eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Usługa szkolenia pn./Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-go stopnia/ dla 10 osób bezrobotnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Nowa Sól: Usługa szkolenia pn.: /Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-go stopnia/ dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 188318 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia pn.: /Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-go stopnia/ dla 10 osób bezrobotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80421000-1 usługa szkolenia specjalistycznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie szkolenia 10 osób bezrobotnych, pn. /Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I-go stopnia/, szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy. 3. Kursem zostaną objęte osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli posiadające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu, potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do odbycia szkolenia. 4. Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do uzyskania licencji pracownika ochrony I stopnia. 5. Kurs ma obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. 6. Szkolenie ma obejmować ogółem minimum 245 godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin. Szkolenie nie może odbywać się w niedzielę i święta. 7. Jednostka szkoląca zabezpieczy uczestnikom szkolenia materiały dotyczące tematyki szkolenia. 8. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Nowa Sól, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Nowa Sól, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Nowa Sól do miejsca odbywania szkolenia ponosi w całości jednostka szkoląca. 9. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzenia egzaminu (Dz. U. Nr 113, poz. 731). 10. Jednostka szkoląca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym szczegółowym programem szkolenia, który będzie zawierać: a) tematykę kursu z podziałem na poszczególne zagadnienia, (tematy) z uwzględnieniem wymogów współczesnego rynku pracy, który powinien obejmować swoim zakresem: - przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, - wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń, - wybrane elementy prawa karnego procesowego, - wybrane elementy prawa cywilnego, - wybrane elementy prawa pracy, - wybrane elementy psychologii, - etykę pracownika ochrony, - zasady udzielania pomocy przedlekarskiej, - przyczyny zamachu na osoby, - metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki, - założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, - organizację grupy ochronnej, - ochronę obiektów, - ochronę konwojów, - techniczne środki zabezpieczenia mienia, - budowę i zasady działania broni, - zasady bezpiecznego obchodzenia się z bronią, - techniki posługiwania się bronią, - samoobronę, - techniki interwencyjne. b) liczbę godzin teoretycznych i godzin praktycznych oraz dodatkowo czas przewidywany na egzamin końcowy (jeśli taki zostanie przeprowadzony) i łączną liczbę godzin szkolenia (wraz z egzaminem) - przypadających na jednego uczestnika szkolenia, c) nazwę i zakres szkolenia; d) czas trwania (od do) i sposób organizacji szkolenia, e) cele szkolenia, f) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, g) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, h) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, i) sposób sprawdzania efektów szkolenia. Do programu należy dołączyć wzór zaświadczenia jaki uzyskają uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu. 11. Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. 12. Uczestnicy kursu powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 13. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 14. Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 15. Jednostka szkoląca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami). 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu kursów o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. 1.4. Dysponują kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i wykształceniu w zakresie tematyki szkolenia. 1.5. Dysponują odpowiednim lokalem, sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.6.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.6.2. każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami) - Wykonawca przedstawi: 2.2.1 aktualne na rok 2007 potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami).Przez aktualne rozumie się zaświadczenie wydane przez WUP w roku 2007 lub zaświadczenie wydane w latach ubiegłych potwierdzone przez WUP w roku 2007. 2.3 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.3.1 wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, instruktor lub trener, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.4.1 wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz wskazanie lokalu w którym będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne ( strzelnica i sala do zajęć samoobrony) - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem na czas przeprowadzenia szkolenia (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia). 2.5 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada lub nie posiada certyfikat jakości usług, Wykonawca składa stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym, a w przypadku złożenia oświadczenia o posiadaniu certyfikatu jakości usług Wykonawca załącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu jakości usług. 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2.1.1, 2.1.2 oraz 2.2.1. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt 2.3.1 i 2.4.1 Wykonawcy składają wspólnie. 4 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia- wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 1 należy dołączyć: 1.1 szczegółową kalkulację ceny oferty (z uwzględnieniem pkt 9 w części V SIWZ), 1.2 opracowany szczegółowy program szkolenia który w swojej treści ma zawierać co najmniej opis zawarty w pkt 10 część II SIWZ. 1.3 w przypadku posiadania certyfikatu jakości usług należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu jakości usług. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami) - zgodnie z zapisem w części IV SIWZ ppkt 2.2.1. 5. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, instruktor lub trener wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz wskazanie lokalu do zajęć teoretycznych i praktycznych ( strzelnica i sala do zajęć samoobrony), w którym będą odbywać się zajęcia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 4 - dodatkowo do załącznika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem na czas trwania szkolenia (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia). 7. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 8.1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 8.2. oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w pkt 2, 3 i 4 części VII SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem /(wyjątek stanowi pkt 7). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 29
  • 3. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 29
  • 4. Certyfikat jakości - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1C 67-100 Nowa Sól pokój nr 315 - III pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1C 67-100 Nowa Sól pokój 107- I piętro (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.