To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-24
Kraków: Usługi druku i dostawa katalogów, czasopism oraz materiałów firmowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 187999 - 2016; data zamieszczenia: 24.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71305 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi druku i dostawa katalogów, czasopism oraz materiałów firmowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi druku i dostawa katalogów, czasopism oraz materiałów firmowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnego zadania zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy każdego zadania) : 3.1. Drukowane książki i czasopisma mają nadane numery ISBN lub ISSN. 3.2. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania min. 80% wartości poszczególnej części zamówienia. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od aktualnych bieżących potrzeb Zamawiającego, co nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy (dotyczy zadania nr 1 i 4). 3.3. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania zawartości publikacji dla poszczególnej części umowy, w formie plików wysokorozdzielczych pdf, przesyłanych na FTP lub na płycie CD będącej do odbioru w siedzibie Zamawiającego. 3.4. Druk realizowany będzie na materiałach własnych Wykonawcy i w jego własnym zakresie. 3.5. Wykonawca musi odebrać materiały przeznaczone do druku (np. makiety wklejek i in.) najpóźniej do godz. 10.00 w następnym dniu roboczym po zawiadomieniu. W przypadku przesłania plików elektronicznie (pdf środka i okładek) Wykonawca musi potwierdzić mailowo lub telefonicznie odebranie powyższych plików. 3.6. W terminie 7 dni od otrzymania materiałów do druku (w formie elektronicznej) Wykonawca jest obowiązany dostarczyć czystodruki i podać grubość grzbietu, aby można było przygotować plik okładki. Wydruk próbny okładki Wykonawca dostarczy w terminie 2 dni od daty otrzymania pliku do druku. Po akceptacji wydruku próbnego Wykonawca przystąpi do druku okładki (termin druku okładki 2 dni). Wykonawca zleci oprawę całego nakładu po akceptacji wydrukowanych czystodruków i okładki. W przypadku gdy jakość druku jest szczególnie istotna, Zamawiający zastrzega sobie prawo domagania się wykonania przez Wykonawcę proofów wybranych stron i przekazanie ich do akceptacji w ciągu 2 dni. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać ww. materiały oraz nakłady we wskazanych terminach do siedziby Zamawiającego i w godzinach jego pracy (pn.-pt. 7.30-15.30). 3.8. Odbiór wydrukowanego nakładu objętego daną częścią umowy będzie się odbywał w momencie jego wydania upoważnionemu do odbioru pracownikowi Zamawiającego i zostanie potwierdzony jego podpisem na protokole odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącym załącznik do projektu umowy. 3.9. Podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń, nie oznacza potwierdzenia przez Zamawiającego braku wad fizycznych i prawnych przedmiotu umowy. 3.10. Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych egzemplarzy podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla poszczególnej Części zamówienia, są ilościami szacunkowymi określonymi w celu ustalenia maksymalnej wartości zamówienia, cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości egzemplarzy mogą ulec zmniejszeniu, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne według rzeczywistej ilości dostarczonych publikacji. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, w stosunku do wskazanego papieru w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę papier, który posiada równoważną pod względem technicznym strukturę, właściwości fizyczne i parametry techniczne co zawarte w opisie papieru o podanych parametrach referencyjnych. 3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA SKLENIARZ, ul. J. Lea 118, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52920,00
Oferta z najniższą ceną: 52920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79380,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKARNIA SKLENIARZ, ul. J. Lea 118, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14285,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10920,00
Oferta z najniższą ceną: 8106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13545,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALNUS Sp. z o.o., ul. Wróblowicka 63, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9523,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11445,00
Oferta z najniższą ceną: 8397,90 / Oferta z najwyższą ceną: 16380,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRINTING HOUSE Tomasz Robak, ul. Szkolna 30, 05-091 Ząbki k/Warszawy, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19221,83
Oferta z najniższą ceną: 18905,10 / Oferta z najwyższą ceną: 19221,83
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 roku - etap II
- 183.2024 Wyłonienie wykonawcy na dostawę mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Instytutu Archeologii UJ.
- Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Wymiana oświetlenia na hali produkcyjno-magazynowej B 1.2 oraz wymiana RG nN w kompleksie C zlokalizowanych na terenie Business Park Nad Drwiną w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN: Wrocław 1945-2016. Znak sprawy: DW.5382.7/1.2024.JW
- Druk i dostawa publikacji książkowej Urządzamy Wrocław na nowo. Rada Miejska Wrocławia 1990-1994 z nadanym numerem ISBN. Znak sprawy: DW.5382.8/1.2024.JW
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Wisława Szymborska "Wybór poezji" dla Wydawnictwa Ossolineum
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.