eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie remontu elewacji i tarasu budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Inowrocław: Wykonanie remontu elewacji i tarasu budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 187841 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291184 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji i tarasu budynku Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji i tarasu budynku Urzędu Miasta Inowrocławiu przy al. Henryka Sienkiewicza nr 1 w Inowrocławiu. Budynek przeznaczony do remontu zbudowano ok. 1923r. jako wolnostojący, dwukondygnacyjny, z poddaszem użytkowym, podpiwniczony, w technologii tradycyjnej; ściany z cegły otynkowane, malowane, z gzymsami koronującymi nad piętrem oraz lizenami miedzy pionami okiennymi na całej wysokości ścian; stolarka okienna i drzwi zewnętrzne drewniane, dach mansardowy kryty dachówką karpiówką, z facjatkami i lukarnami. Obiekt objęty jest prawną ochroną konserwatorską. W zakres zamówienia wchodzi: 1. Remont elewacji: 1) skucie luźnych tynków i powłok malarskich na ścianach i gzymsach oraz zdemontowanie parapetów okiennych, 2) zdemontowanie nieczynnych kratek wentylacyjnych i nieczynnych przewodów elektrycznych, 3) zmycie elewacji wodą pod ciśnieniem, 4) uzupełnienie tynków (cementowo - wapienne kat. III zatarte na gładko), położenie siatki, 5) wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego cementowo - wapiennego zatartego na gładko (na elewacji frontowej i bocznej od ul. Grodzkiej nad oknami parteru należy wykonać kwadraty tynku o strukturze baranka), 6) malowanie elewacji zgodnie z projektem kolorystyki (ściany - farbami silikonowymi; elementy metalowe: kraty, balustrady balkonu oraz podjazdu dla niepełnosprawnych - farbami olejnymi w kolorze brązowym), 7) zamontowanie parapetów okiennych. 2. Remont tarasu: 1) demontaż płyt azbestowo-cementowych ze ścian tarasu, skucie luźnych tynków i płytek z istniejącej posadzki, 2) wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych kat. III na balustradach i ścianach, 3) ułożenie warstwy betonu grub. ok. 5 cm pod izolację poziomą, 4) wykonanie izolacji poziomej z emulsji izolacyjnej, 5) wylanie warstwy betonu grub. ok. 3 cm pod posadzkę, 6) ułożenie na tarasie i schodach posadzek z płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych, 7) malowanie balustrad murowanych i metalowych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 143653.12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU CERAMEX Dariusz Perlikowski, Piotr Perlikowski, ul. Karola Marcinkowskiego 84, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83377.95
  • Oferta z najniższą ceną: 83377.95 oferta z najwyższą ceną: 83377.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.