eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek będących w posiadaniu Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na trzy części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Białystok: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek będących w posiadaniu Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 187502 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Białymstoku, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek będących w posiadaniu Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na trzy części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek będących w posiadaniu Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na trzy części j/n: Część nr 1- tonery i tusze do urządzeń produkcji HEWLETT PACKARD; Część nr 2- tonery i tusze do urządzeń produkcji XEROX, CANON, TOSHIBA, SHARP, PANASONIC, KYOCERA-MITA, EPSON, LEXMARK, RICOH, KONICA-MINOLTA, DEVELOP, BROTHER, SAMSUNG, OKI ; Część nr 3- nośniki danych, pudełka i etui na płyty CD, DVD, dyskietki oraz folia do drukarek; w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załącznikach Nr 1, 2 i 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.72.20 - Podkładki pod myszy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.800,00 zł (słownie: pięć tysię-cy osiemset 00/100 zł) - w przypadku składania oferty na wszystkie części lub w zakresie: - Części Nr 1 w wysokości - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł); - Części Nr 2 w wysokości - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 zł); - Części Nr 3 w wysokości - 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane poszczególne dostawy zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od da-ty jego odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru i po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych; e)wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie od-powiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (o wartości co najmniej 400 tys. zł brutto - Część Nr 1, co najmniej 130 tys. zł brutto - Część Nr 2 i co najmniej 50 tys. zł brutto - Część Nr 3); f)w przypadku przyznania zamówienia będą dostarczać zamawiane asortymenty na własny koszt; g)przystępując do udziału w postępowaniu wniosą wymaganą kwotę wadium. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 4 do SIWZ); b)specyfikacja przedmiotu zamówienia {wypełniony formularz cenowy (załączniki nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ)}, c)wypełniony załącznik Nr 11 (tylko w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do wyspecyfikowanych w SIWZ), d)certyfikat jakości zgodny z normą ISO/IEC 19752:2004 lub ISO 9001:2000 lub inną równoważną (tylko w przypadku zaoferowania tonerów i atramentów równoważnych do wyspecyfikowanych w SIWZ), e)próbki oferowanych asortymentów (dot. części nr 3, poz. 1- 6 tj. dyskietki i płyty CD, 11-14 tj. płyty DVD oraz poz. 26-28 tj. folii) wskazanych przez Zamawiającego; f)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonaw-com (jeżeli są przewidywani załączyć wypełniony - załącznik nr 5 do SIWZ), g)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; (wg załącznika nr 6 do SIWZ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają taki dokument odrębnie; i)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku do-chodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatkach; j)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; k)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna w każdej części) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (o warto-ści co najmniej 400 tys. zł brutto - Część Nr 1, co najmniej 130 tys. zł brutto - Część Nr 2 i co najmniej 50 tys. zł brutto - Część Nr 3), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ )wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; l)w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składa-ją oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nie-należyte wykonanie umowy; m)oświadczenia małżonka (wypełniony załącznik Nr 10 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 1.1 Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 1.2 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 1.3. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowie-niami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. h), i), j), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty po-twierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. h), i), j) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 2.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustano-wienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na kon-to danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 3.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna, Sekcja ds. zamówień publicznych, 15-089 Białystok, ul. Mickiewicza 2C, Pokój Nr 12A...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Kanclerza AMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tonery i tusze do urządzeń produkcji HEWLETT PACKARD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery i tusze do urządzeń produkcji HEWLETT PACKARD w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tonery i tusze do urządzeń produkcji XEROX, CANON, TOSHIBA, SHARP, PANASONIC, KYOCERA-MITA, EPSON, LEXMARK, RICOH, KONICA-MINOLTA, DEVELOP, BROTHER, SAMSUNG, OKI ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery i tusze do urządzeń produkcji XEROX, CANON, TOSHIBA, SHARP, PANASONIC, KYOCERA-MITA, EPSON, LEXMARK, RICOH, KONICA-MINOLTA, DEVELOP, BROTHER, SAMSUNG, OKI w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nośniki danych, pudełka i etui na płyty CD, DVD, dyskietki oraz folia do drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośniki danych, pudełka i etui na płyty CD, DVD, dyskietki oraz folia do drukarek w ilości i asortymencie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.20-1, 30.21.73.20-2, 30.21.73.40-8, 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.