eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Koszenie wałów przeciwpowodziowych- rzeki Wisły w gminie Warka, Kozienice, Magnuszew i Sieciechów, pow. Grójec i Kozienice, - rzeki Zagożdżonki w gminie Kozienice, powiat Kozienice, - rzeki Pilicy w gminie Warka, powiat Grójec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Radom: Koszenie wałów przeciwpowodziowych:
- rzeki Wisły w gminie Warka, Kozienice, Magnuszew i Sieciechów, pow. Grójec i Kozienice,
- rzeki Zagożdżonki w gminie Kozienice, powiat Kozienice,
- rzeki Pilicy w gminie Warka, powiat Grójec.

Numer ogłoszenia: 187752 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie wałów przeciwpowodziowych:
- rzeki Wisły w gminie Warka, Kozienice, Magnuszew i Sieciechów, pow. Grójec i Kozienice,
- rzeki Zagożdżonki w gminie Kozienice, powiat Kozienice,
- rzeki Pilicy w gminie Warka, powiat Grójec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym wałów przeciwpowodziowych położonych nad n/w rzekami:
Część 1. Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w km 0+000 - 6+275 i rzeki Pilicy w km 0+000 - 3+090 - koszenie, gm. Warka, pow. Grójec.
Część 2. Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły na odcinku Głusiec - Świerże Górne w km 0+000 - 0+900, 3+000 - 4+000, 4+920 - 13+230, 18+335 - 25+311, 27+777 - 29+173 gm. Sieciechów, gm. Kozienice, pow. Kozienice.
Część 3. Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły na odcinku Ostrów - Mniszew w km 2+020 - 10+562, 12+954 - 18+731, gm. Magnuszew, pow. Kozienice.
Część 4. Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Zagożdżonki w km 0+000 - 6+550 - wał prawy i w km 0+000 - 7+550 - wał lewy, gm. Kozienice, pow. Kozienice.
Powierzchnia i długość wałów przeznaczonych do koszenia dla poszczególnych części zamówienia wynosi:
Część 1 - 24,00 ha, 9,365 km.
Część 2 - 38,45 ha, 18,582 km.
Część 3 - 28,62 ha, 14,319 km.
Część 4 - 16,09 ha, 14,100 km.
Łączna długość wałów przeciwpowodziowych objętych zamówieniem wynosi 56,366 km.
Łączna powierzchnia koszenia wałów przeciwpowodziowych objętych zamówieniem wynosi 107,16 ha.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia i zakres robót związanych z ich realizacją przedstawiony został w uproszczonych dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezbędnym do realizacji zamówienia.
      W przypadku nie dysponowania takim sprzętem, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
      Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i formularza - nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt. X.3 SIWZ.

      Informacje dodatkowe: Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie dokumentów żądanych przez Zamawiającego w rozdz. X SIWZ, które należy załączyć do oferty.
      Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z form. nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą być spowodowane:
-zmianą terminu wykonania prac konserwacyjnych, -wystąpieniem siły wyższej mającej wpływ na postanowienia umowy,
- wystąpieniem innej, uzasadnionej i nie dającej się przewidzieć przyczyny np. choroba, wypadek Wykonawcy. W przypadku jego długotrwałej niezdolności do pracy Zamawiający wyrazi zgodę na zastępstwo pod warunkiem, że osoba przejmująca obowiązki Wykonawcy będzie spełniała wszystkie warunki postawione w przetargu w rozdz. IX SIWZ (Zapis ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej).
Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4a 26-600 Radom, pok. 115..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WZMiUW - Oddział w Radomiu - pokój nr 102 ul. Wernera 4a, 26-600 Radom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w km 0+000 - 6+275 i rzeki Pilicy w km 0+000 - 3+090 - koszenie, gm. Warka, pow. Grójec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia i długość wałów przeznaczonych do koszenia: 24,00 ha, 9,365 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły na odcinku Głusiec - Świerże Górne w km 0+000 - 0+900, 3+000 - 4+000, 4+920 - 13+230, 18+335 - 25+311, 27+777 - 29+173 gm. Sieciechów, gm. Kozienice, pow. Kozienice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia i długość wałów przeznaczonych do koszenia wynosi: 38,45 ha, 18,582 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły na odcinku Ostrów - Mniszew w km 2+020 - 10+562, 12+954 - 18+731, gm. Magnuszew, pow. Kozienice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia i długość wałów przeznaczonych do koszenia wynosi: 28,62 ha, 14,319 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja wałów przeciwpowodziowych rzeki Zagożdżonki w km 0+000 - 6+550 - wał prawy i w km 0+000 - 7+550 - wał lewy, gm. Kozienice, pow. Kozienice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia i długość wałów przeznaczonych do koszenia wynosi: 16,09 ha, 14,100 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.