Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Białystok: dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu produkcyjnego do kolorowego druku cyfrowego
Numer ogłoszenia: 187726 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu produkcyjnego do kolorowego druku cyfrowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu produkcyjnego do kolorowego druku cyfrowego (CPV:30232100-5 drukarki i plotery) o minimalnych parametrach jak niżej: rozdzielczość druku minimum 600 x 1800 dpi format papieru minimum 318 x 480 mm gramatura papieru do 300 g/m2 minimalna prędkość druku w kolorze 50 kopii A4/min druk dwustronny - duplex druk zmiennych danych (spersonalizowana korespondencja) wbudowany kontroler druku system wyposażony w urządzenie do kalibracji (utrzymanie stabilności kolorystycznej) Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie kompatybilności zamawianego sprzętu ze sprzętem już posiadanym przez zamawiającego oraz zapewnienie właściwości i parametrów zamawianego sprzętu niezbędnych ze względu na specyfikę prowadzonej działalności. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE, 6) podpiszą Umowę serwisową na okres min. 2 lat, gwarantującą m.in. jak poniżej: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym b) termin naprawy - zgodnie z Umową serwisową, ale nie dłuższy niż 7 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca poniesie koszty transportu sprzętu, e) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f) umowa serwisowa winna uwzględniać naprawy, części zamienne i materiały eksploatacyjne, g) w ramach umowy serwisowej - określenie kosztu wykonania 1 kopii kolorowej A4 oraz A3 bez określania minimalnego nakładu miesięcznego (uwzględniając wszelkiego rodzaju materiały eksploatacyjne i okresowe przeglądy). h) umowa serwisowa powinna gwarantować bezawaryjną pracę urządzenia oraz utrzymanie jakości druku na okres min 2 lat i) druk na papierach i kartonach własnych Zamawiającego Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2) wypełnioną Specyfikację techniczną (wg załączonego wzoru druku), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5) oświadczenie o zaoferowaniu urządzenia podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE, nie starszego niż 6 miesięcy; certyfikat lub deklarację zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (na druku Formularza oferty), 6) oświadczenie o podpisaniu umowy serwisowej z minimalnymi warunkami jak w pkt. 5.6 SIWZ (na druku Formularza ofertowego), 7) wzór Umowy serwisowej zawierający m.in. warunki jak w pkt. 5.6 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych,
ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa implantów przeciwjaskrowych
- Dostawa klimatyzacji wraz rozładowaniem, wniesieniem, zainstalowaniem uruchomieniem oraz wdrożeniem instrukcji stanowiskowej w obiektach UMB
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie obozowiska kontenerowego w m. Kolno K-8782".
- Usługa przekazów gotówkowych do klientów Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarki 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-196/24
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Dostawa 1 szt. drukarki 3D dla CSS - DE-dzp.272-235/24
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki.
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.