eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji grzewczej - kotłowni dydaktycznej zasilającej instalację C.o. w budynku techniczno- gospodarczym Wydziału Melioracji i Inżynierii Środowiska przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu (2 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Poznań: zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji grzewczej - kotłowni dydaktycznej zasilającej instalację C.o. w budynku techniczno- gospodarczym Wydziału Melioracji i Inżynierii Środowiska przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 186667 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji grzewczej - kotłowni dydaktycznej zasilającej instalację C.o. w budynku techniczno- gospodarczym Wydziału Melioracji i Inżynierii Środowiska przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu (2 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu kotłowni dydaktycznej pracującej na bazie pomp ciepła oraz wykonanie robót instalacyjno - montażowych kotłowni dydaktycznej z pompami ciepła w budynku techniczno-gospodarczym Wydziału Melioracji i Inżynierii Środowiska przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1- Wykonanie projektu oraz instalacji dolnego źródła ciepła dla pompy ciepła o mocy grzewczej 37 kW i mocy chłodniczej 28 kW w postaci kolektorów gruntowych pionowych o wymaganej minimalnej sumarycznej długości kolektora pionowego 560 m i głębokości pojedynczego otworu minimum 100m z doprowadzeniem kolektora do miejsca montażu pomp ciepła. 2) Zadanie nr 2-Zaprojektowanie i wykonanie instalacji grzewczej w postaci pomp ciepła (solanka/woda) o mocy grzewczej min. 37,5 kW i temperaturze czynnika grzewczego do min. +60 stopni C z zasobnikiem buforowym min. 700 l, z podłączeniem do kolektorów gruntowych doprowadzonych do kotłowni oraz podłączenia do istniejącej instalacji c.o. wraz z ciepłomierzami rejestrującymi w sposób ciągły ilości ciepła dostarczone z dolnego źródła do pompy ciepła oraz z pompy ciepła do instalacji c.o. Wykonanie instalacji dwóch kolektorów słonecznych, zamontowanie na dachu budynku, połączenie kolektorów z wymiennikiem ciepła znajdującym się w pomieszczeniu bezpośrednio pod dachem oraz zainstalowanie ciepłomierza rejestrującego ilość ciepła przekazanego z kolektorów do dolnego źródła. Należy zainstalować ciepłomierze elektroniczne z mechanicznymi przetwornikami przepływu (np. CE3 Produkcji POWOGAZ Poznań).Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykażą się doświadczeniem w wykonaniu minimum dwóch zamówień o wartości zamówienia brutto min. 50 000 PLN każde dla zadania nr 1 i minimum 30.000 PLN każde dla zadania nr 2., 2) dysponuje osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, 3) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę dla zadania nr 1 co najmniej 70.000 zł., dla zadania nr 2 co najmniej 50.000 zł., dla zadania nr 1 i 2 co najmniej 120 000,00zł. 4) udzielą bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót na zadanie nr 1 i 2: - na wykonanie robót budowlano-montażowych minimum 5 lat , - na urządzenia zgodnie z okresami gwarancji udzielanymi przez producentów urządzeń i w tym okresie bezpłatny serwis gwarancyjny. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy, 4. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy oraz osób, które będą kierować robotami branżowymi, 5. wykaz zrealizowanych prac: wykaz wykonanych minimum dwóch zamówień o wartości zamówienia brutto min. 50 000 PLN każde dla zadania nr 1 i minimum 30.000 PLN każde dla zadania nr 2., w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania. Do oferty muszą zostać załączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 6. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 7. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót na zadanie nr 1 i 2: - na wykonanie robót budowlano-montażowych minimum 5 lat , - na urządzenia zgodnie z okresami gwarancji udzielanymi przez producentów urządzeń i w tym okresie bezpłatny serwis gwarancyjny. 8. polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę: dla zadania nr 1 co najmniej 70.000 zł., dla zadania nr 2 co najmniej 50.000 zł., dla zadania nr 1 i 2 co najmniej 120 000,00zł. 9. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 10. do oferty należy dołączyć: - schemat technologiczny proponowanej instalacji, - wykaz urządzeń proponowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, budynek Collegium Maximum Uniwersytetu, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu oraz instalacji dolnego źródła ciepła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu oraz instalacji dolnego źródła ciepła dla pompy ciepła o mocy grzewczej 37 kW i mocy chłodniczej 28 kW w postaci kolektorów gruntowych pionowych o wymaganej minimalnej sumarycznej długości kolektora pionowego 560 m i głębokości pojedynczego otworu minimum 100m z doprowadzeniem kolektora do miejsca montażu pomp ciepła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji grzewczej w postaci pomp ciepła (solanka/woda).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji grzewczej w postaci pomp ciepła (solanka/woda) o mocy grzewczej min. 37,5 kW i temperaturze czynnika grzewczego do min. +60 stopni C z zasobnikiem buforowym min. 700 l, z podłączeniem do kolektorów gruntowych doprowadzonych do kotłowni oraz podłączenia do istniejącej instalacji c.o. wraz z ciepłomierzami rejestrującymi w sposób ciągły ilości ciepła dostarczone z dolnego źródła do pompy ciepła oraz z pompy ciepła do instalacji c.o. Wykonanie instalacji dwóch kolektorów słonecznych, zamontowanie na dachu budynku, połączenie kolektorów z wymiennikiem ciepła znajdującym się w pomieszczeniu bezpośrednio pod dachem oraz zainstalowanie ciepłomierza rejestrującego ilość ciepła przekazanego z kolektorów do dolnego źródła. Należy zainstalować ciepłomierze elektroniczne z mechanicznymi przetwornikami przepływu (np. CE3 Produkcji POWOGAZ Poznań)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.