Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-31
Sosnowiec: Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych
z zakresu rozwiązywania praktycznych problemów wchodzenia w dorosłe życie,
w tym zajęć ze stylizacji i wizażu w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność
Numer ogłoszenia: 188373 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych z zakresu rozwiązywania praktycznych problemów wchodzenia w dorosłe życie, w tym zajęć ze stylizacji i wizażu w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych z zakresu rozwiązywania praktycznych problemów wchodzenia w dorosłe życie, w tym zajęć ze stylizacji i wizażu w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność. Adresatami zadania jest: młodzież ucząca się w wieku 15-25 lat, w tym wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych - osoby nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. Liczba uczestników: do 15 osób. Szkolenie winno obejmować: Prowadzenie zajęć warsztatowych w grupie maksymalnie 15 osobowej w tematyce: a) budowania poczucia własnej wartości, b) rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnej, c) asertywności, d) podnoszenia umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych (zrozumienie przyczyn i przebiegu własnych emocji, mechanizmu reakcji obronnych), e) radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, f) nabycia umiejętności efektywnego wykorzystywania wolnego czasu, g) zarządzania zasobami finansowymi w gospodarstwie domowym w tym budżetowanie wyżywienia, h) stylizacji i wizażu (znaczenie wyglądu podczas kontaktów z innymi osobami w szczególności podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w pracy zawodowej tj. dobór odpowiedniej garderoby, fryzury, kolorystyki, dodatków i makijażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w części XII SIWZ pkt. 1.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w części XII SIWZ pkt. 1.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: dysponuje lub będzie dysponował 1 salą szkoleniową zlokalizowaną na terenie miasta Sosnowca, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Zamawiający wymaga by całość zajęć była zrealizowana w jednym miejscu. Sala winna spełniać następujące warunki: a) Winna być przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkolenia, b) posiadać powierzchnię nie mniejszą niż 30 m2 każda, c) posiadać dostęp do źródeł prądu, d) posiadać miejsce na umieszczenie poczęstunku dla uczestników/uczestniczek szkolenia, e) posiadać całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, f) posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia warsztatów, g) posiadać optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych w grupie maksymalnie 15 osobowej + trener oraz dającej możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów. h) posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart wraz z kompletem mazaków, i) winna być ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 stopni C. j) nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu, k) w sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudnią prowadzenie zajęć. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w części XII SIWZ, pkt. 1.3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - Jednym trenerem posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne, pedagogiczne lub socjologiczne, który przeprowadził co najmniej 3 szkolenia o tematyce zgodnej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, oraz - Jednym trenerem posiadającym wykształcenie minimum średnie z ukończonym kursem stylizacji i wizażu, który przeprowadził co najmniej 3 szkolenia nt. znaczenia wyglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w pracy zawodowej, w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w części XII SIWZ, pkt. 1.2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w części XII SIWZ pkt. 1.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy może nastąpić; w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy nie naruszając przesłanek określonych w przepisie art. 144 ust. 1 ustawy wyłącznie w sytuacji: a) zmian personalnych odnośnie osób przedstawionych w załączniku nr 3 do umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie zmiany osoby wraz z informacją o kwalifikacjach osoby oraz jej doświadczeniu. Kwalifikacje osoby - zastępcy i jej doświadczenie winno być tożsame z kwalifikacjami i doświadczeniem osoby zastępowanej. b) zmiany sal szkoleniowych wykazanych w załączniku nr 4 do umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem załączając do niego wykaz sal szkoleniowych znajdujących się na terenie miasta Sosnowca z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, odpowiednio wyposażonych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopssosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, I piętro, pokój nr 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój nr 305.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT MODA NA SUKCES - CZYLI KROKI W SAMODZIELNOŚĆ WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont podłóg na terenie Przedszkoli Miejskich w Sosnowcu
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.