eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa i montaż dźwigu z dostępem dla osób niepełnosprawnych w GGO w Oleśnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Oleśnica: Dostawa i montaż dźwigu z dostępem dla osób niepełnosprawnych w GGO w Oleśnicy.
Numer ogłoszenia: 186850 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, fax 071 3140204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu z dostępem dla osób niepełnosprawnych w GGO w Oleśnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu z dostępem dla osób niepełnosprawnych w Gimnazjum Gminy Oleśnica w Oleśnicy, w istniejącym szybie murowanym, spełniającego m.in. poniższe wymagania: 1. Typ dźwigu osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych 2. Udźwig ok. 600kg lub 8 osób 3. Wysokość szybu ok. 17,5m - łącznie z nadszybiem i podszybiem 4. Ilość przystanków 5 (4 kondygnacje i 1 półpiętro pomiędzy piwnicą i parterem) 5. Ilość dojść 5 (w tym 1 na półpiętro) 6. Drzwi szybowe automatyczne teleskopowe, malowane na kolor uzgodniony z zamawiającym 7. Kabina 2 wejścia - przelotowa, drzwi automatyczne teleskopowe, podłoga wyłożona wykładziną przeciwpoślizgową, poręcz ze stali nierdzewnej, panele kabiny oraz drzwi kabinowych malowane na kolor uzgodniony z zamawiającym, panel dyspozycyjny wykonany ze stali nierdzewnej z podświetlanymi przyciskami z piętrowskazem cyfrowym umieszczony na wysokości dostosowanej do obsługi przez osobę na wózku inwalidzkim, oświetlenie pośrednie zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym, wentylator załączany automatycznie przy ruchu kabiny 8. Kasety wezwań na poszczególnych przystankach ze stali nierdzewnej, umieszczone na wysokości dostosowanej do obsługi przez osobę na wózku inwalidzkim 9. Piętrowskazy na przystanku podstawowym (półpiętro pomiędzy piwnicą i parterem), na pozostałych przystankach wskaźniki kierunku jazdy 10. Napęd hydrauliczny 11. Funkcje dodatkowe awaryjny zjazd na przystanek podstawowy z funkcją otwarcia drzwi 12. Serwis urządzenia w okresie gwarancji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed terminem złożenia ofert, wadium w wysokości 2.000,00zł Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania oferty. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.10.2007r. o godz. 1400.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (Dz.U.04.19.177 ze zm.) oraz w SIWZ: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów załączonych do oferty wskazanych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku gdy oferent jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000r. Nr 94 poz. 1037) powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników, upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego. W przypadku gdy oferent jest spółką cywilną, powinien przedłożyć umowę spółki cywilnej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. Umowa konsorcjum musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4) Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór druku stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 5) Formularz ofertowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru załączonego przez Zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ. Cena podana w formularzu ofertowym musi być zgodna z kosztorysem ofertowym (sporządzonym na podstawie przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowe). W formularzy należy podać wartości wskaźników cenotwórczych, które posłużyły do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór druku stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykazane dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi (referencjami), że zostały one wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 7) Kalkulację ofertową zawierającą wycenę elementów zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oleśnica, ul. 11-go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oleśnica, ul. 11-go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.