eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie remontu nawierzchni klinkierowej dziedzińca Muzeum Zamojskiego w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Zamość: Wykonanie remontu nawierzchni klinkierowej dziedzińca Muzeum Zamojskiego w Zamościu
Numer ogłoszenia: 186850 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamojskie w Zamościu, ul. Ormiańska 30, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 638-64-94, fax 0-84 638-42-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.zamosc.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni klinkierowej dziedzińca Muzeum Zamojskiego w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni klinkierowej dziedzińca Muzeum Zamojskiego w Zamościu Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Lokalizacja: Roboty będą wykonywane w Muzeum Zamojskim w Zamościu ul. Ormiańska 30

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w siwz robót, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia (potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, d) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS), W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 6 siwz, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków według formuły spełnia,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą. 1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 5. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane wszystkich branż będących przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia - tj. minimum jedno zadanie na obiektach zabytkowych o wartości co najmniej 50 000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót . 9. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.zamosc.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamojskie w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Ormiańska 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Zamojskie w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Ormiańska 30, pok. 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.