eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › PRZYGOTOWANIE TERENU, WYKONANIE FUNDAMENTÓW, BUDOWA PAWILONU STACJONOWANIA ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I ZAPLECZA ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZEGO Z RÓWNOCZESNĄ MODERNIZACJĄ WIATY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Zgorzelec: PRZYGOTOWANIE TERENU, WYKONANIE FUNDAMENTÓW, BUDOWA PAWILONU STACJONOWANIA ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I ZAPLECZA ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZEGO Z RÓWNOCZESNĄ MODERNIZACJĄ WIATY
Numer ogłoszenia: 187163 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, faks 075 7750173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE TERENU, WYKONANIE FUNDAMENTÓW, BUDOWA PAWILONU STACJONOWANIA ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I ZAPLECZA ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZEGO Z RÓWNOCZESNĄ MODERNIZACJĄ WIATY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Pawilonu na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego wymaga zrealizowania następujących działań: W ramach etapu I - przygotowanie terenu - instalacji przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i elektrycznego, a także rozplanowanie ziemi z odkładu, wybudowania fundamentów pawilonu W ramach etapu II - budowa części właściwej pawilonu, a także zadaszenia nad wiatą, wykonania robót budowlano-montażowych i instalacji w nowo wybudowanym pawilonie m.in. budowa ścianek działowych, położenie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej i wentylacji, a także wykonanie robót wykończeniowych wraz z wyposażeniem w meble..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.11.11.11 - 45.11.11.11 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.61.22 - Roboty budowlane w zakresie pogotowia ratunkowego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości 40 000,00zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy zrealizować przynajmniej 1 zadanie polegające na wykonywaniu robót na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, obejmująca budowę budynku przy użyciu technologii modułowej. Wartość minimalna wykonanych zadań, wymagana przez Zamawiającego - co najmniej 2 000 000,00 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2, 4, 5, i art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. z 2006 r., Dz.U. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł oraz być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 2 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) oświadczenie wykonawcy, że sprzęt, którym będą wykonywane roboty oraz materiały, które zostaną wbudowane spełniają wymogi specyfikacji technicznej (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty). 2) oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby budowlane spełniają wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, wymagane dokumenty zostaną dołączone do dostarczonych wyrobów (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty) 3) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia, opisu urządzeń technicznych oraz mebli (opis mebli musi zostać dokonany zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a - z podaniem nazwy handlowej), wskazaniem w katalogu, ulotce informacyjnej, prospekcie itd- potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań technicznych opisanych w SIWZ, (w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikiem 3A i opisem- Załącznik do siwz. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunku ubiegania się o udzielenie zamówienia - w treści formularza oferty. 3) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty 4) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zmian przepisów powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) dopuszcza się zmianę ceny oferty, polegającej na urzędowej zmianie stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Zmiana ta obowiązuje Strony z mocy prawa; 3) w przypadku zmian organizacyjno - prawnych występujących po Stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, gdy w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego lub Wykonawcy wstępuje jego następca prawny, w powyższych zmianach, Strony powiadomią się niezwłocznie na piśmie; 4) dopuszcza się zmianę umowy wynikającą z konieczności zmiany dokumentacji projektowej; 5) dopuszcza się zastosowanie urządzeń, materiałów innych, niż wskazanych w ofercie pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej równoważnych parametrów technicznych i nie powodujących zmiany ceny oferty. Jeżeli zmiana urządzenia powoduje konieczność zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania ponosi Wykonawca; 6) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zmian sposobu spełnienia świadczenia; 7) dopuszcza się zmianę terminu realizacji, w przypadku napotkania przeszkód przy wykonywaniu robót ziemnych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy - z powodu siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych WS- SPZOZ - I piętro budynku administracji WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12, pokój 13-14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 12:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych WS- SPZOZ - I piętro budynku administracji WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12, pokój 13-14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko Priorytet XII: Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Działanie 12.1: Rozwój Systemu Ratownictwa Medycznego - Poprawa funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego w powiecie zgorzeleckim poprzez niezbędne inwestycje w SOR Wielospecjalistycznego Szpitala - SP ZOZ w Zgorzelcu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.