eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Gorzkowice: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice.
Numer ogłoszenia: 186519 - 2016; data zamieszczenia: 23.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164455 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice, ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, faks 044 6818006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice. 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - pobocza z tłucznia kamiennego o szerokości 0.50 m i gr. 10 cm. - warstwy ścieralnej o grubość 5 cm z mieszanki asfaltowo - mineralnej AC 11S 50/70, - odtworzenia (odmulenia) istniejących rowów przydrożnych, - przeprofilowania istniejącej nawierzchni drogi na odcinku od drogi nr ewid 33 w kierunku południowo - wschodnim na odcinku ok 150 m. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 9,10,11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 4. Zamawiający wskazuje miejsce transportu i utylizacji destruktu - dz. nr 810, 811,812 obręb Gorzkowice, położonych w odległości ok.560 m. 5. Dodatkowo zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonie robót zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznakowanie i wykonanie robót budowlanych należy wykonać zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Sposób organizacji ruchu powinien zagwarantować ciągłość ruchu drogowego, zminimalizować utrudnienia w korzystaniu posesji, oraz zapewnienie stałych warunków widoczności (w dzień i w nocy) urządzeń i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, w tym przywrócenie do stanu pierwotnego d) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. e) dostosowanie niwelety remontowanych elementów drogi do rzędnych istniejących terenów przyległych (zjazdy, bramy, furtki, skrzyżowania) 6. . Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. 7. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, a zgodne ze sztuką budowlaną, lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie projektu. 8. W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej a przedmiarem robót wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego wyjaśnienia. 9. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie składania ofert, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na tym etapie, w szczególności wynikających z błędów / braków w dokumentacji projektowej, znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, niekorzystnych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 10. Każdy z Wykonawców ponosi ryzyko finansowego uszkodzenia, zniszczenia lub zawalenia się obiektu budowlanego oraz uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń i wyposażenia znajdujących się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy. Wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy, z chwilą przekazania terenu budowy Wykonawca ponosi ryzyko ewentualnych - wywołanych ingerencją osób trzecich - opóźnień robót jak i w usuwaniu stwierdzonych wad i usterek. 11. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji inwestycji, a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. 12. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 13.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 14. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 15. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 16. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 17. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy §13. 20. Kody CPV: 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.50-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 18. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta. Jednocześnie wyraża zgodę na umowne rozszerzenie okresu rękojmi na czas trwania zaoferowanej gwarancji ( art 558 §1 KC). 19. Wyłoniony Wykonawca jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć: polisę ubezpieczenia OC, obejmująca osoby trzecie, na cały okres realizacji zdania - jeśli przedstawiona w ofercie miała krótszy okres obowiązywania niż czas realizacji zamówienia, kosztorysy odpowiadające kwocie oferty - jeśli nie przedstawiono w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.22.00.00-5, 45.23.31.50-5, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firmy Zakład Budowalno - Drogowy DUKT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Wola Murowana ul. Zakładowa 17, 26-052 Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162943,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129400,96

  • Oferta z najniższą ceną: 129400,96 / Oferta z najwyższą ceną: 168452,35

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.