eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Wadowice: sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych
Numer ogłoszenia: 188158 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym , ul. Trybunalska 8, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8234804, faks 033 8234804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpwadowice.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania : Zadanie Nr 1: Krzesła i fotele nowoczesne w szcunkowej ilości 850 szt Zadanie Nr 2 - Krzesła i fotele tradycyjne w szacunkowej ilosci 180 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.00.31.00 - 39.00.31.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: określone w art. 22.ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art. 24 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r Wykonawca jest również zobowiązany do dołączenia do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt.VI SIWZ, wg formuły Spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż by jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) prospekty, foldery lub inne publikacje, materiały prezentujące zdjęcia lub rysunki prezentujące oferowane towary ( do zadania nr 1 i do zadania nr 2). 2) jeden komplet próbek tkanin i wybarwień drewna (do zadania nr 1 i zadania nr 2). 3) atesty wytrzymałości do wszystkich krzeseł i foteli w zadaniu nr 1, 4) atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania - fotel A6 (zadanie nr 1) 5) protokół oceny ergonomicznej, jak również atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i atest odporności na zapalenie (tlący się papieros) układu tapicerskiego ( pianki poliuretanowej i tkaniny tapicerskiej) - krzesło A7 ( zadanie nr 1) 6) atest odporności na zapalenie ( tlący się papieros) układu tapicerskiego (pianka poliuretanowa + tkanina tapicerska ) - Krzesło A8 ( zadanie nr 1) 7) atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, atest higieniczny, sprawozdanie z badań zapalności mebli tapicerowanych, atesty badań ścieralności , odporności na piling dotyczące tkaniny tapicerskiej - fotel A12, sofa A13 (zadanie nr 1) Oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają następujące dokumenty : 1)formularz ofertowy -z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1( wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy), 2) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Projektu umowy dostawy i gotowości podpisania tej umowy - załącznik nr 3 ( wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy), 3) wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 4 ( wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy), 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpwadowice.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach ul. Trybunalska 8,34-100 Wadowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach ul. Trybunalska 8 34-100 Wadowice Sekretariat GP - II piętro p. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzesła i fotele nowoczesne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła i fotele nowoczesne 1) Krzesło A1 Krzesło na stelażu wykonanym z rury o przekroju płasko-owalnym ( wymiary przekroju około 30x15x1,5mm) na czterech nogach, metalowych, chromowanych .Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie ( 5-10 szt )i możliwość łączenia w szereg za pomocą specjalnego uchwytu. Siedzisko i oparcie wykonane z profilowanej sklejki bukowej. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 40 szt 2) Ławka A2 Rama ławki na stelażu metalowym, , pokrytym lakierem w kolorze aluminium. Ilość siedzisk z oparciem znajdujących się na ławce - 3 szt. Siedziska z oparciami wykonane z profilowanej sklejki bukowej, powinny posiadać ergonomiczne kształty, wykonane w przynajmniej 6 wariantach kolorystycznych. Pojedyncze siedzisko z oparciem musi tworzyć jedną całość i musi być przymocowane do ramy ławki tylko za pomocą jednego łączenia, znajdującego się pod siedziskiem, Na brzegach ławki muszą być zamieszczone podłokietniki (stelaż metalowy z drewnianymi nakładkami). Przybliżone wymiary ławki : - całkowita długość: 1450 cm (+/- 15 cm), - wysokość: 840 cm (+/- 5 cm)., Kształt ławki winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 20 szt 3)Krzesło A3 Krzesło biurowe - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Oparcie wysokie, ergonomicznie profilowane z możliwością odchylenia, regulacją wysokości oparcia, z blokadą oparcia w wybranej pozycji. Metalowa podstawa jezdna pokryta nakładkami z plastiku , składająca się z pięciu ramion z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu. Konstrukcja siedziska wykonana ze sklejki, natomiast konstrukcja oparcia z tworzywa sztucznego. Oparcie i siedzisko tapicerowane. Tapicerka w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale) dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 150 szt 4) Krzesło A4 Krzesło biurowe - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Oparcie wysokie, ergonomicznie profilowane z możliwością odchylenia, regulacją wysokości oparcia, z blokadą oparcia w wybranej pozycji. Metalowa podstawa jezdna pokryta nakładkami z plastiku , składająca się z pięciu ramion z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu o regulowanej wysokości. Konstrukcja siedziska wykonana ze sklejki, natomiast konstrukcja oparcia z tworzywa sztucznego. Oparcie i siedzisko tapicerowane. Tapicerka w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale) dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. jak przy krześle A3 Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 100 szt 5)Fotel A5 Fotel gabinetowy - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Oparcie szerokie, z możliwością odchylenia, blokada oparcia w jednej pozycji ( z mechanizmam Tilt) .Stabilna, metalowa podstawa jezdna , składająca się z pięciu ramion, z nakładkami z tworzywa, z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu. Konstrukcja oparcia oraz siedziska musi być wykonana ze sklejki. Tapicerka- front tapicerowany skórą dwoiną, tył - imitacja skóry. Skóra musi być dostępna w przynajmniej 5 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne fotela wg rys. Kształt fotela winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 50 szt 6)Fotel A6 Fotel gabinetowy obrotowy z zagłówkiem regulowanym przód-tył. Wyposażony w miękkie podłokietniki chromowane z nakładkami tapicerowanymi skórą. Fotel posiada wbudowany system Schukra w dolną część oparcia, umożliwiający regulację podparcia lędźwi w dwóch płaszczyznach. Konstrukcja oparcia i siedziska wykonana ze sklejkowego szkieletu z poliuretanową gąbką, tapicerowana wysokiej jakości skórą. Pneumatyczny podnośnik z płynną regulacją wysokości siedziska. Podstawa pięcioramienna z polerowanego aluminium zaopatrzoną w kółka o średnicy 65 mm z automatycznym hamulcem. Mechanizm Multi - Lock z regulacją kąta odchylenia siedziska wraz z oparciem w zakresie 18 stopni i możliwością blokady oparcia i siedziska w 5 pozycjach. Bezstopniowa regulacja siły odchylenia oparcia. Fotel posiada zabezpieczenie anti - shock uniemożliwiający uderzenie oparcia w plecy po zwolnieniu mechanizmu. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt fotela winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 30 szt 7)Krzesło A7 Krzesło obrotowe z mechanizmem synchronicznym. Oparcie wykonane ze sklejki drewnianej, oblewanej wysokosprężystą pianką poliuretanową. Twardość pianki min 18 stopni w skali Shora00 Siedzisko wykonane ze sklejki drewnianej, oblewanej wysokosprężystą pianką poliuretanową. Zarówno siedzisko i oparcie wyprofilowane w taki sposób, że kształt oparcia i siedziska zapewnia utrzymanie zdrowej sylwetki podczas pracy. Formatka pianki wylewanej oparcia tworzy profil przypominający dużą literę T (np. jak w krześle T-BAR). Krzesło powinno spełniać wszystkie wymagania ergonomiczne dla krzeseł przeznaczonych dla typowych stanowisk pracy biurowej (siedzącej) Krzesło powinno być wyposażone w mechanizm synchroniczny umożliwiający : -synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, oparcie w zakresie 21 o, siedzenie 9 o - możliwość blokady pozycji w 1 z 5 pozycji, - regulację siły odchylenia w zależności od wagi użytkownika, - 10- stopniową regulację wysokości oparcia za pomocą mechanizmu zapadkowego, - regulację głębokości siedzenia w zakresie 5 pozycji, - zabezpieczenie chroniące przed uderzeniem oparcia w plecy ( funkcja anti-shock) Dźwignie regulacyjne powinny znajdować się w zasięgu ręki . Podłokietniki metalowe, chromowane, częściowo osłonięte trwałą plastikową osłoną z 7- stopniową regulacją wysokości w zakresie 70 mm oraz obrotu nakładki o 30 stopni w obie strony, umożliwiającą wyregulowanie do indywidualnych potrzeb użytkownika. Nakładki podłokietników wykonane z miękkiego, trwałego poliuretanu. Podstawa pięcioramienna - wykonana ze stali chromowanej zaopatrzona w kółka do powierzchni dywanowych, z automatycznym hamulcem - kółka blokują się w momencie wstawania. Krzesło tapicerowany tkaniną wykonaną w 100 % z polyolefin lub w 100 % poliester o poniższych parametrach: - odporność na ścieranie nie mniejsza niż 40000 cykli Martindale - odporność na piling przynajmniej 4 (EN ISO 12947-2) Układ tapicerski ( pianka poliuretanowa + tkanina tapicerska ) muszą być odporne na tlący się papieros czyli musi spełniać wymagania określone w normie EN 1021-1. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła Wysokość krzesła regulowana w zakresie: 950-1145 mm. Wysokość siedziska regulowana w zakresie: 440-570 mm. Szerokość siedziska: 495 mm. Regulowana głębokość siedziska w zakresie: 420-470 mm. Wysokość podłokietników regulowana w zakresie: 200-275 mm. Średnica podstawy jezdnej: 685 mm. Kształt fotela winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 50 szt 8)Krzesło A8 Krzesło obrotowe z wysokim oparciem i stałymi podłokietnikami. Krzesło tapicerowany tkaniną wykonaną w 100 % z polyolefin o poniższych parametrach: - odporność na ścieranie nie mniejsza niż 40000 cykli Martindale - odporność na piling przynajmniej 4 (EN ISO 12947-2) Siedzisko i oparcie pokryte pianką wtryskiwaną o wysokiej odporności na odkształcenia. Oparcie powinno posiadać poziome wyżłobienia, ułatwiające cyrkulację powietrza. Układ tapicerski ( pianka poliuretanowa + tkanina tapicerska ) muszą być odporne na tlący się papieros czyli musi spełniać wymagania określone w normie EN 1021-1. Podłokietniki wykonane z miękkiego tworzywa, pokryte gumą poliuretanową w kolorze graphit. Krzesło posiada mechanizm synchroniczny /z jedną dźwignią regulacyjną/, z zakresem odchyłu oparcia -19 stopni oraz siedziska 8 stopni, możliwość blokady w jednej z czterech pozycji odchylenia. Regulacja siły odchylenia oparcia. Krzesło posiada 10-stopniową regulację wysokości oparcia za pomocą mechanizmu zapadkowego, zabezpieczenie anti-shock, powstrzymujące oparcie przed nagłym powrotem po zwolnieniu blokady. Podstawa nylonowa w kolorze graphit. Elementy plastikowe krzesła wykonane są w kolorze graphit. Podnośnik pneumatyczny o płynnej regulacji wysokości. Krzesło zaopatrzone w kółka wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym, posiadające automatyczny hamulec blokujący je w momencie wstawania użytkownika Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt fotela winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 50 szt 9)Krzesło A9 Krzesło na stelażu wykonanym z rury o przekroju płasko-owalnym ( wymiary przekroju około 30x15x1,5mm) na czterech nogach, metalowych, chromowanych .Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie ( 5-10 szt )i możliwość łączenia w szereg. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki z drzewna liściastego, pokrytego miękką tapicerką w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale). Oparcie z tyłu wykończono maskownicą plastikową. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 200 szt 10)Krzesło A10 Krzesło na stelażu metalowy chromowany. Siedzisko okrągłe o średnicy ok. 410mm, konstrukcja siedziska wykonana z płyty wiórowej, siedzisko tapicerowane materiałem łatwozmywalnym np. skajem (100 % poliestru pokrytego warstwą PCV ) dostępnym w przynajmniej 10 wariantach kolorystycznych. Oparcie wykonane z elementów metalowych dopasowanych do kształtu stelaża z trzech zaokrąglonych profili zakończonych osłoną części spawanych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. - wymiary: 860x370 mm (wysokość krzesła/szerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 480 mm, Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 30 szt 11)Krzesło A11 Krzesło na ramie z naturalnego drewna litego, bejcowanego na różne kolory. Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie ( max do 4 sztuk) i możliwość łączenia w szereg. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki z drzewna liściastego, pokrytego miękką tapicerką w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniejsza niż 30 000 cykli Martindale). Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 100 szt 12)Fotel A12 Fotel 1-osobowy . Korpus fotela wykonany z polistyrenu ekspandowanego, wypełnienie z pianek poliuretanowych i włóknin. Specjalnie wyprofilowane oparcie i siedzisko zapewnia komfort siedzenia. Przód fotela wsparty na podstawie metalowej wykonanej z wysokogatunkowej stali, poddanej procesom galwanicznym w kolorze chrome. Grubość podstawy stalowej 7mm. Siedzisko montowane na rzepach umożliwiających szybki demontaż. Fotel tapicerowany tkaniną -100% poliester o poniższych parametrach: - odporność na ścieranie nie mniejsza niż 100000 cykli Martindale (EN ISO 12947-2) - odporność na piling przynajmniej 5 (EN ISO 12945-2) - trudnozapalność-papieros (EN 1021-1) - trudnozapalność- zapałka (EN 1021-2) Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt fotela winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 20 szt 13)Sofa A13 Sofa 2-osobowa. Korpus sofy wykonany z polistyrenu ekspandowanego, wypełnienie z pianek poliuretanowych i włóknin. Specjalnie wyprofilowane oparcie i siedzisko zapewniające komfort siedzenia. Elementy metalowe wykonane z wysokogatunkowej stali poddanej procesom galwanicznym, w kolorze chrome. Grubość podstawy stalowej 7mm. Siedzisko montowane na rzepach umożliwiających szybki demontaż. Sofa tapicerowana tkaniną -tkanina 100% poliester o poniższych parametrach: - odporność na ścieranie nie mniej niż 100000 cykli Martindale (EN ISO 12947-2) - odporność na piling przynajmniej 5 (EN ISO 12945-2) - trudnozapalność-papieros (EN 1021-1) - trudnozapalność- zapałka (EN1021-2) Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Kształt sofy winien odpowiadać wzorowi jak niżej. Szacunkowa ilość - 10 szt Wszystkie w/w krzesła i fotele muszą posiadać atesty wytrzymałości, które należy załączyć do składanej oferty. Fotel A6- powinien dodatkowo posiadać atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, który należy załączyć do składanej oferty. Krzesło A7- powinno spełniać wszystkie wymagania ergonomiczne dla krzeseł przeznaczonych dla typowych stanowisk pracy biurowej (siedzącej) wg normy PN-EN 1335-1, należy dołączyć do składanej oferty protokół oceny ergonomicznej, jak również atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i atest odporności na zapalenie (tlący się papieros) układu tapicerskiego ( pianki poliuretanowej i tkaniny tapicerskiej). Krzesło A8 -układ tapicerski ( pianka poliuretanowa + tkanina tapicerska ) muszą być odporne na tlący się papieros czyli musi spełniać wymagania określone w normie EN 1021-1- atest należy dołączyć do składanej oferty . Fotel A12, sofa A13 - powinien dodatkowo posiadać atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, atest higieniczny, sprawozdanie z badań zapalności mebli tapicerowanych, atesty badań ścieralności , odporności na piling dotyczące tkaniny tapicerskiej, które należy załączyć do składanej oferty. Dopuszczalne odstąpienie od podanych wymiarów: +/- 3 cm. Wszystkie w/w towary muszą być objęte 2-letnią gwarancją. Do przedmiotu zamówienia zadania nr 1 zalicza się również możliwość zmiany kółek jezdnych zastosowanych w krzesłach i fotelach nowoczesnych ze zwykłych na kółka przeznaczone do parkietów i powierzchni twardych. Kółka przeznaczone do parkietów i powierzchni twardych to kółka twarde, plastikowe, obleczone gumową obręczą. Cena podana przez Wykonawcę za komplet tychże kółek (5 kółek) będzie oznaczała dopłatę do konkretnego krzesła, w którym zamiast standardowych kółek użyte zostaną kółka przeznaczone do parkietów i powierzchni twardych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła i fotele tradycyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Fotel B1 fotel do stolika okolicznościowego- stelaż fotela wykonany z twardego drewna w I klasie jakości, wyszlifowany, polakierowany wybranym kolorem na żądanie zamawiającego . Stelaż konstrukcyjnie stabilny. Wszystkie łączenia elementów składających się na konstrukcję stelaży, muszą być wykonane w systemie gniazdo-czop. Nie dopuszczalne jest użycie kołków meblowych. Nie jest również dopuszczalne stosowanie tzw. doklejek w poszczególnych elementach stelaży. Tapicerowane siedzisko i elementy oparcia , tapicerka w wersji podstawowej . Przybliżone wymiary zewnętrzne fotela : szerokość fotela zewnętrzna : ok.63 cm wysokość fotela zewnętrzna : ok. 83 cm wysokość siedziska : ok.42 cm gł. siedziska : ok. 43 cm Zamawiający określił tylko niektóre wymiary stelaży w stosunku do których wykonawca nie może odstąpić, w stosunku do pozostałych elementów , Wykonawca może dokonać własnych obliczeń. Kształt fotela winien odpowiadać wzorowi jak niżej Szacunkowa ilość - 40 szt 2)Krzesło B2 Stelaż krzesła wykonany z twardego drewna w I klasie jakości, wyszlifowany, polakierowany wybranym kolorem na żądanie zamawiającego. Nogi w górnej części muszą być połączone z giętym ramiakiem tworzącym oparcie. Ramiak musi posiadać charakterystyczne wyprofilowanie w górnej części. Oparcie musi być zakończone wyprofilowaną listwą. Pomiędzy przednimi, a tylnymi nogami muszą znajdować się dwie łączyny (po jednej na stronę), które wzmacniają całą konstrukcję krzesła. W całej wysokości od siedziska do górnej części oparcia zakończonego wyprofilowaną listwą krzesło musi posiadać tapicerowane elementy mocowane pomiędzy stelażem. Tapicerowane oparcie i siedzisko muszą posiadać konstrukcję wykonaną ze sklejki, oklejoną piankę poliuretanową o gęstości 30 kg /m3 i materiałem obiciowym. Kolor tkaniny obiciowej krzesła musi być skomponowany z kolorem wybarwienia drewna krzesła, lub wybrany przez zamawiającego z przedstawionego próbnika tkanin obiciowych. Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej Szacunkowa ilość - 40 szt 3)Krzesło B3 Stelaż krzesła wykonany z twardego drewna w I klasie jakości, wyszlifowany, polakierowany wybranym kolorem na żądanie zamawiającego. Nogi w górnej części muszą być połączone z giętym ramiakiem tworzącym oparcie. Ramiak musi posiadać charakterystyczne wyprofilowanie w górnej części. Oparcie musi być zakończone wyprofilowaną listwą. Pomiędzy przednimi, a tylnymi nogami muszą znajdować się dwie łączyny (po jednej na stronę), które wzmacniają całą konstrukcję krzesła. W całej wysokości od siedziska do górnej części oparcia zakończonego wyprofilowaną listwą krzesło musi posiadać tapicerowane elementy mocowane pomiędzy stelażem. Tapicerowane oparcie i siedzisko muszą posiadać konstrukcję wykonaną ze sklejki, oklejoną piankę poliuretanową o gęstości 30 kg/m3 i materiałem obiciowym. Kolor tkaniny obiciowej krzesła musi być skomponowany z kolorem wybarwienia drewna krzesła, lub wybrany przez zamawiającego z przedstawionego próbnika tkanin obiciowych. Kształt krzesła winien odpowiadać wzorowi jak niżej Szacunkowa ilość - 100 szt Stelaże w/w fotela i krzeseł muszą być wykonane z drewna I klasy jakości. Niedopuszczalne są widoczne wady drewna w postaci sęków, pęknięć, otarć lub ukrytych wad w postaci użycia szpachli, bez przebarwień klejowych. Wszystkie w/w krzesła i fotel muszą być dostępne w przynajmniej 8 kolorach drewna zaproponowanych przez Wykonawcę, a także musi istnieć możliwość doboru koloru wybarwienia drewna do koloru płyty wiórowej laminowanej użytej przez Zamawiającego w celu realizacji inwestycji, w skład której wchodzą właśnie dostawy krzeseł i foteli. Wykonawca musi zatem zagwarantować możliwość doboru koloru wybarwienia drewna krzeseł i fotela do koloru płyt wiórowych laminowanych produkowanych przez Kronopol Sp.z.o.o Żary, ul. Serbska. Wszystkie w/w krzesła i fotel muszą być dostępne w co najmniej 5 różnych rodzajach tapicerek, różniących się fakturą lub wzorem. Każdy z zaprezentowanych wzorów tapicerek musi być dostępny w przynajmniej 5 różnych kolorach. Wśród zaprezentowanych przez Wykonawcę rodzajach tapicerek, musi się znaleźć tapicerka wykonana w jednolitym kolorze bez wzoru, tapicerka wykonana z dwóch nitek o różnym kolorze. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu 3 kompletów próbek tkanin (z każdego rodzaju tapicerki przy zachowaniu odpowiedniej ilości kolorów występujących w danym rodzaju tapicerki) oraz 3 kompletów wybarwień drewna zaproponowanych przez Wykonawcę ( jeden komplet musi składać się z przynajmniej z 8 kolorów wybawień drewna). Próbki te Wykonawca dostarcza po podpisaniu umowy. Wykonawca jest także zobowiązany do dołączenia do oferty jednego kompletu próbek tkanin i wybawień drewna. Dopuszczalne odstąpienie od podanych wymiarów: +/- 3 cm. Wszystkie krzesła i fotel tradycyjne muszą być objęte 2-letnią gwarancją..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.