eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa bielizny pościelowej, dziecięcej i operacyjnej oraz odzieży roboczej dla pracowników SPZOZ w Krotoszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Krotoszyn: Dostawa bielizny pościelowej, dziecięcej i operacyjnej oraz odzieży roboczej dla pracowników SPZOZ w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 186631 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny pościelowej, dziecięcej i operacyjnej oraz odzieży roboczej dla pracowników SPZOZ w Krotoszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny pościelowej, dziecięcej i operacyjnej oraz odzieży roboczej dla pracowników SPZOZ w Krotoszynie (pakiet 1-7).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 12 miesięcy. 10) Zaoferują min. 4 wzory ubrań z Pakietu nr 6 poz. 1, 2, 3. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu potwierdzającego zgodność elementów odblaskowych z normą EN 471 - dotyczy pakietu nr 7. 2) Atesty lub inne dokumenty od producenta np. certyfikat zgodności na tkaninę, z której będzie wykonany przedmiot zamówienia oraz na nici, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy. 3) Katalog firmowy z zaoferowanymi min. czterema wzorami ubrań z Pakietu nr 6 poz. 1, 2, 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ Krotoszyn, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pielucha z tetry 80 x 80, temp. prania 95 st.C, gr. 135g/m2 (+/- 5%). Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 3 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielizna dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kaftanik bawełniany kolorowy, rozmiar 62, zap. z przodu, temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 250 2.Kaftanik bawełniany kolorowy, rozmiar 68-98, zap. z przodu, temp. prania 60 st.C.Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 100 3.Śpioch bawełniany kolorowy, rozmiar 62, temp. prania 60 st.C.Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 10 4.Śpioch bawełniany kolorowy, rozmiar 68-98, temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bielizna pościelowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło białe 1,40m x 2,30m, gr.175g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 600 2. Prześcieradło kolorowe 1,60m x 2,00m, wzór dziecięcy, gr. 150/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 50 3. Prześcieradło kolorowe 0,90m x 1,50m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 100 4. Prześcieradło kolorowe 1,40m x 2,30m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 30 5. Powłoka biała 1,50m x 2,00m, gr. 175g/m2 (+/- 5%), temp. prania 95 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 500 6. Powłoka kolorowa 1,60mx2,00m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 20 7. Powłoka kolorowa 0,90mx1,5m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5%), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 40 8. Powłoczka biała 0,80mx0,80m, gr. 175g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 95 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezyfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 450 9. Powłoczka kolorowa - jednobarwna 0,80mx0,80m, gr. 175g/m2 (+/- 5 % ), temp. prania 95 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm,odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 30 10. Powłoczka kolorowa 0,80mx0,80m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 % ), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 50 11. Powłoka kolorowa - jednobarwna 1,50mx2,00m, gr. 175g/m2 (+/- 5%), temp. prania 95 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 30 12. Powłoczka kolorowa 0,92mx0,78m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5%), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 100 13. Podkład kolorowy 1,00mx1,50m, gr. 175g/m2 (+/- 5%), temp. prania 95 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 60 14. Podkład biały 1,00mx1,50m, gr. 175g/m2 (+/- 5%), temp. prania 95 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 760.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odzież szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszula operacyjna, biała, płócienna , dł. 1,30m, temp. prania 95 st.C, gr. 150 gr/m2. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 250 2. Koszula nocna damska, flanelowa, temp. prania 60 st.C . Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 80.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bielizna operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie operacyjne damskie zielone, gr. 150 gr/m2, temp. prania 95 st.C, Bluza : wycięcie okrągłe lub w kształcie litery V, wkładana przez głowę, rękaw krótki bez mankietu, 2 kieszenie boczne, jedna kieszeń po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. Spodnie: proste,bez kieszeni, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 110 2. Ubranie operacyjne męskie zielone, gr. 150 gr/m2, temp. prania 95 st.C, Bluza: wycięcie okrągłe lub w kształcie litery V ,wkładana przez głowę, rękaw krótki bez mankietu, 2 kieszenie boczne, jedna kieszeń po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. Spodnie: proste, bez kieszeni, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 140 3. Fartuch operacyjny zielony, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, dł. za kolana, przód fartucha podwójny od szyji do kolan, rękawy farucha podwójne od przedramienia do ściągacza, rękaw dł. zakończony wzmocnionym ściągaczem, fartuch wiązany z tyłu, zakładany w kopertę, zakładka min. 25 cm.Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 250 4. Serweta operacyjna zielona z otworem 0,40mx0,40m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 150 5. Serweta operacyjna zielona 0,40mx0,40m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 200 6. Serweta operacyjna zielona 0,60mx0,60m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 200 7. Serweta operacyjna zielona 1,00mx1,00m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 400 8. Serweta operacyjna zielona 0,80mx0,80m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 200 9. Serweta operacyjna zielona 0,85mx1,50m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 100 10. Serweta operacyjna zielona 0,90mx1,50m, gr. 160-180gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 300 11. Serweta operacyjna zielona 1,40mx2,10m, gr. 160-180 gr/m2, temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ubrania damskie, męskie i fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie damskie białe z kolorowymi wstawkami bluza + spodnie, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%); Bluza: dł. za biodro, krótki rękaw, zapinana jednorzędowo na guziki, lekko dopasowana, trzy kieszenie, kołnierz wykładany klasyczny, stójka lub piątka-serek bez kołnierza, plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Spodnie: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii, nogawki proste na dole zwężane z rozcięciem, rozporek zapinany na zamek plastikowy; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 480 2. Ubranie damskie kolorowe bluza+spodnie, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%); Bluza kolorowa: dł. za biodro, krótki rękaw, zapinana jednorzędowo na guziki, lekko dopasowana, trzy kieszenie, kołnierz wykładany klasyczny, stójka lub piatka-serek bez kołnierza, plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Spodnie kolorowe: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii, nogawki proste na dole zwężane z rozcięciem, rozporek zapinany na zamek plastikowy; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 12 3. Ubranie męskie białe bluza + spodnie, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%), Bluza: dł. za biodro, długi rękaw, zapinana jednorzędowo na guziki, lekko dopasowana, trzy kieszenie, kołnierz wykładany rewersowy lub stójka;plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Spodnie: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii z naszytymi szlufkami, dwie kieszenie ukośne wpuszczane z boku, nogawki proste, rozporek zapinany na zamek plastikowy; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 130 4. Fartuch damski, biały, krótki rękaw, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%), trzy kieszenie, zapinany na guziki, lekko dopasowany, prosty fason;plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 30 5. Fartuch damski, biały, długi rękaw, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%), trzy kieszenie, zapinany na guziki, lekko dopasowany, prosty fason; plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 30 6. Fartuch męski, biały, długi rękaw, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%), trzy kieszenie, zapinany na guziki, lekko dopasowany, prosty fason;plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 30 7. Ubranie drelichowe kolorowe, gramatura ok. 280 gr/m2 (+/- 5%), kurczliwość tkaniny max do 5%, spodnie ogrodniczki + bluza; Możliwość prania w temp. 60st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ubrania letnie dla pracowników Pogotowia Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie czerwone bluza + spodnie, elanobawełna dekatyzowana, skład:ok. 45% bawełny, 55% poliester; kurczliwość tkaniny max do 5 %; gramatura 170 g/m2 (+/- 5%); Bluza: krój tradycyjny z boku rozcięcia,zapinana na napy, kołnierz rewersowy, długi rękaw, w górnej części po lewej stronie na piersi nakładana kieszeń z naszytym identyfikatorem, i wymiarach min. 120x50 mm, na dole dwie kieszenie, z tyłu na plecach naszyty jest emblemat odblaskowy o wymiarach 310x100 mm z nadrukiem Ratownictwo Medyczne, na rękawach taśma odblaskowa ze znakiem Eskulap o szerokości min. 50 mm, na rękawie emblemat o średnicy min. 90 mm z logo Ratownictwo Medyczne Spodnie: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii z naszytymi szlufkami, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny metalowy, dwie kieszenie wpuszczane ukośne z boku na biodrach, jedna kieszeń na prawym udzie zamykana patką, na nogawkach dwie taśmy odblaskowe ze znakiem Eskulap o szer. min. 50 mm; możliwość prania w temp. 40st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie; Elementy odblaskowe zgodne z normą EN 471. szt. 75.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.