eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Choczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Choczewo: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Choczewie
Numer ogłoszenia: 186769 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo , ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Choczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i budowa infrastruktury technicznej na terenie oczyszczalni ścieków na działce 241/6 w Choczewie wraz z remontem drogi dojazdowej (dz. 241/7, 254/4 i 240/12) w zakresie: budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych bytowych w technologii KA/FR system Krüger/EcoTech pracującej w oparciu o metodę niskoobciążonego osadu czynnego o RLM 5720 i przepustowości Qśr,d = 470 m3/d. Oczyszczalnia składać się będzie z następujących obiektów i urządzeń: - nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych wyposażonego w system kontrolny ilości i jakości zrzucanych ścieków (ob. 8); - przepompowni lokalnej (ob. 12); - studni zaworowej (ob. Sz); - dwóch zbiorników żelbetowych zblokowanej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków systemu KA/FR (ob. 3) o wymiarach sz./dł./gł. 10,0/15,0/8,0m wyniesionych ok. 1,0 m ponad powierzchnię terenu, wyposażonych w: - komory osadu czynnego, - zblokowane z komorami napowietrzania osadniki wtórne; - budynku technologicznego z zapleczem warsztatowo - magazynowym (ob. 6); - budynku socjalno - biurowego z zapleczem higieniczno - sanitarnym dla pracowników obsługujących oczyszczalnię ścieków oraz infrastrukturę wodno - kanalizacyjną na terenie gminy Choczewo (ob. 1); - stopnia mechanicznego oczyszczania ścieków w oparciu o zblokowane urządzenie sito - piaskownik zlokalizowane w budynku technologicznym (w ob. 6); - przepompowni technologicznej ścieku oczyszczonego mechanicznie z systemem pomiaru, regulacji i rozdziału przepływu na poszczególne ciągi technologiczne (ob. 4); - komory tlenowej stabilizacji i zagęszczania osadu (ob. 5) wraz ze stacją dmuchaw (ob. 5.1) i układem pompowym podającym ustabilizowany tlenowo osad na wirówkę dekantacyjną (w ob. 6); - systemu odwadniania osadu z wirówką dekantacyjną (w ob. 6); - systemu dozowania koagulantów (w ob. 6); - układu pomiarowego ścieków poddawanych procesom oczyszczania i zrzucanych do odbiornika - zwężka Venturiego (ob. 3.1); - systemu sterowania procesem oczyszczania ścieków; - układu zasilania awaryjnego z systemem detekcji zaniku napięcia i samoczynnym zestawem rozruchowym (SZR) (w ob. 10); - budynków warsztatowo - garażowych (ob. 10 i 11); - wiaty spełniającej funkcje magazynu osadu oraz magazynu na surowce wtórne (ob. 7); - nowego ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków z automatyczną bramą wjazdową. Powierzchnia terenu przewidzianego pod oczyszczalnię zamknie się w obrębie istniejącej działki oczyszczalni ścieków. Zakres prac obejmował będzie ponadto: - Prace demontażowo rozbiórkowe istniejących obiektów w zakresie:: - rozbiórki istniejącego budynku socjalno - technologicznego (ob.15); - rozbiórki istniejącej wiaty (ob. 17); - rozbiórki istniejących zbiorników oczyszczalni ścieków (ob. 14). - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji techniczno- ruchowych urządzeń, opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wymaganych przepisami prawa budowlanego, przepisów BHP, przepisów przeciw pożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, wszelkich wymaganych przepisami szczegółowymi instrukcji obsługi, opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów, sprawozdania z rozruchu, - Przeprowadzenie rozruchu technologicznego i oddanie obiektu do użytkowania,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 100 000 zł, słownie sto tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione: 1 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza należy je wpłacić na konto Zamawiającego Nr 69 8350 0004 2600 0185 2000 0010 Bank Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie Oddział Choczewo 2 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3 w innych formach: - poręczeń bankowych, - poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Oryginały wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz gwarancje, poręczenia należy złożyć w budynku Urzędu Gminy w Choczewie, ul. Pierwszych Osadników 17, pokój nr 14 przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Kopie dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 3. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46, ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w specyfikacji.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI. 1 i w pkt. VI.5 i VI. 6 SIWZ oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt. VI 2, VI 4. Zamawiający dokona oceny każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert; 5. Dowód wniesienia wadium. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.1 Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykazać się realizacja zadań związanych z budową, rozbudową, lub modernizacją co najmniej dwóch oczyszczalni ścieków, w tym co najmniej jednej o przepustowości nie mniejszej niż 400 m3 na d, i wartości inwestycji co najmniej 3,5 mln zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.2 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - - kierownik robót -uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - aktualne uprawnienia osoby posiadającej kwalifikacje do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z aktualnymi uprawnieniami do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznej wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - uprawnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci w specjalności instalacji w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełniać ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich równoważność oraz potwierdzenie członkostwa w właściwym samorządzie zawodowym i tym samym potwierdzenie posiadanego ubezpieczenia ważnego na terytorium polski dotyczącego pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty 7.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 PLN. 8.Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej przy wykorzystaniu jako materiał pomocniczy załącznika nr 5 SIWZ Przedmiaru robót. 9.Harmonogram rzeczowo finansowy - załącznik nr 6 SIWZ 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę . W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. Brak i nie dostarczenie jakiegokolwiek z ww. dokumentów, w trybie określonym w art. 26 ust. 3 spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Choczewo 84 - 210 CHOCZEWO ul. Pierwszych Osadników 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Choczewo 84 - 210 CHOCZEWO ul. Pierwszych Osadników 17 Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofiansowany z PROW na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.