykonawczej z opisem wraz z wymaganymi certyfikatami, atestami, deklaracjami zgodności, aktualnymi aprobatami technicznymi, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi itp. dla materiałów i urządzeń użytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, - wykonanie i uzgodnienie planu BIOZ dla zakresu prowadzonej budowy, - oznakowanie znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji zgodnymi z PN, wyposażenie budynku w wystarczającą ilość podręcznego sprzętu gaśniczego, dostępu i oznakowania miejsc ustawienia zgodnie z PN oraz opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i umieszczenia w miejscu widocznym instrukcji postępowania na wypadek powstania pożaru z wykazem telefonów alarmowych, - wykonanie charakterystyki energetycznej dla rozbudowanego budynku, - likwidację zaplecza oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i ich odbiorze przez Zamawiającego, - uzyskanie pozytywnych opinii odpowiednich służb państwowych, a w szczególności wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Pracy i Prawem Wodnym, oraz wszelkich niezbędnych dokumentów warunkujących uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - inne niewymienione powyżej roboty lub czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, odbioru i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a także eksploatacji obiektu, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, - wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. - wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności, przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. - Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z poźń. zm.). - Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004, Nr 195 poz. 2011). - Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej Kodeks Cywilny będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą : - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - projekt budowlany rozbudowy świetlicy, - przedmiar robót (załączony do celów poglądowych, stanowi jedynie podstawę informacyjną).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.70 - Roboty budowlane w zakresie budynków rozrywkowych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że na czas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie brała udział w realizacji zamówienia. - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie brała udział w realizacji zamówienia. - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie brała udział w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami SIWZ. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy. 4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i jej załączników, o ile nie wynika z ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmia-ną powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub - powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy 3)konieczności wykonania prac zamiennych w trakcie realizacji zamówienia związanych z zastosowania lepszych materiałów budowlane bądź innej technologii wykonania robót. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody Wykonawcy i nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treść oferty. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snrrgstoczek.vel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek ul. Armii Krajowej 1, 07-104 Stoczek, pok. nr 2 - sekretariat NLO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek ul. Armii Krajowej 1, 07-104 Stoczek, pok. nr 2 - sekretariat NLO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Rozbudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Stare Lipki z przeznaczeniem do użytku publicznego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Odnowa i rozwój wsi, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.