eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbie › Wykonanie I Etapu zmiany sposobu użytkowania budynku po byłej Szkole Podstawowej na Świetlicę Wiejską z dobudową klatki schodowej oraz zagospodarowaniem terenu w Połupinie, Gmina Dąbie, woj. Lubuskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Dąbie: Wykonanie I Etapu zmiany sposobu użytkowania budynku po byłej Szkole Podstawowej na Świetlicę Wiejską z dobudową klatki schodowej oraz zagospodarowaniem terenu w Połupinie, Gmina Dąbie, woj. Lubuskie
Numer ogłoszenia: 187061 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156191 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbie, ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie I Etapu zmiany sposobu użytkowania budynku po byłej Szkole Podstawowej na Świetlicę Wiejską z dobudową klatki schodowej oraz zagospodarowaniem terenu w Połupinie, Gmina Dąbie, woj. Lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia (wg. Projektu Budowlanego): OPIS TECHNICZNY do projektu architektoniczno - konstrukcyjnego zmiany sposobu użytkowania budynku byłej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską z dobudową klatki schodowej i zagospodarowaniem terenu. 1.0.Dane ogólne: 1.1 Stan istniejący: Budynek po byłej szkole podstawowej można podzielić na dwie części; wybudowany w okresie międzywojenny, parterowy z poddaszem nieużytkowym, z dachem wielospadowym kryty dachówką ceramiczną zakładkową i dobudowany w latach 80 XX wieku, parterowy podpiwniczony, ze stropodachem kryty papą. Budynek gospodarczy drewniany, dach dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną zakładkową. 2.0.Zakres opracowania: Tematem opracowania jest projekt architektoniczno-konstrukcyjny zmiany sposobu użytkowania, szkoły na świetlicę, dobudowa klatki schodowej i zagospodarowanie terenu- mała architektura Rozbiórka budynku gospodarczego. 3.0.Lokalizacja obiektu: Działka nr 93/2 w m. Połupin gm. Dąbie 4.0.Zestawienie danych dotyczących zakresu opracowania: Powierzchnia zabudowy przed rozabudową - 314,7 m2 Powierzchnia zabudowy po rozbudowie - 337,30 Powierzchnia użytkowa przed zmianą - 376,1 m2 Powierzchnia użytkowa po zmianie-393,9 m2 Powierzchnia całkowita przed zmianą - 515,4 m2 Powierzchnia całkowita po zmianie - 532,6 m2 Kubatura przed zmianą (bez poddasza) - 2455,6 m3 Kubatura po zmianie(bez poddasza) - 2616,1 m3 5.Zestawienie pomieszczeń: 5.1.Piwnice 001 Korytarz - 20,4 m2 - lastrico 002 Skład opału - 32,7m2 - betonowa 003 Szatnia - 14,0 m2 - gress 004 Szatnia - gress - 10,6 m2 - gress 005 Magazyn - 6,85 m2 - gress 006 Magazyn - 12,0 m2 - gress 007 Kotłownia - gress 5.2 Parter 1.01 Komunikacja - 29,33 m2 - gress 1.02 Wc niepełnosprawnych /Damski/ - 4,56 m2 - terakota 1.03 Komunikacja - 4,56 m2 - terakota 1.04 Wc męskie - 4,04 m2 - terakota 1.05 Sala obrad - 90,17 m2 - podłoga 1.06 Komunikacja - 16,97 m2 - gress 1.07 Magazyn podręczny - 9,95 m2 - terakota 1.08 Wc obsługi - 3,20 m2 - terakota 1.09 Pomieszczenie socjalne - 10,54 m2 - terakota 1.10 Kuchnia - 50,25 m2 - terakota 1.11 Zmywalnia naczyń - 20,77 m2 - terakota 1.12 Klatka schodowa - 17,77 m2 - terakota 1.13 Schody - 12,11 m2 - lastrico 5.3 Piętro 2.01 Komunikacja - 12,12 m2 - podłoga 2.02 poddasze nieużytkowe - 112,30 m2 - podłoga 6. Opis architektoniczno-konstrukcyjny. 6.1. Roboty rozbiórkowe. Wykonać rozbiórkę budynku gospodarczego i elementów betonowych na działce. Wykonać rozbiórkę schodów wewnętrznych komunikacji 1.01 Częściową rozbiórkę ściany nośnej wewnętrznej części starej wg rysunków Wykucie otworów na drzwi i okienko podawcze. Rozbiórka ścianek działowych zgodnie z rysunkami Rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej Rozbiórka ołacenia dachu/ Do ponownego wykorzystania w 70%/ 6.2 Fundamenty i ściany fundamentowe/klatki schodowej/ i istniejące. Poziom wód gruntowych znajduje się poniżej posadowienia fundamentów klatki schodowej. Ławy zostaną posadowione na głębokości 0,80 m poniżej poziomu gruntu, a posadowienie budynku znajduje się na głębokości 1,84 m. Stopa żelbetowa pod słup żelbetowy w części starej wylewana na mokro z betonu B25 zbrojona krzyżowo prętami 6x6 fi 12 ze stali A-III 34GS. Połączenie stopy fundamentowej ze słupem za pomocą wypuszczonego zbrojenia pionowego. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na mokro z betonu B15 zbrojone. Zbrojenie ław fundamentowych 4x fi 12 ze stali A-III 34GS, strzemiona fi 6 ze stali AI StoSX co 30 cm. Otulina zbrojenia min.4 cm Przed wykonaniem ław należy wykonać podsypkę żwirową grubości 10 cm. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych z betonu B20 na zaprawie cementowej marki 10Mpa Na ławach fundamentowych i na wierzchu ścian fundamentowych należy wykonać izolację poziomą 2x papa asfaltowa. Izolacja pionowa ścian fundamentowych dwukrotne smarowanie środkiem DYSPERBIT lub równoważnym, styropian gr 8 cm. Ściany fundamentowe części starej po odkopaniu osuszyć ściany, wykonać obrzutkę cementową przesmarować Hydrolexem 2E i przykleić styropian gr 6 cm Ściany fundamentowe piwnic części dobudowanej po odkopaniu osuszyć uzupełnić obrzutkę wykonać izolację hydroleksem 2E i docieplić styropianem gr 8 cm. 6.3 Ściany zewnętrzne nośne. Ściany klatki schodowej zewnętrzne projektuje się z bloczków z betonu komórkowego M6 grubości 24 cm na zaprawie klejowej. Ocieplenie styropian gr.12 cm + tynk strukturalny cienkowarstwowy. Ściany części starej, uzupełnić tynki zewnętrzne, ocieplić styropianem gr 6 cm, wykonać tynk cienkowarstwowym Ściany części dobudowanej docieplić styropianem gr. 8 cm i wykonać tynk cienkowarstwowy. Cokoliki ścian wyłożyć płytkami klinkierowymi. 6.4 Ścianki działowe wewnętrzne. Projektuje się z pustaków z betonu komórkowego gr. 12 I 6 cm - zgodnie z rysunkami 6.5 Nadproża, słupy, podciągi, wieńce i stropy. Projektuje się wieniec żelbetowy z betonu B20 zbrojony podłużnie 4 pręty ze stali AIII 34GS fi 12 i trzemiona stal AI StOS fi 6 co 25 cm - klatka schodowa. Projektuje się słup żelbetowy 40x40 w części starej podtrzymujący podciągi drewniane stropu. Słup żelbetowy z betonu B-25 zbrojony pionowo 4 pręty ze stali AIII 34GS fi 16 i strzemion ze Stali AI StOS fi 6 co 30 cm Drugi słup przy kominie murowany z cegły pełnej kl 200 na zaprawie cementowej M 50. Budowa słupów: po wykuciu otworów w ścianach na szerokość 50 cm; przy słupie żelbetowym wykonać szalunki, założyć zbrojenie i wykonać betonowanie, a przy słupie murowanym założyć dylatacje ze styropianu gr 1 cm - podwójną i wymurować słup. Po dwóch tygodniach można przystąpić do rozbiórki pozostałej części ściany nośnej. Podciągi drewniane 24x25 wykonane nad ścianą wewnętrzną nośną wzmocnić dwoma ceownika NP200 skręcanymi śrubami M16 jak pokazano na rysunku konstrukcyjnym słupa. Nadproża klatki schodowej prefabrykowane L - 22, przy wykuciach w części starej z dwuteownika np. 2x 160, w części dobudowanej NP. 2x140 Strop klatki schodowej projektuje się na belkach drewnianych 8x16 cm Belki ułożyć na murłaci i umocować przy pomocy kątowników profilowanych. Rozstaw belek co 122,5 cm Do belek przymocować płyty k-g ułożyć folię i wełnę mineralną gr 20 cm 6.6 Więźba dachowa Więźbę dachową klatki schodowej należy połączyć z więźbą starej części budynku krokwie o wymiarach 8x18 cm umocować do murłaty 14x14 cm ułożonej na wieńcach i zakotwione przy pomocy śrub gwintowanych fi 12. długości 50 cm, wszystkie elementy drewniane połączyć łącznikami ciesielskimi. Na krokwiach należy ułożyć izolację paro przepuszczalną, przybić kontr łaty 3x4 cm, następnie założyć łaty o przekroju 4x6 cm i pokryć dachówką. Więźba o konstrukcji krokwiowo-płatwiowej z drewna kl C-30 6.7 Schody wewnętrzne Schody wewnętrzne projektuje sie w konstrukcji żelbetowej, monolityczne wylewane na mokro z betonu B25, zbrojone stalą AIII 34GS zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi 6.8.Obróbki blacharskie: Przed przystąpieniem do budowy należy zdemontować obróbki blacharskie wraz z rynnami i rurami spustowymi, Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonać z blachy tytanowo-cynkowej o przekrojach jak na rysunkach.. 6.9. Schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych. Projektuje się wykonanie podjazdu do istniejących schodów zewnętrznych o wymiarach 130x80 cm ze spadkiem 6%. Schody i podjazd obłożyć płytkami antypoślizgowymi, mrozoodpornymi na kleju mrozoodpornym. 6.10 Schody wewnętrzne klatki schodowej I komunikacji. Schody wewnętrzne projektuje sie w konstrukcji żelbetowej, monolityczne wylewane na mokro z betonu B25, zbrojone stalą AIII 34GS fi 12 o oczkach 20x20 ułożone w połowie grubości płyty. 6.11 Stolarka okienna i drzwiowa Projektuje się wymianę okien na drewniane z mikrowentylacją, drzwi zewnętrzne drewniane przeszklone P3 z zabezpieczeniem antywłamaniowym, drzwi wewnętrzne typowe I 1 szt z oknem podawczym I 1 szt okno podawcze. 6.12 Parapety. Parapety zewnętrzne z płytek klinkierowych, wewnętrzne z PCV lub drewniane. . 6.13 Zabezpieczenie przed szkodnikami i korozją biologiczną Drewniane elementy konstrukcyjne zabezpieczyć przed szkodnikami i korozją biologiczną preparatem INTOX S zgodnie z instrukcją lub innym środkiem dopuszczonym przez ITB oraz środkami ochrony przeciwogniowej typu PYROLAK. Zewnętrzne elementy więźby dachowej środkami oleistymi FOBOS. 6.14 Elewacje projektuje się docieplenie murów klatki schodowej styropianem gr 12 cm, części starej styropianem gr. 8 cm i części dobudowanej styropianem gr. 10 cm Po przygotowaniu docieplenia nałożyć tynk akrylowy strukturalny cienkowarstwowy. Kolor do uzgodnienia z inwestorem. 7. Roboty wewnętrzne wykończeniowe. 7.1 Tynki wewnętrzne i okładziny. Tynki wewnętrzne wapienno cementowe do uzupełnienia, ścian nowych wykonać jako gipsowe. W pomieszczeniach mokrych ściany obłożyć płytkami glazurowymi do wysokości 2,0 m. 7.2. Posadzki i podłogi Posadzki z płytek terakota, w pomieszczeniu starej świetlicy podłogi drewniane lub parkiety. 7.3. Malowanie: Ściany wewnętrzne i sufity malowane farbami emulsyjnymi lub akrylowymi w kolorach białych i pastelowych. Elementy metalowe i drewniane malować farbami olejnymi. Elementy drewniane należy zabezpieczyć solnymi preparatami grzybobójczymi i owadobójczymi typu SOLTOKS o środkami ochrony przeciwogniowej typu PYROLAK. OPIS TECHNICZNY do projektu technologii budynku świetlicy wiejskiej (wg Projektu Budowlanego) 1 Program użytkowy zamierzenia: Dobudowa klatki schodowej Zmiana sposobu użytkowania Zagospodarowanie terenu. 2. Zakres działalności: W ramach działalności usługowej i gastronomicznej będą serwowane następujące asortymenty dań: Dania gorące śniadania, obiady, kolacje (tylko w czasie imprez) Zakąski zimne Napoje gorące - kawa, herbata Napoje chłodzące Pieczywo trwałe Pieczywo cukiernicze trwałe i nietrwałe Wędliny Półprodukty 3. Program działalności: W programie działalności świetlicy będą oferowane usługi związane z organizowaniem imprez gminnych, wiejskich, zabaw, świąt okolicznościowych, weselnych, komunijnych. 4. Zatrudnienie: Nie przewiduje się zatrudnienia na stałe Osoby przygotowujące posiłki powinny posiadać aktualne świadectwo zdrowia oraz kwalifikacje branżowe. 5. Założenia ogólne i układ funkcjonalny: W piwnicy znajdowała się będzie kotłownia na opał stały, pomieszczenie na skład opalu, szatnie, magazynki. Na parterze będzie świetlica, w-c, kuchnia, pomieszczenia zaplecza socjalnego, klatka schodowa, komunikacja. 6.Wykaz pomieszczeń: 6.1 Piwnica 001 Korytarz - 20,4 m2 - lastrico 002 Skład opału - 32,7m2 - betonowa 003 Szatnia - 14,0 m2 - gress 004 Szatnia - gress - 10,6 m2 - gress 005 Magazyn - 6,85 m2 - gress 006 Magazyn - 12,0 m2 - gress 007 Kotłownia - gress 6.2 Parter 1.01 Komunikacja - 29,33 m2 - gress 1.02 Wc niepełnosprawnych /Damski/ - 4,56 m2 - terakota 1.03 Komunikacja - 4,56 m2 - terakota 1.04 Wc męskie - 4,04 m2 - terakota 1.05 Sala obrad - 90,17 m2 - podłoga 1.06 Komunikacja - 16,97 m2 - gress 1.07 Magazyn podręczny - 9,95 m2 - terakota 1.08 Wc obsługi - 3,20 m2 - terakota 1.09 Pomieszczenie socjalne - 10,54 m2 - terakota 1.10 Kuchnia - 50,25 m2 - terakota 1.11 Zmywalnia naczyń - 20,77 m2 - terakota 1.12 Klatka schodowa - 17,77 m2 - terakota 1.13 Schody - 12,11 m2 - lastrico 6.3.Piętro(pomieszczenia nieużytkowe) 2.01 Komunikacja - 12,12 m2 - podłoga 2.02 poddasze nieużytkowe - 112,30 m2 - podłoga Wysokość pomieszczeń: piwnica - 2,50m parter - 321m parter - 351 m 7. Wyposażenie technologiczne: Wyposażenie technologiczne zostało przedstawione na załącznikach graficznych technologii. 8. Zaopatrzenie w wodę: Woda do celów użytkowych będzie pobierana bdzie z wodocjągu wiejskiego. Do wszystkich umywalek i zlewozmywaków należy doprowadzić wodę ciepłą o temperaturze 45-550C z podgrzewacza elektrycznego latem i z zasobnika ciepłej wody w kptłowni zimą. 9. Odprowadzenie ścieków: Odprowadzenie ścieków do zbiorników bezodpływowych, a docelowo do gminnej sieci kanalizacyjnej. 10. Wytyczne branżowe 10.1 Wykończenie ścian i sufitów: Sufity - we wszystkich pomieszczeniach piwnicy I parteru powinny posiadać powłokę gładką. Ściany w pomieszczeniach kuchni, szatni, w-c, zaplecza socjalnego, zmywalni i magazynkach do wysokości 2,0 m licowane płytkami glazurowymi lub malowane farbą zmywalną. 10.2 Podłogi: Sala - podłoga z desek Kuchnia, zmywalnia, pomieszczenie socjalne, wc. Magazynki, komunikacja - gładkie z płytek ceramicznych typu terakota, bez poślizgowe, bez progów z cokolikami łatwo zmywalnymi. 10.3 Stolarka okienna I drzwiowa: Drzwi zewnętrzne szer. Min. 100 cm, wewnętrzne do wc szer. Min 90 cm zaopatrzone dołem w otwory wentylacyjne. Drzwi do kotłowni ppoż EI 30, do składu opału EI 60 10.4 Wentylacja We wszystkich pomieszczeniach grawitacyjna, w kuchni, wc, zmywalni, I magazynkach wymuszona mechaniczna i z nawiewem mechanicznym 10.5 Ogrzewanie Z własnej kotłowni opalanej paliwem stałym - węgiel, drewno, brykiet 10.6 Instalacja elektryczna Wyłącznik główny ppoż. Typ RSX 125A Samoczynne szybkie wyłączenie w układzie TN-S Oprawy awaryjne 10.7 Urządzenia sanitarne Sanitariaty - muszle fajansowe typu Kompakt, umywalki fajansowe, Kuchnia I zmywalnia -zlewozmywaki dwukomorowe z rozdrabniaczem odpadów organicznych, umywalki fajansowe, wyparzacz I suszarka do naczyń pomieszczenia socjalne - zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem, umywalka fajansowa Wc, łazienka - natryski Pomieszczenia gospodarcze - zlew jednokomorowy na wys. 50 cm 10.8 Bezpieczeństwo pożarowe Strefa pożarowa ZLI Klasa odporności C Elementów budynku REI 60, Drzwi do kotłowni EI 30 Drzwi do składu opału EI 60 Instalacja hydrantowa - HW-W-25/30 7. Uwagi końcowe. 1)Nazwy własne producentów materiałów zostały użyte jako przykładowe. 2)Możliwe jest zastosowanie produktów innych firm pod warunkiem utrzymania założonych parametrów jakościowych. 3)W dokumentacji technicznej w przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dodaje się wyrazy: lub równoważny. 4)Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zawierają przedmiary robót, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ oraz Projekt budowlany, specyfikacja techniczne i SIWZ z załącznikami. Załącza się Dokumentację Techniczną na całość zadania a wykonujemy tylko I Etap zawarty w przedmiarach, dlatego występują rozbieżności ilościowe w części elementów do wykonania. Obowiązuje zakres robót podany w przedmiarach. 5) Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych, jak podaje np. biuro projektów PPHU EREWEX-DOM w Specyfikacji Technicznej Ogólnobudowlanej i Sanitarnej w Części Ogólnej, Rozdział A, Część Budowlana, pkt 1.10. Zapisy dotyczące spraw finansowych zawarte w dokumentacji projektowej nie są obowiązujące. Zamawiającego - obowiązuje w tym zakresie Umowa -Projekt (załącznik nr4 do SIWZ), która będzie zawarta z Wykonawcą. 6) W związku z przewidzianym wynagrodzeniem ryczałtowym, przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy projektu budowlanego i przedmiaru robót oraz zalecane jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy, gdyż ewentualne niedoszacowanie ilości robót stanowi ryzyko Wykonawcy. Klucz od budynku byłej (starej) Szkoły Podstawowej w Połupinieznajduje się u Pani Joli Adułło - Dyrektor Szkoły Podstawowej (nowej) w Połupinie. Do budynku wstęp wolny po wcześniejszym umówieniu się, na konkretny termin z osobami jn.: z Panią Dyrektor Szkoły podstawowej jw. tel. 068 3837693 oraz z Sołtysem wsi Połupin Panem Zygmuntem Metlingą Tel. 068 3836971. 2.1 Wykonanie prac budowlanych ( realizację inwestycji). 2.2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy określony w §1 zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością, dobrą jakością i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 2.3.Do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 (trzech) egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego całego zamówienia. b) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzenia placu budowy, instalacji, zabudowań prowizorycz­nych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowe oznakowanie przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. c) uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego( jeżeli zajdzie taka potrzeba i opłacenie wydatków z tym związanych). d) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, wykonywanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia. e) odtworzenie nawierzchni dróg i terenów zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, f )prowadzenie Dziennika Budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń (dodatkowo dla potrzeb Zamawiającego), g) przygotowanie obiektu i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego. h) zgłaszanie obiektów i robót do odbioru, i) przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., j) zapewnienie kadry z wymaganymi uprawnieniami, k)zapewnienie sprzętu i materiałów spełniających wymagania co do jakości i norm technicznych l) utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac, ł) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac lecz nie później niż 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego, 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy): 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 1)W celu lepszego rozpoznania tematu i prawidłowego złożenia oferty zobowiązuje się wykonawców do dokonanie wizji lokalnej na placu budowy i dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Do budynku wstęp wolny po wcześniejszym umówieniu się z osobami podanymi w pkt VII SIWZ, na konkretny termin. 2)Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całości zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich robót przygotowawczych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji itp.) mimo nie podania ich w przedmiarze robót. 8. Wymagania organizacyjne -- 9. Wymagania dot. gwarancji. Okres gwarancji - 3 lata od chwili przekazania zadania do użytkowania. Okres rękojmi nie może być krótszy niż okres rękojmi za wady budowlane (minimum 3 lata od odbioru końcowego inwestycji budowlanej wykonanej w oparciu o projekt budowlany stanowiący przedmiot niniejszego postępowania) 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany łączącej strony umowy w zakresie: 10.1 terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy niedotrzymanie terminu spowodowane jest okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia a w szczególności: - warunkami atmosferycznymi - klęskami żywiołowymi - niemożliwymi do przewidzenia warunkami geologicznymi terenu budowy, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej - przyczynami zależnymi od Zamawiającego, np. nie terminowe oddanie placu budowy, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 10.2 sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych - technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 212616.27 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jerzy Kmito, ul. Piaskowa36a, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 212616.27
  • Oferta z najniższą ceną: 212616.27 oferta z najwyższą ceną: 326816.38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.