Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Olsztyn: Remont posadzek w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej Nr 18 oraz wymianę okładzin posadzki zaplecza fizyko-chemicznego, klatki schodowej i remont schodów zewnętrznych Gimnazjum Nr 14 przy ul. Żytniej 71 w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 187816 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie , ul. Żytnia 71, 10-822 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 15 65, faks 089 527 15 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzek w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej Nr 18 oraz wymianę okładzin posadzki zaplecza fizyko-chemicznego, klatki schodowej i remont schodów zewnętrznych Gimnazjum Nr 14 przy ul. Żytniej 71 w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania obejmuje: a) w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18: zerwanie okładzin podłogowych wraz z warstwami betonowymi i utylizacja zdemontowanych materiałów, wykonanie warstw wyrównujących i spadkowych pod posadzkę, wymiana wpustów na wpusty ze stali nierdzewnej oraz części na odwodnienie liniowe ze stali nierdzewnej - system odwodnienia i wpustów musi posiadać atest, dopuszczające wyposażenie w dużej kuchni, ułożenie gresu antypoślizgowego o klasie R12 w kolorze wskazanym przez Inwestora, b) w budynku Gimnazjum Nr 14: zerwanie wykładziny w magazynku fizyko-chemicznym wraz z oderwaniem listew przypodłogowych i utylizacja zdemontowanych materiałów, wykonanie warstw wyrównujących pod wykładzinę w magazynku fizyko-chemicznym oraz gruntowanie pod gres na klatce schodowej, skucie istniejącego lastryko na schodach zewnętrznych, wykonanie warstwy wyrównującej i gruntowanie, ułożenie gresu na klatce schodowej i schodach zewnętrznych i wykładziny w magazynku fizyko-chemicznym wraz z wykonaniem cokolików, montaż listew w progach drzwiowych,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remont posadzek w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej Nr 18
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp18.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr18 w Olsztynie,
10 - 822 Olsztyn
ul. Żytnia 71.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr18 w Olsztynie, 10 - 822 Olsztyn ul. Żytnia 71 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa maszyny do czyszczenia i pielęgnacji lodu (rolba) na lodowisku przy ul. Jeziołowicza 4 w Olsztynie
- Budowa chodnika na odcinku od działki Os. "Leśny Zakątek" do pętli autobusowej
- Dostawa samochodu do mobilnych badań cytologicznych - CYTOBUS - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowej na przystosowanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową dwóch lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Kasprowicza 5 B w Olsztynie. Post II.
- Usługa wsparcia organizacji konferencji - X Zjazdu Towarzystwa Biologii Rozrodu w Warszawie w dniach 12-14 września 2024 r.
- SZP.221-5.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu
- Remont świetlicy w Zespole Szkół nr 1 w Łaskarzewie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
- 145-2024 Wykonanie wymiany wykładziny w salach seminaryjnych w budynku Audytorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.