Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Odolanów: Udzielenie i obsługa Gminie i Miastu Odolanów gługoterminowego kredytu złotowego w wysokosci 1.700.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 186369 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta , ul. Rynek 1, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7332225, faks 062 7333892.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa Gminie i Miastu Odolanów gługoterminowego kredytu złotowego w wysokosci 1.700.000,00 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa Gminie i Miasyu Odolanów kredytu długoterminowego przeznaczonego na: -sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy - 350.000,00 zł - spłate wczesniej zaciagnietych pożyczek i kredytów - 1.350.000,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie: dziesięćtysięcy złoty 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna. 8.2 Wykonawca może powierzyć część wykonania zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy wskazać w ofercie tą część zamówienia której wykonanie powierzono podwykonawcom 8.1. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie wykonania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.1.3. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. 8.1.4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8.1.5 znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3 Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego - dokument upoważniający do wykonywania działalności bankowej 4.aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 5. aktualne zaświadczenie z ZUS , że wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert 6. Harmonogram spłaty kredytu wraz z odsetkami i podliczeniem kosztu kredytu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipodolanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy i Miasta Odolanów ul. Rynek 1, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy i Miasta w Odolanowie ul. Rynek 1, pokój nr 14 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.