Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Wejherowo: dostawa systemu archiwizacji danych, skanerów i infomatów
w ramach projektu E-powiat - rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego
Numer ogłoszenia: 186495 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wejherowski, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5729411, fax 058 5729402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu archiwizacji danych, skanerów i infomatów w ramach projektu E-powiat - rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa systemu archiwizacji danych, skanerów i infomatów w ramach projektu E-powiat - rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) dla zadania częściowego nr 1 w kwocie 1 000.00 PLN - słownie: jeden tysiąc 00/100 zł; b) dla zadania częściowego nr 4 w kwocie 2 500.00 PLN- słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności w zakresie: Zadania nr 1 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 50 000 PLN; poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie dostawę serwerów; Zadania nr 4 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 150 000 PLN; poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę infomatów; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wykaz należycie wykonanych dostaw - w zakresie Zadania nr 1 oraz Zadania nr 4 - odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie 3. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe; ul. 3 Maja 4; 84-200 Wejherowo; pok. 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe; ul. 3 Maja 4; 84-200 Wejherowo; Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt E-powiat - rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego Nr Z/2.22/I/1.5/022/04 współfinansowany przez Unie Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa systemu archiwizacji danych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemu archiwizacji danych - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa oprogramowania serwerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania serwerowego - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa skanerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa skanerów - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa infomatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa infomatów - 13 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wejherowo
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m w L. Sławutówko na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m wraz z przyległymi składnicami drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Zapewnienie subskrypcji Red Hat lub równoważnych
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.