eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Puszczykowo: Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
Numer ogłoszenia: 187550 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o, ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, fax 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części, których wyszczególnienie zawarto w załącznikach do ogłoszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację, przeprowadzenie testów sprawności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie właściwej obsługi. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 5 (Zestawienie parametrów wymaganych) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Oryginalny kod CPV: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia udokumentowaną wykonaniem co najmniej 2 dostaw o zakresie przedmiotowym i wartościowym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje się: a) dla Części 1, 8 dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum 5.000,00 zł; b) dla Części 2, 6 dostawy sprzętu medycznego wraz z instalacją o wartości minimum 30.000,00 zł; c) dla Części 3, 5, 9 - dostawy sprzętu medycznego wraz z instalacją i przeszkoleniem pracowników o wartości minimum 40.000,00 zł; d) dla Części 4 - dostawy sprzętu medycznego wraz z przeszkoleniem pracowników o wartości minimum 60.000,00 zł; e) dla Części 7 - dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum 40.000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje się: a) dla Części 1, 8 dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum 5.000,00 zł; b) dla Części 2, 6 dostawy sprzętu medycznego wraz z instalacją o wartości minimum 30.000,00 zł; c) dla Części 3, 5, 9 - dostawy sprzętu medycznego wraz z instalacją i przeszkoleniem pracowników o wartości minimum 40.000,00 zł; d) dla Części 4 - dostawy sprzętu medycznego wraz z przeszkoleniem pracowników o wartości minimum 60.000,00 zł; e) dla Części 7 - dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum 40.000,00 zł. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa oświadczenie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. III.2)2., III.2)3., III.2)5. oraz III.2)6. niniejszego ogłoszenia. 5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia (wymagania Zamawiający określił w Załączniku nr 5 do SIWZ ): 1) informacje na temat oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte z Załączniku nr 5 do SIWZ); w przypadku, gdy w powyższej dokumentacji brak jest potwierdzenia, któregoś z parametrów, Wykonawca składa oświadczenie, że oferowany wyrób spełnia wymagania Zamawiającego; 2) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla produktów będących wyrobami medycznymi; 3) deklarację zgodności; 4) dla asortymentu z części 8 - dopuszczenie do obrotu. 6. Dokumenty dodatkowe: 1) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) formularz ofertowy; 4) formularz cenowy. Dokumenty, o których mowa w punkcie od III.2)1. do III.2)5. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w punkcie III.2)6. winny zostać złożone w formie oryginałów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. Ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo W Domu Pracowniczym w pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać pod adresem: Kancelaria Szpitala NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. Ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie dodatkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Przenośnik rolkowy - 10 szt. Pozycja 2 - Koc grzewczy elektryczny - 2 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Aparat do mierzenia ciśnienia - 10 szt. Pozycja 2 - Termometr uszny - 2 szt. Pozycja 3 - Glukometr + paski testowe - 2 szt. Pozycja 4 - Deski ortopedyczne - 3 szt. Pozycja 5 - Laryngoskop światłowodowy Macintosh - 8 szt. Pozycja 6 - Laryngoskop światłowodowy Miller - 2 szt. Pozycja 7 - Laryngoskop do trudnej intubacji - 2 szt. Pozycja 8 - Kleszczyki Magilla dla dorosłych - 5 szt. Pozycja 9 - Kleszczyki Magilla dla dzieci - 3 szt. Pozycja 10 - Otoskop światłowodowy + oftalmoskop światłowodowy - 2 szt. Pozycja 11 - Lampa diagnostyczna naczołowa - 1 szt. Pozycja 12 - Lampa zabiegowa przejezdna - 1 szt. Pozycja 13 - Negatoskop dwusekcyjny - 5 szt. Pozycja 14 - Inhalator - 2 szt. Pozycja 15 - Fonendoskop - 10 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do elektrochirurgii - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Aparat do elektrochirurgii - 1 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bronchofiberoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1- Bronchofiberoskop - 1 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia do kontrolowanej podaży płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Pompa infuzyjna strzykawkowa - 18 szt. Pozycja 2 - Pompa infuzyjna strzykawkowa - 4 szt. Pozycja 3 - Stacja dokująca na 4 pompy - 3 szt. Pozycja 4 - Stacja dokująca na 2 pompy - 7 szt. Pozycja 5 - Stojak pod stacje dokującą - 10 szt. Pozycja 6 - Pompa infuzyjna objętościowa - 8 szt. Pozycja 7 - Urządzenie do ogrzewania płynów - 2 szt. Pozycja 8 - Mankiet do szybkiego przetaczania płynów - 6 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.19.41.00-7, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenia do odsysania, do podaży tlenu i waga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Waga lekarska ze wzrostomierzem - 1 szt. Pozycja 2 - Urządzenie ssące elektryczne przejezdne - 3 szt. Pozycja 3 - Urządzenie ssące iniektorowe - 10 szt. Pozycja 4 - Dozownik do tlenu - 15 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stabilizatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Stabilizator zewnętrzny uniwersalny - 1 kpl Pozycja 2 - Stabilizator klamrowy do szybkiej redukcji i stabilizacji obręczy biodrowej - 1 kpl Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cieplarka szafkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Cieplarka szafkowa - 1 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Łóżka, stoły i wózki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Pozycja 1 - Łóżko do intensywnej terapii - 2 szt. Pozycja 2 - Łóżko wielofunkcyjne - 1 szt. Pozycja 3 - Mobilny stół zabiegowy - 2 szt. Pozycja 4 - Mobilny stół operacyjno-zabiegowy - 1 szt. Pozycja 5 - Kozetka lekarska - 2 szt. Pozycja 6 - Stół do gipsowania - 1 szt. Pozycja 7 - Wózek do przewożenia zwłok z pokrywą - 2 szt. Pozycja 8 - Wózek do transportu chorych leżących - 5 szt. Pozycja 9 - Wózek do transportu chorych leżących z łamanym leżem - 4 szt. Pozycja 10 - Wózek inwalidzki siedzący - 6 szt. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych zawarto w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4, 33.19.20.00-2, 33.19.21.00-3, 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.