Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Brzeziny: Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś
Numer ogłoszenia: 187257 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko-Wieś. Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonym obowiązującym prawem. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym od wskazanych w opisie). Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. W ramach zadania zostanie zrealizowany następujący zakres wyposażenia: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza Wspólny Słownik Zamówień: CPV 42500000-1 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 7A do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni CPV 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 7B do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż mebli w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty montażu mebli. Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39221210-2 Talerze CPV 39223000-1 Łyżki i widelce CPV 39241110-7 Noże stołowe CPV 39221220-5 Półmiski CPV 39221200-9 Zastawa stołowa CPV 39221180-2 Naczynia do gotowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 7C do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz naczyń i urządzeń do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00-1, 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0, 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.12.20-5, 39.22.12.00-9, 39.22.11.80-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1A, lub 1B, lub 1C - odpowiednio do numeru Części dla którego Wykonawca składa ofertę 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2A, lub 2B, lub 2C - odpowiednio do numeru Części dla którego Wykonawca składa ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny lub osobiście w pokoju nr 11 Urzędu Gminy Brzeziny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza Wspólny Słownik Zamówień: CPV 42500000-1 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 7A do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni CPV 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 7B do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż mebli w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty montażu mebli..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39221210-2 Talerze CPV 39223000-1 Łyżki i widelce CPV 39241110-7 Noże stołowe CPV 39221220-5 Półmiski CPV 39221200-9 Zastawa stołowa CPV 39221180-2 Naczynia do gotowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 7C do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz naczyń i urządzeń do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.12.20-5, 39.22.12.00-9, 39.22.11.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Wyposażenie jadalni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdwinie.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.