Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Piastów: zimowe oczyszczanie gminnych ulic oraz zbieranie i pozbywanie się błota,śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników będących w zarządzie Miasta Piastowa
Numer ogłoszenia: 186749 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Piastowa, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów, woj. mazowieckie, tel. 022 7236499, fax 022 7236600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe oczyszczanie gminnych ulic oraz zbieranie i pozbywanie się błota,śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników będących w zarządzie Miasta Piastowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe oczyszczanie gminnych ulic oraz zbieranie i pozbywanie się błota,śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników będących w zarządzie Miasta Piastowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.21.39.00 - 90.21.39.00 Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie Miasta Piastowa:3 szt. samochodów ciężarowych o max dopuszczalnej ładowności 10 t pod pługi i piaskarki, -3 szt. pługów, -2 szt. rozsypywarki (piaskarki) o ładowności min 5 t, -2 szt. koparko - ładowarki o napędzie 4x4 i pojemnościach łyżek przednich min 1 m3, -2 szt. odśnieżarek mechanicznych do ciągów pieszych o wadze do 300 kg . Dysponują kadrą niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia: -min. 3 kierowców samochodów ciężarowych, -2 operatorów koparko - ładowarki c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ b). aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten jest załącznikiem do oferty) c) pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli oferent nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania Oferenta Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa. d). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważące zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz występujących w rejestrze handlowym lub sądowym. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) wykaz kadry przeznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami uprawniającymi do kierowania obsługi sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia (kserokopie prawa jazdy). Oferent musi zatrudniać pracowników przeszkolonych w technologii wykonywania robót i posiadających kwalifikacje zawodowe (dokument ten stanowi załącznik do oferty) h) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (dokument ten stanowi załącznik do oferty). Użyty sprzęt musi posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i) wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających - referencje od poprzednich zamawiających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością (komplet dokumentów tych stanowi załącznik do oferty). j) zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę projekt umowy. k) dowód wniesienia wadium (kopia przelewu, poręczenia lub gwarancji) l) kopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów (art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Dz. U. Nr 62 poz. 628 z 2001 r z późn. zm.). ł) Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piastow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piastowie, 05-820 Piastów ul. 11 Listopada 2, pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski w Piastowie pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.