eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji we Lubinie; sprawa nr 122-010-062/2016/AB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Wrocław: dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji we Lubinie; sprawa nr 122-010-062/2016/AB
Numer ogłoszenia: 186795 - 2016; data zamieszczenia: 23.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66941 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji we Lubinie; sprawa nr 122-010-062/2016/AB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Powiatowej Policji we Lubinie. 2. Zamówienie podzielono na następujące części/zadania: 2.1. Część 1 zamówienia obejmuje dostawę książeczek edukacyjnych o bezpieczeństwie dla dzieci oraz kolorowanek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania dla dostawy i ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 1.1. do Formularza ofertowego. 2.2. Część 2 zamówienia obejmuje dostawę kamizelek odblaskowych dla dzieci oraz dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania dla dostawy i ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 1.2. do Formularza ofertowego. 2.3. Część 3 zamówienia obejmuje dostawę zawieszek odblaskowych miękkich, balonów reklamowych i dyplomów uniwersalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania dla dostawy i ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 1.3. do Formularza ofertowego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na jedną, dwie albo trzy części zamówienia. Wymaga się, aby złożona oferta obejmowała dostawę całego asortymentu będącego przedmiot zamówienia w danej części postępowania. 4. Miejsce dostawy: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59 - 300 Lubin. 5. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne; 79810000-5 - Usługi drukowania; 30199410-7 - Papier samoprzylepny; 22815000-6 - Notatniki. 6. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności. 7. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy i certyfikaty dopuszcza się złożenie norm i certyfikatów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.81.00.00-5, 30.19.94.10-7, 22.81.50.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 zamówienia obejmuje dostawę kamizelek odblaskowych dla dzieci oraz dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania dla dostawy i ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 1.2. do Formularza ofertowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AW Marketing Agnieszka Wolna, ul. Krokusowa 3, 92-101 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3173,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4329,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4329,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6642,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.