eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ODCZYNNIKI Z DZIERŻAWĄ WYPOSAŻENIA POMIAROWO- BADAWCZEGO (powtórzenie) (nr rej. L/24/15)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Poznań: ODCZYNNIKI Z DZIERŻAWĄ WYPOSAŻENIA POMIAROWO- BADAWCZEGO (powtórzenie) (nr rej. L/24/15)
Numer ogłoszenia: 186961 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161991 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODCZYNNIKI Z DZIERŻAWĄ WYPOSAŻENIA POMIAROWO- BADAWCZEGO (powtórzenie) (nr rej. L/24/15).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą wyposażenia pomiarowo -badawczego określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów, usystematyzowanych w Pakietach. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) określenia przydatność odczynników do użycia, nie krótszej niż ? okresu ważności po otwarciu opakowania; 2) dostarczenia wraz z ofertą harmonogramu dostaw związanego z cyklem produkcji - dotyczy Pakietu nr 2; 3) w przypadku dzierżawy analizatora: podłączenia analizatora do sieci szpitalnej Eskulap; 4) w przypadku dzierżawy analizatora i wyposażenia pomiarowo-badawczego: zapewnienia bezpłatnego serwisu w okresie obowiązywania umowy oraz aktualizację oprogramowania. 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Dostawy na koszt i ryzyko dostawcy. 2) Wymagany czas dostawy od momentu złożenia zamówienia za pośrednictwem fax.-u: max 4 dni robocze. 3) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii wyposażenia - 24 godz. UWAGA! W przypadku nie usunięcia awarii do 24 godzin Wykonawca pokryje koszty wykonania badań wraz z transportem materiału biologicznego, we wskazanym przez Zamawiającego laboratorium..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET nr 1 - ZESTAW DO OZNACZANIA ALDOLAZY Z KALIBRATOREM, KONTROLAMI I APLIKACJĄ DO ANALIZATORA PENTRA 400

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RANDOX Laboratories Polska sp. z o.o., ul. Puławska 405a, 02-801 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5395,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5826,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5826,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5826,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET nr 2- ODCZYNNIKI, KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA I SYSTEMU MANUALNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DiaHem AG Diagnostic Products, Schlosserstrase 4, Bülach, Szwajcaria, kraj/woj. Szwajcaria.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233004,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245575,45

  • Oferta z najniższą ceną: 245575,45 / Oferta z najwyższą ceną: 245575,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.