eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Termomodernizacja 8 obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta TarnowaSzkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 7, Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 11, III Liceum Ogólnokształcącego, V Liceum Ogólnokształcącego, VII Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Technicznych i pracowni Zespołu Szkół Technicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Tarnów: Termomodernizacja 8 obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa: Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 7, Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 11, III Liceum Ogólnokształcącego, V Liceum Ogólnokształcącego, VII Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Technicznych i pracowni Zespołu Szkół Technicznych
Numer ogłoszenia: 187990 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja 8 obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa: Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 7, Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 11, III Liceum Ogólnokształcącego, V Liceum Ogólnokształcącego, VII Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Technicznych i pracowni Zespołu Szkół Technicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w 8 obiektach użyteczności publicznej Gminy Miasta Tarnowa: Część nr 1. - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Szewskiej 7 w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej, [Wymiana stolarki okiennej drewnianej w starym budynku z zachowaniem wielkości i podziału - 86 szt.] Część nr 2. - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Poniatowskiego 5 Tarnowie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, [Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV - 132 szt., wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - 2 szt. drzwi drewniane i 1 szt. drzwi aluminiowe] Część nr 3. - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 11 przy ul. Mościckiego 177a w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej, [Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV - 179 szt.] Część nr 4. - Termomodernizacja III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Brodzińskiego 6 i 8 w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, [Wymiana stolarki okiennej: Budynek Brodzińskiego 6 - drewniane zespolone z zachowaniem wielkości i podziału - 75 szt., wymiana stolarki drzwiowej drewnianej - 2 szt., renowacja drzwi wejściowych do budynku; budynek Brodzińskiego 8 - drewniane skrzynkowe ze ślemieniem, każda z części dwuskrzydłowa - 32 szt., wymiana stolarki drzwiowej drewnianej - 2 szt., renowacja drzwi wejściowych do budynku; , Sala gimnastyczna stolarka PCV - 10 szt.; wymiana ślusarki drzwiowej aluminiowej - 3 szt.; piwnice - wymiana okien aluminiowych - 11 szt.] Część nr 5. - Termomodernizacja V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Rejtana 20 w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, [wymiana stolarki okiennej na PCV - 38 szt. (w oknach przyziemia szyby bezpieczne); wymiana stolarki okiennej drewnianej - 3 szt.; wymiana stolarki drzwiowej zewn. na PCV - 5 szt., wymiana wejściowych głównych drewnianych] Część nr 6. - Termomodernizacja VII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Staszica 8 w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, [Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV - 93 szt. , wymiana stolarki drzwiowej drewnianej zewnętrznej na aluminiową - 5 szt.] Część nr 7. - Termomodernizacja Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Kwiatkowskiego 17 w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, [wymiana okien drewnianych na okna PCV z szybą zespoloną, wyposażonych w automatyczne nawietrzniki higrosterowane oraz z mikrouchyłem - 262 szt. (istniejące okna z PCV [21 szt.] w elewacji wschodniej pozostają bez zmian), wymiana drzwi zewnętrznych stalowych z przeszkleniami na drzwi aluminiowe - 7 szt., wymiana drzwi wejściowych do budynku] Część nr 8. - Termomodernizacja pracowni Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Kwiatkowskiego 24 w Tarnowie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej [wymiana drzwi zewn. stalowych na aluminiowe - 3 szt., wymiana okien drewnianych na okna z PCV - 300 szt.].

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w terminie wyznaczonym do składania ofert w wysokości: 11000 zł - część 1., 7000 zł - część 2., 9000 zł - część 3., 12000 zł - część 4., 2500 zł - część 5., 9000 zł - część 6., 15000 zł - część 7., 30000 zł - część 8. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub wykonaniu termomodernizacji budynku, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia pkt. III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobie zdolnej do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby z uprawnieniami jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone w pkt. III.4.1 oraz dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy: 1) terminu wykonania robót w przypadkach: a) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, b) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, nie zawinionych przez niego opóźnień w dostawie stolarki okiennej i drzwiowej. 2) sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach: a) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych niż przewidziane w dokumentacji projektowej, b) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, b) zmiany Podwykonawców lub kierownika robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 327, tel. 14/688-27-27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.