Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Oborniki Śląskie: Budowa budynku leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 18774 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oborniki Śląskie, ul. Wrocławska 12, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 310 57 60, fax 0-71 310 57 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/oborniki
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Wisznia Mała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Wisznia Mała 1. Budowa budynku mieszkalno - biurowego. 2. Budowa budynku gospodarczo - garażowego. 3. Wykonanie instalacji elektrycznej. 4. Wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej. 5. Wykonanie instalacji sanitarnej zewnętrznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10000 PLN , słownie: dziesięć tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki ogólne określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona w myśl zasady Spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( zawiera formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatą podatków wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatą składek ZUS wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o zatrudnieniu kierownika budowy z uprawnieniami jeżeli sam oferent ich nie posiada. 6. Wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert), wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie(jeżeli występują). 8. W wypadku realizacji części przedmiotu przetargu przy pomocy podwykonawców, wykonawca przedstawi zakresy robót zleconych podwykonawcom. 9. Oświadczenie o okresie udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/oborniki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Składając wniosek o wydanie SIWZ w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie). SIWZ zostanie przekazana wnioskodawcy po wniesieniu opłaty za jej wydruk i koszty przekazania w terminie 5 dni - 21,40zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Oborniki Śląskie ul. Wrocławska 12 55-120 Oborniki Śląskie - Sekretariat Nadleśnictwa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.03.2008.
INNE PRZETARGI OBORNIKI ŚLĄSKIE
więcej: przetargi OBORNIKI ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.