eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa urządzeń komputerowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Kraków: Dostawa urządzeń komputerowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 187380 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, fax 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-261/III/2008 z dnia 07.08.2008 r. Dostawa, rozładunek i wniesienie urządzeń komputerowych, tj.: 23 zestawów komputerowych (komputer + monitor), 13 drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z automatycznym duplexem, 1 drukarki laserowej kolorowej sieciowej z automatycznym duplexem, 1 komputera przenośnego (notebooka), 1 projektora multimedialnego do pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda oferta częściowa (dotycząca jednej części zamówienia) musi zawierać komplet dokumentów i załączników wymaganych w Rozdziale V. SIWZ z dnia 08.08.2008 r. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub obydwie części zamówienia: CZĘŚĆ 1 - ZESTAWY KOMPUTEROWE I DRUKARKI LASEROWE CZĘŚĆ 2 - NOTEBOOK I PROJEKTOR MULTIMEDIALNY

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p., tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy p.z.p. 2. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, tzn. brak wymaganego w Rozdziale V. SIWZ złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków lub udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy p.z.p., z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy p.z.p. 4. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 Ustawy p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy p.z.p., Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy p.z.p. lub oświadczenie Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1.3. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie o uzyskaniu prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (Urzędu Skarbowego, ZUS, KRUS), 1.4. oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy p.z.p. i w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy p.z.p. Wykonawca przedłoży również wraz z ofertą: 1.5. oświadczenie o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy i zobowiązanie do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie określonym w SIWZ, 1.6. oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia Podwykonawcom wg wzoru: L.p.; Nazwa części zamówienia, 1.7. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 2.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające wartością i rodzajem niniejszemu zamówieniu, 2.2. referencje potwierdzające, że wykazane wyżej dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 3. Ponadto, Wykonawca przedłoży również wraz z ofertą: 3.1. dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego, np. certyfikaty CE, deklaracje zgodności itp., 3.2. oświadczenie o terminie realizacji dostawy, 3.3. oświadczenie, że oferowane urządzenia komputerowe spełniają wymagania zasadnicze zawarte w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawnych. B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawcy są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: 1.każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty o których mowa w Rozdziale V. ust. A. pkt.1 ppkt. 1.1 SIWZ 2.wspólnie - pozostałe dokumenty i oświadczenia; 3.Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty. C. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w Rozdziale V. ust. A. pkt. 1 ppkt. 1.1., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ww. ust. C. pkt. 1, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę lub przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin realizacji dostawy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1500 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAWY KOMPUTEROWE I DRUKARKI LASEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAWY KOMPUTEROWE I DRUKARKI LASEROWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NOTEBOOK I PROJEKTOR MULTIMEDIALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOTEBOOK I PROJEKTOR MULTIMEDIALNY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.