eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Ochrona nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Średzkiej 20 przy użyciu monitoringu wizyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Poznań: Ochrona nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Średzkiej 20 przy użyciu monitoringu wizyjnego
Numer ogłoszenia: 187422 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Średzkiej 20 przy użyciu monitoringu wizyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Średzkiej 20 /kontenery/ przy użyciu monitoringu wizyjnego poprzez rejestrowanie, przesyłanie do centrum monitoringu i przeglądanie danych z kamer zainstalowanych na nieruchomości w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, aktami wandalizmu, penetracją i przybywaniem osób postronnych. Wykonawca podczas świadczenia usług ochroniarskich przy użyciu monitoringu wizyjnego na nieruchomości przy ul. Średzkiej 20 /kontenery/ w Poznaniu zobowiązany jest w szczególności do: a) Oznaczenia obiektów logo Wykonawcy; b) Monitorowania nieruchomości przez 24 godziny na dobę; c) Podłączenia swojej sieci do znajdującego się systemu monitoringu wizyjnego na nieruchomości przy ul. Średzkiej 20 /kontenery/ przez łącze internetowe; d)Zapewnienia we własnym zakresie łącza internetowego w celu przesyłu danych z systemu monitoringu ( koszt przesyłu danych powinien zostać uwzględniony w cenie oferty ); e) Całodobowego czuwania nad obiektami strzeżonymi poprzez podgląd do systemu monitoringu, reagowanie na zdarzenia i ich przekazywanie osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom, które podejmą czynne działania ochronne natychmiast po zdarzeniu. f) Posiadania centrali monitoringu (poza obiektem), która będzie posiadała odpowiednie urządzenia i obsługę do całodobowego podglądu z systemu monitoringu na obiektach przy ul. Średzkiej 20 /kontenery/ w Poznaniu; g) Wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory oraz samochód oznaczony w taki sposób by umożliwiło to jego identyfikację; h) W przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia mającego lub mogącego mieć związek z którymkolwiek z obiektów, w szczególności: włamania, kradzieży mienia, wandalizmu itp. Wykonawca zobowiązany jest stosować następujący tryb postępowania: - po otrzymaniu sygnału o zagrożeniach z centrali systemu monitoringu umundurowany patrol interwencyjny przybywa do obiektu podejmuje stosowne działania w zależności od zagrożenia. Maksymalny czas dojazdu patrolu interwencyjnego 5 minut ; - niezwłocznie zawiadomić właściwe terytorialnie jednostki Policji, w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionego obiektu, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego i Zarządcy. Zawiadomienie telefoniczne winno być niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej - nie później niż drugiego dnia roboczego po zdarzeniu. W zawiadomieniu Wykonawca winien określić: dokładny czas podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia oraz stosownie do okoliczności faktycznych zdarzenia - ilościową i jakościową charakterystykę powstałej szkody; - niezwłocznie po uzyskaniu informacji o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić inwentaryzacje szkodową, w szczególności sporządzić protokół szkody; jeżeli jest to możliwe, czynności te powinny zostać wykonane z udziałem przedstawiciela Zamawiającego lub Zarządcy; - współpracować w zakresie niezbędnym dla wyjaśnienia sprawy z odpowiednimi organami prowadzącymi dochodzenie lub śledztwo w sprawie; i) Wykonawca jest upoważniony i zobowiązany do reprezentowania Zamawiającego przed służbami i organami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy, określonym w pełnomocnictwie udzielonym przez Zamawiającego, j) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody będące następstwem działań lub zaniechań jego lub osób, którymi będzie się posługiwał; k) Należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; l) Utrzymania systemów monitoringu w stanie sprawności technicznej poprzez dwukrotne dokonanie czynności konserwatorskich w trakcie trwania umowy, przez uprawnionego instalatora. W przypadku, gdy konserwacja nie zostanie wykonana, Zamawiający zleci wykonanie tych czynności innemu podmiotowi, a kosztami obciąży Wykonawcę; m) Protokół z wykonanej konserwacji systemu monitoringu należy przekazać do właściwej terytorialnie jednostki Zamawiającego n) Wykonywania napraw bieżących systemów monitoringu w czasie trwania umowy tj.: napraw uszkodzonych kamer, zasilaczy, monitorów i ich połączeń, napraw rejestratorów, twardych dysków i ich połączeń, napraw przewodów zasilających ww. urządzenia; o) Podczas świadczenia usługi ochrony na nieruchomości w systemie monitoringu wszystkie nagrania przechowywane, zarejestrowane muszą być na twardym dysku przez okres 28 dni. Ponadto wszystkie wykryte lub zgłoszone interwencje muszą zostać zapisane przez Wykonawcę na osobnych nośnikach płyt CD lub DVD..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej koncesji, wydanej przez MSWiA zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić warunek w zakresie dysponowania w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą posiadającą aktualną licencję pracownika ochrony II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: - W przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno- prawnej Wykonawcy, zmiana firmy pod, którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; - W przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; - Możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych.; - Możliwość dokonania zmian na wskutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego np. decyzji organu administracji, orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu; - Zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych; - W przypadku zmian przedmiotu umowy na skutek zdarzenia, którego następstwem jest utrata przez Zamawiającego prawa do zarządzania i/lub administrowania nieruchomością, na której świadczona jest usługa, w zakresie praw i obowiązków stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.