Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Tarnów: REMONT PRACOWNI RTG
Numer ogłoszenia: 187894 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, tel. 014 6300555, faks 014 6300555 w. 111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PRACOWNI RTG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Pracowni RTG Mościckiego Centrum Medycznego SP ZOZ w Tarnowie: Prace obejmują przebudowę fragmentu ścian działowych, skucie okładzin z płytek ceramicznych, zerwanie wykładzin pcv, wymianę grzejników i pionów w obrębie pomieszczeń oraz instalacji elektrycznej gniazd , łączników i opraw oświetleniowych (wg oddzielnego opracowania). W ramach przebudowy instalacji sanitarnej należy wymienić umywalki na umywalki z półpostumentem , wymianę podejść i baterii oraz wykonać podejścia do nowych misek sedesowych typu COMPAKT. W rejonie drzwi do WC pacjentów (POM.7) należy cały układ pomiarowy wody zamknąć w skrzyni pomiarowej. Rury kanalizacyjne przy ścianie zewnętrznej WC osłonić konstrukcją GK. Osłony radiologiczne wg odrębnego opracowania. Na ścianach i sufitach - gładź gipsowa. Malowanie farbami emulsyjnymi ponad lamperią; lamperie wykonane z farby matowej lub półmatowej. Wykładzina zgrzewalna w wywinięciem na ściany - minimum 10cm. Parapety w formie obłożenia płytkami gresowymi. Płytki fartucha k/umywalki 20x20cm w kolorach pastelowych np. PS Pastel Tubądzin lub Opoczno. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach zawarty jest w projekcie budowlanym - załącznik Nr 5. Szczegółowy zakres prac branży elektrycznej zawarty jest w projekcie wykonawczym - załącznik Nr 7. Szczegółowy zakres prac osłon radiologicznych zawarty jest w projekcie osłon radiologicznych - załącznik Nr 9. Przedmiary robót budowlanych - załącznik Nr 4 Projekt budowlany - załącznik Nr 5 Przedmiary instalacji elektrycznych - załącznik Nr 6 Projekt wykonawczy (branża elektryczna) - załącznik Nr 7 Projekt budowlany - rysunki - załącznik Nr 8 Projekt osłon radiologicznych - załącznik Nr 9 Harmonogram realizacji remontu poszczególnych pomieszczeń: I etap: pomieszczenia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 15, demontaż boazerii w korytarzu - 3 tygodnie od daty podpisania umowy. II etap: pomieszczenia 10, 13, 14, 16, 17 - 2 tygodnie od daty podpisania umowy. Prace wysokoakustyczne wykonywane będą w godzinach: od poniedziałku do piątku: 18.00-22.00, w dni wolne od pracy oraz soboty i niedziele 6.00-22.00. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM: 4 500,00 ZŁIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł netto. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, ( wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że kierownik budowy ma uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcm.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat pok. 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat pok. 131, Ipiętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup samochodu osobowego do egzaminowania w zakresie kategorii "B+E" prawa jazdy
- Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Kardiologii oraz remont kominów na dachach budynku B, C i H Szpitala Wojewódzkiego w Tarnowie
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w Żłobku 2
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.